1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call Of Duty 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 6 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik geloof dat de minimum up 128 is, minimale download weet ik niet.
     
  2. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    ok!
    Ik vind het toch jammer als je het maar met maximaal 8 spelers online kan doen. Dan zou ik toch liever 16 hebben, niet te veel, niet te weinig!
     
  3. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Aan de ene kant is een maximum van 8 spelers niet echt super voor een oorlogsgame als Call of Duty waar chaos op het slagveld centraal staat. Aan de andere kant is 8 spelers wel een stuk overzichtelijker. (Neem als voorbeeld Halo2)

    Deze game scoort echt dikke punten dus het zit wel goed lijkt me...
     
  4. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    }:] :p

    Nouja.. eigelijk maar goed dat het dus wel kan.
     
  5. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel deze shit voor de single player. met die heerlijke chaos die je daarin krijgt. daar kan de online mode niet tegen op.
     
  6. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    split screen ziet er ook erg goed uit, altijd lachen met een paar maten
     
  7. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    ook een keer dat ik het met je eens ben.

    Maar is het maar 8? Lagt het anders zo snel of hoe zit dat? Waardoor moeten sommige spellen minder spelers hebben? zal wel heel logisch zijn.
     
  8. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Schijnbaar is het genoeg. Waarom ga ik eigenlijk ook door hem aan mezelf twijfelen...O-)

    Wie speel het spel daar niet voor? :cool:
     
  9. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    had de demo gister gespeeld op de 360 bij E-plaza. mijn mond stond serieus open dat die verkoopster zei dak nie zo moest kwijlen. wat is die game vet. ook allemaal van die gangetjes waar je de vijand mee kan flanken.
     
  10. Alé Gertje!!!

    Alé Gertje!!! Active Member

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja lijkt me echt een lekkere game...heb van de pc-versie de demo gedownload om ff een indruk te krijgen....en et ziet er echt goed uit en ga er ook van uit dat ie er beter uitgaat zien op de x360. dit om dat mijn pc em tog niet helemaal super draait. Maar cker lekker
     
  11. flipkop1984

    flipkop1984 I Love Techno

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    De achterkant van het doosje [​IMG]
     
  12. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    Eerst verheugde ik me echt op PGR3. Nu is Call of Duty denk mijn nummer 1 game. Kan niet wachten op een team deatmatch :D. Kijk ook wel uit naar de eerste reacties van de amerikanen morgen. Zal wel positief zijn...:D
     
  13. Alé Gertje!!!

    Alé Gertje!!! Active Member

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraag me bij deze game alleen af of et niet lelijk is zonder hdtv. Deze game wil ik zoieso maar hoop echt dat deze er ook op een gewone tv gruwelijk uitziet. 1 ding is wel cker en dat is dat ie soepeler loopt dan de pc-versie.
     
  14. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    Hij zal er gewoon heel goed aanzien. Verwacht geen HDTV natuurlijk.;) Zou eigenlijk wel goed zijn al zouden ze ook demo-pods op normale tv's aansluiten. Maarja... dan snijden ze zich wel in de vingers. Zoals Fardo al een keer zei... al zie je eenmaal HD, wil je niet anders.
     
  15. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik twijfelde dus...en na de PU Gameplay moest en zou ik er een kopen... Ziet er zo veel scherper en helderder uit...
    Komt deze week binnen, Sony Bravia 32 inch :D...
     
  16. Alé Gertje!!!

    Alé Gertje!!! Active Member

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou bij mij is de twijfel anders compleet toegeslagen. Zelfs zo erg dat ik niet eens meer cker weet of ik de xbox360 wel wil hebben. Call of Duty 2 lijkt me echt een topgame in die wil ik gewooon hebbe. Het probleem is dat ik geen hdtv heb, niet zeker weet of ik die vga-kabel op me monitor kan aansluiten en het spelen van een FPS met de muis toch wel beter vind. Daarnaast kost et upgraden van me pc ongeveer net zoveel als een x360 + games enzo(hoopik) en zal ik nooit zo'n mooi geluidje hebbe via me tv als dat ik via me pc heb.
    Aaan de andere kant schijnt CoD2 op de x360 wel weer soepeler te spelen. Dus ik hoop dat ik misschien met die vga en me crt kan gamen straks. En anders wordt et een upgrade van me pc.
    Ik weet et echter niet zeker. 1 ding weet ik wel zeker en dat ik CoD2 een topgame vind.
    Iemand btw suggesties voor mijn gigantische luxeprobleem?
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2005
  17. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb CoD2 op de pc en single player is erg snel uitgespeeld(ongeveer 5uurtjes) alles ziet er wel mooi uit enzo en de multiplayer is ook goed(lijkt erg op die van Medal of honor allied assault, dus dat is een goed teken ;)). Maar als je toch voor een shooter wil gaan zou ik toch eerder voor Perfect dark gaan(mits je ervan houdt). En nog even over dat aansluiten van je xbox360 op je pc-monitor. Waar moet die kabel dan in want ik heb nog even gekeken in mijn LCD scherm en zie alleen een grote(soort van 3zijdige) kabel zitten en niet zo'n ding die normaal gesproken in je pc gaat(met van die schroefjes aan beide kanten). Dus moet die kabel in je scherm of in je pc :)
     
  18. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    Je moet gewoon voor de 360 gaan man. Zelfs al heb je een normale tv. Speelgemak, Live, etc etc. En zoals veel mensen hier al aangeven, zo beroerd is het denk ook niet op een normale tv. Al kies je voor de pc, weet je gewoon dat je de hele tijd moet upgraden en shit. Ik zou het wel weten... 360!!!
     
  19. DRAXXX

    DRAXXX Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0

    Dat gevoel heb ik dus ook, wij hebben 4 tvs 1x 38/2x58/1x breedbeeld. Maar geen HDTV en aangezien alle filmpjes zowat op HDTV zijn bespeeld, komen er bij mij ook wat twijfels naar boven:confused:
     
  20. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je niet wat duidelijker zeggen wat voor kabel er in kan?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina