1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call Of Duty 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 6 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Altijd lastig om op andere meningen af te gaan. Van wat ik tot nu toe gelezen heb vinden de gemiddelde gamers hem fantastisch, en de "pro" gamers die om elk klein haartje wat verkeerd zit gaan janken, hem wat tegenvallen. :)
     
  2. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Het is idd de demo nog maar, maar grafisch deed ie echt zwaar onder voor de pc versie. Ik had niet het gevoel op een xbox 360 te spelen, bij Kameo en King Kong had ik dit wel.

    Zoals al eerder gezegt, het richten was niet nauwkeurig en ging traag, vind ik wel vrij storend in een shooter.
     
  3. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Hmmm, ik loop echt achter denk ik. Is er al een PC demo uit?

    Ik vond hem trouwens niet tegenvallen. Ligt ook misschien aan het stuk van de demo? Laat ik zeggen dat het de filmpjes waar maakt.
     
  4. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Het spel ligt zelfs al in de winkel, ik heb hem hier al liggen. De demo is al een paar weken uit.
    Ik vind de demo van de 360 echt onderdoen voor de pc versie, dat terwijl werd gezegd dat het verschil niet groot zou zijn.
    Het level van de 360 demo is hetzelfde als de demo voor de pc.
     
  5. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Die 360 demo zal wel van een oudere build zijn, net zoals Oblivion op de X05 een oude build was. Vele sites zeggen dat beide versies grafisch bijna gelijk zijn.
     
  6. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik hoop het.
    Het viel me trouwens wel op dat alle demo's (kameo, king kong en vooral call of duty) vrij kartelig waren. Dit duid idd op een oudere build, aangezien anti-aliasing niet aanstond. In de uiteindelijke versies zal dit wel aanstaan.
     
  7. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Misschien een erg domme vraag aar fak it.... Wat doe dat "anti-aliassing" nu precies....?
    Ik heb beiden games ook al in Eindhoven gespeeld en kan niet anders zeggen dat ik het er mooi uit vond zien. Vooral Kameo was (voor mij althans) echt next gen. Helder, crispy, diepte, kleuren, licht e.d. waren gewoon top _O_
     
  8. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Aliasing is wanneer een afbeelding zichtbaar gekartelde randen heeft door de pixels aan deze rand.
    Anti-Aliasing is een techniek om dit omgemak te verhelpen door opnieuw het contrast per pixel te berekenen aan de hand van de omringende pixels en ze zo op elkaar af te stemmen.
     
  9. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Bewijst maar weer hoe weinig ik om PC gaming geef.
    *schaam, schaam*

    Komt waarschijnlijk ook door onze PC waarom ik "alles" mooi vind. :{

    Trouwens, de CoD2 voor de 360 is toch nog niet gold? Tenminste nog niks over gelezen. Of zit ik nu weer helemaal verkeerd.
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2005
  10. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Wow... Dat is erg duidelijk en kort maar krachtig uitgelegd_O_

    Thanks!
     
  11. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij ligt al een paar dagen in de schappen, dus hij is al meer dan een maand gold..
     
  12. Ryuchunk

    Ryuchunk Guest

    @chil
    wooffa heeft het over de xbox360 versie en die is nog niet gold, alleen de pc versie is al gold gegaan en die is dan ook al te koop in de winkels
     
  13. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG, ben ik nou zo blind, volgens mij had hij het fout getypt en geedit. Nou ja boeit niet.
     
  14. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee, had het wel goed getypt, niet ge-edit [dit was wel ge-edit] Marja, who cares? ;)
    [zin wordt opeens heel vaag].

    Best raar dat er nog maar, voor zover ik weet een stuk of 3 games gold zijn :eek:
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2005
  15. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    64 toch, oh nee.. 50.. oh nee.. 32.

    Aantal spelers voor PDZ staat op 32, met de mogelijkheid om later naar 50 up te graden. Maar als ze het voorbeeld volgen van Bungie dan duurt het maanden voordat dat gebeurd.. zou me ook niet verbazen als het helemaal niet gebeurd.

    Maar goed, Call of Duty 2..
     
  16. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    /\

    Oké, sorry, foutje, dacht dat ik dat gelezen had :).
    Foutjes zijn menselijk.

    Maar goed, komt erop neer:
    Dat ik 16 man nog altijd opzich wel weinig vind voor een MP Oorlogs Shooter.
    Ik heb het nog niet gespeeld, dus kan goed, dat straks 8 VS. 8 Super tof blijkt te zijn.
    We zien het straks vanzelf wel, of lezen het in de Reviews terug.
     
  17. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Met 8 tegen 8 is het overzichtelijker of het moet een erg groot veld zijn, dan is het leuker om met heel wat volk!
     
  18. FUFO

    FUFO Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    met grote maps is 8 tegen 8 zinloos! ben je constant aan het zoeken! :confused:
     
  19. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is het oud nieuws maar ik heb op de xbox360 gespeeld in E-plaza Bijlmer. Ik heb daar COD 2, Kameo en king kong gecheckt. Het speelt echt super:). Echt dope die xbox360

    edit: Oh ik zie net dat kameo ook al op heeft gespeeld. Maar ik ben het wel met hem eens dat het er niet echt super uitzag. Viel bij mij ook tegen. maar vond het wel erg lekker spelen eigenlijk.
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2005
  20. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Kameo is [lang] niet de enige. Een paar mensen uit en rond Eindhoven zijn al wat langer erg gelukkig. O-)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina