1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door WHAT, 24 mei 2005.

  1. zillela

    zillela Active Member

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    Word een relaxten game
     
  2. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ik zal het uitleggen,

    1. Call of Duty The Big Red One komt uit voor de XBOX 1 <- lees xbox 1. En is vervolg op Finest Hour. Of ja vervolg, beetje hetzelfde aangezien ze beide op xbox 1 zijn uitgekomen.
    2. Call of Duty 2 komt uit op de XBOX 360 <- ja de nieuwe xbox. En over call of duty 2 gaat deze thread
     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2005
  3. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    damn dit word echt wreed. ik weet niet welke ik moet kiezen als launch game: cod 2 of pgr 2 :confused: . k denk toch cod 2. ik vind alleen nog steeds, dat de poppetjes niet zo heel realistisch bewegen. nog een beetje houterig zeg maar. dat is wat ik juist verwacht van de 360, dat dat super realitisch wordt. want de graphix zijn het cker al :p .
     
  4. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ja volgens IGN liepen de mannetjes al wat beter enzo. Hetgene je krijgt te zien op de trailer is niks vergeleken met wat hun hebben gespeeld. Ook de graphics waren veel beter. Ik denk dat ik dit of GR3 ga halen als launch game.
     
  5. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben niet dom ofso ik vroeg het aleen dus ik had het wel gewoon goed hoor :{
     
  6. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    :eek: kalm aan vriend ;)

    Voor de rest vind ik de screens wel mooi, maar de bewegende e3 beelden vond ik wat minder. Beelden waren ook vrij donker en kan dus ook eigenlijk niet goed beoordelen. COD op de pc was echt vet. Zeer goede Multi Player. Hopelijk wordt deze net zo goed :)
     
  7. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ja ik las verkeerd |:- Mijn fout. Ik dacht dat je dezelfde vraag vroeg die al paar keer was gesteld :eek: sorry
     
  8. Selafyn

    Selafyn The Elven Lord

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Zullen we nu maar even stoppen met verontschuldigen, want we dwalen af.
    ik heb laatst nog Call of Duty 1 gespeeld en vond het zoals altijd een geweldige ervaring, ik denk dat nummertje 2 net zo vet wordt.
     
  9. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de multiplayer op de xbox zwaar tegen vallen . De PC multiplayer was veel beter . _O_
     
  10. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat ze em dit keer net zo goed maken als de pc versie, die was echt veel beter dan de xbox versie
     
  11. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ik vond de mp in Call of Duty 1 snel saai worden omdat het een beetje leek op medal of honor allied assault qua modes. Maar met een headset erbij en via live wordt het denk ik wel een stuk beter :)
     
  12. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Heerlijk_O_ WWII shooters vind ik geweldig:9
     
  13. Selafyn

    Selafyn The Elven Lord

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, WWII shoters zijn inderdaad geweldig :cool: .
    ik vind ze vaak erg goed door de overvloed aan schieten en explosies, als je een goede surround sound set *) hebt kan het altijd erg dope worden.
    ik heb met Call of Duty een erg leuke tijd gehad, ook op de PC.
     
  14. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    het allerbelangrijkste gaat de sfeer worden in deze game. als de sfeer goed is, word het echt 1 van de bestellers voor xbox denk ik.
     
  15. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    1 ding vind ik dan wel, de versie op de xbox 360 dan he, je mag toch niet hopen dat deze schokt. CoD op de xbox schokte behoorlijk vond ik. De sfeer komt denk ik wel goed en qua graphics moet 't ook geen probleem zijn op de 360.
     
  16. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Ziet er zeer goed uit, zeer realistisch en goede sfeer:)
     
  17. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    maak niet uit ;) :)

    heeft er iemand nog wat screenshots gevonden ergens ? ik heb namelijk niks meer gevonden. Maar wie van jullie koopt deze als launchtitel ?
     
  18. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan echt niet kiezen welke ik als launchtitel wil hoor. ik denk dat ik ze maar gewoon allemaal neem. :+ . pgr3, ghost recon 3, tdu, cod2, gears of war
     
  19. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    ik ga duidelijk voor GR3 :D maar deze game word ook mooi :)
     
  20. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik voor deze ga. WOII spellen hebbben mijn voorkeur.
     

Deel Deze Pagina