1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call Of Duty 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 6 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Jazeker, zie hier:

Call of Duty 2:
    Game Trailer (gratis)
    7 Gamer Pictures (20 points per stuk)
    2 Gamer Picture Bundles (40 - 80 points per stuk)
    1 Theme (150 points)

Hou gewoon de XBW Frontpage in de gaten. Dit is overigens ook weer al een redelijk tijdje bekend.

2. Alé Gertje!!!

Alé Gertje!!! Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ben net bezig de pc-versie te spelen. Vind eigelijk de eerste 2 campagnes goed tegenvallen: Als Rus en Brit. Daarna als Amerikaan wordt et wel mooi. vooral op het franse platteland in de huizen enzo. Denk daarom niet dat ik em ook koop voor de xbox360 hoewel ie waarschijnlijk veel smoother en mooier loopt.

3. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Die Silo is klote in Frans dorpje :mad:. Wordt de hele tijd opgeblazen als ik erop sta met nog zo'n 1:30 te gaan voordat er troepen van je komen :mad:...en ik knal iedereen neer dus ik snap dat niet.

Wel een topgame :). Denk misschien dat ik die ga halen op 360...maar twijfel.

4. jasnba

jasnba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hij is idd al uit ik heb net een mailtje ontvangen van BOL.com

"Hartelijk dank voor uw bestelling bij bol.com."

morgen heb ik dus call of duty 2 in de bus _O_

kan ik mooi het doosje bekijken joepie!! *)

:

5. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    ALs je bij mij op de pc komt kijken, denk ik niet dat jij hem mooier en smoother kan laten lopen op je tv met de 360:cool:

6. BLACKHAWK EM

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat er niet om dat je veel neerknalt, je moet die mortier mannetjes neerknalle, de rest kan je gewoon laten leven, die boeien niet.... Die dingen zijn ook egt grote minpunten aan het spel, zit je in een massale battle ros je 58 man dood, maar 1 ventje niet.. ga je dood... Doe je het opnieuw laat je iedereen leven op 1 mannetje na speel je het spel in ene uit:confused:

7. jasnba

jasnba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    in de gamespot video review zeggen ze dat hij op de 360 in sommige situatie's ( waar veel dingen gebeuren) zelfs smoother loopt op de 360 _O_

8. Avenger NL

Avenger NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    op de diverse fora's van de amerikaanse xbox sites
    staat dat COD 2 online zeer zwaar zuigt
    je schijnt geen eigen games te kunnen aanmaken
    alleen maar dedicated dus
    en de lag schijnt heel erg te zijn
    lees dit maar

Why is Call of Duty 2 Big Red One for the Xbox running so well online ( 8 VS 8 ) yet they can’t get the next Generation game of Call of Duty 2 working smooth? How do they justify the price increase? Higher graphics = lower end multiplayer? 2 VS 2 in a war game is a joke. At least the single player mode is cool and that will keep me busy until they get a fix on this….I hope.

I think Infinity Ward just rushed the multiplayer component to have the game ready for launch. As it stands, MP is busted, unless they overhaul it with an update. Not being able to host your own games is just ridiculous. As is the 8 player limit.

This is a next generation console and when games are released for 50-60 dollars they should be a refined game that passes certification by Microsoft. Patches should be for Minor bug fixes but something like this is unacceptable. If we start excepting half done games this is going to be like PC gaming with patches for every release. Just get it right the first time Microsoft and on occasion if something is unexpected and minor in a game then ok patch it.

Yes I still love my 360 just frustrated that my favorite aspect in games "Multiplayer" is not at the disappointing 8vs8, but the unbelievable low 50% of the time 2 vs 2 matches of Call of Duty 2.

ik heb echt hele hoge verwachtingen van deze game,maar als het online gedeelte crap is weet ik het zo net nog niet
    heeft iemand anders hier nog wat over gehoord/gelezen ?

Laatst bewerkt: 24 nov 2005
  9. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Je kan altijd nog voor Perfect Dark gaan, de online daarvan is wel helemaal in orde als ik t zo hoor :)

Je moet CoD ook echt als een intense single player game zien, het is altijd al zo geweest dat de multiplayer veel minder is.

10. chowmin

chowmin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag krijgt het bedrijf waar ik mijn 360 heb gepreorderd haar bestelde exemplaren van COD2 voor de 360 al binnen 8) 8)

11. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.327
    De multiplayer van CoD op de PC is helemaal niet minder, ik heb daar echt van genoten. Ik vond zelfs de multiplayer van CoD op de Xbox gaaf, alleen was er nooit iemand online.
    Ik snap niet waarom er maar 8 mensen kunnen spelen op dedicated servers, wat is er met het verhaal gebeurt dat het aan je verbinding ligt met hoeveel spelers je kunt gamen? Ik dacht dat je bij een hele goede verbinding met 32 spelers online kan, maar als je alleen dedicated servers hebt dan slaat dit nergens meer op...

12. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Vind jij de multiplayer van CoD beter dan de Singleplayer?

13. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.327
    Geen idee, maar ik heb me meer vermaakt met de multiplayer. Dat is mijn enige criterium.

14. PR Skywalker

PR Skywalker klaar voor 360

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb call of duty 2 op de pc uitgespeeld maar is die van de 360 het zelfde als die van de pc anders vindt ik het onzin om hem dubbel te spelen

15. BLACKHAWK EM

Leuk Bevonden:
    0
    Is gewoon hetzelfde...

16. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bendoel content download, je weet wel dat je nieuwe levels of voertuigen kan downloade. Ooit eens op Live geweest :confused:

17. Tecnomic

Tecnomic Guest

zeg ik las vandaag op het xbox forum(van xbox.nl) dat je met COD 2 alleen matchmaking kunt doen en dat je ook niet met je friends kunt spelen uit je friendslist...:confused:

18. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Dit heb ik ook gelezen, maar dit zal bij de eerste bugfix wel geregeld worden lijkt mij.

19. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    /\
    Zou dat?
    Want vind dat wel erg slecht.
    Ook het NIET hebben van een Lobby voor de game lijkt mij beetje wazig.
    Val je gewoon midden in een game ofzo, zonder dat je even kunt overleggen!

Ook hoop ik dat de MP straks een beetje uitgebreid wordt, want 4 Vs. 4 is wel erg matig.....

20. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Het was toch 8 tegen 8?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina