1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call Of Duty 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 6 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    http://xboxlive.fr/download_681.html

Hier is gameplay van COD2 te downloaden. Ik weet niet of dit nieuw is of oud, als er geen download venster komt, klik dan op: 'ici' rechter muis knop - opslaan als.

2. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Het ziet er wel gewoon prachtig uit..
    en er zijn meer screens van de pc versie uit dan die van de xbox360.
    De laatste die zijn gepost zijn van de pc versie.
    Verder kijk maar eens goed naar het beach filmpje en dan naar de rookGordijnen
    enzovoorts ziet er gewoon verdomt goed uit.

Alleen heeft Gearbox met BIA beloofd om er nog mooier en beter eruit te komen op de xbox360
    Twijvels Twijvels Twijvels..

heeft CALL of Duty 360 eigenlijk Multiplayer!!

Laatst bewerkt: 12 aug 2005
  3. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Net filmpje van Pointe du Hoc/ Omaha beach gezien, wat een chaos en wat een wapen en kogel geluiden :p. Lekker chaotisch, veel actie, niet stilstaan, rushen met die handel. Ik vond het alleen wel nep dat jij 20 x geraakt mag worden voordat je dood gaat, terwijl mannetjes naast je met bosjes te gelijk sneuvelen (door 1 a 2 kogels...)

4. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    zet de moeilijkheids graad hoog, en jij gaat net zo snel dood als die andere :)
    en adt er veel allies doodgaan, zorgt voor sfeer en maakt het realistischer en spannender :)

5. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Komt waarschijnlijk omdat het een demo is. :)

6. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Komt idd doordat het een demo's is, het is de bedoeling dat je een indruk krijgt van het spel, je kan niet dood. Ik vind het er echt supervet uitzien alleen vind ik het jammer dat je weer zo snel van het strand zelf afbent.
    En in het echt landen er iets meer dan 200 rangers op de Pointe du Hoc maar ingame lijkt het wel of er veel meer dan 200 man zijn. Maarja de sfeer is ontzettend, ik kijk enorm uit naar deze game.

Edit @ Basz: ik den kwel dat CoD2 MP heeft, deel 1 had dit en dat werkte (op de PC althans) en het is niet Gearbox die dit ontwikkelt he, Gearbox werkt aan Brothers in Arms.

Laatst bewerkt: 11 aug 2005
  7. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    ik had het ook over brothers in arms! voor op de xbox360

8. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    my bad, overheen gelezen

9. abruzzese

abruzzese abruzzese

Leuk Bevonden:
    0
    Call of Duty was een hele goede shooter op de PC Heb hem laats ook gespeeld op de Xbox en daar merk je dat de console echt helemaal niet op kan tegen een PC en dat zal ook zo blijven met de nexgen console,s.
    Als je een shooter speelt op de PC kun je veel nauwkeuriger richten dan met een joypad van een console en daarom zal je op een console ook nooit een goede shooter hebben.
    Ik denk dat Call of Duty 2 op de Xbox 360 ook geen perfecte besturing zal krijgen en zal deze titel zeer en zeker voor de PC een TOPPER worden.

10. Ereinion

Ereinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Call of Duty voor de Xbox heeft op de naam na niks te maken met de pc-versie. De pc-versie is veel beter, gewoon omdat de developers veel getalenteerder zijn, dat heeft weinig met besturing te maken. Spellen als Doom 3, Brothers in Arms etc. spelen nauwelijks minder op de Xbox.
    En je opmerking dat je daarom nooit een goede shooter op een console zou hebben? Het lijkt me dat er al tientallen goede shooters op consoles uitgekomen zijn.

11. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    Je bent zeker nieuw op deze planeet? nooit gehoord van halo 2 of misschien brothers in arms?

12. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Ja, de PC is perfect. Op het feit na dat relaxed op de bank zitten achter een grote televisie, surround sound, met een controller die specifiek gemaakt is voor gamen veel fijner is dan op een bureaustoeltje achter een bureau met een keyboad en muis die nooit zijn ontworpen met gamen in het achterhoofd.

Besturing van Halo, Halo 2, Return to Castle Wolfenstein:TOW, Counter Strike en andere shooters op Xbox hadden nagenoeg perfecte besturing. Nee, op de console zijn shooters geen point-and-click adventure, daar heb je gelijk in. Persoonlijk zie ik dit absoluut niet al iets negatiefs, op de console komt er veel meer skill bij kijken. Uiteraard heb je op de PC ook nog tactiek en skill nodig, maar het mikken zelf is voor iedereen hetzelfde. Even makkelijk als een pictogram aanklikken op je desktop.

Ik speel CoD2 veel liever op de 360 dan op een PC, zeker als je verder kijkt dan alleen de besturing. Maar goed, ook al een oude discussie? Ik dacht dat iedereen wel inzag dat een keyboard en muis niet een vereiste waren voor FPS' na Halo.

13. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    idd, de pc wordt langzaam verdrongen naar de achtergrond...

14. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik het niet mee eens, RTS games zie ik nog steeds niet gespeeld worden op een console, ik denk alleen wel dat de consoles steeds minder voor de PC's onder doen. Geen goede shooters op de Xbox, grow up ik heb halo:Combat Evolver op PC en Xbox en op de xbox vind ik hem een stuk lekkerder wegspelen dan op de PC. Halo2 zie ik al helemaal niet gespeeld worden op de PC, dual wielding met beide muisknoppen, nah.
    Ik denk dat CoD2 voor de PC en 360 dan ook even goed zullen worden qua gameplay/besturing.

15. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat denk ik eigenlijk niet, of ze moeten de snelheid van de console versie ietsjes aanpassen (klein beetje terugschroeven), want CoD heeft toch wel een redelijke snelheid en met de controller ben je nou eenmaal minder snel. Verder wordt dit een topgame op de console denk ik:)

16. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    WE hebben het wel over de xbox360 en Die game is geheel aangepast om er perfect mee om tegaan.
    een pc zou in dit geval nog moeite hebben!

Laatst bewerkt: 24 aug 2005
  17. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
  18. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ziet er cool uit. Wat kort en zonder geluid helaas, maar sfeervol is het wel. Zeker die explosie voor zn neus.

19. MuDvAyNe-fan

MuDvAyNe-fan O2 waster

Leuk Bevonden:
    0
    mooi filmpje

20. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    *begint toch maar met sparen voor een 360 :D

Laatst bewerkt: 17 sep 2005
Topicstatus: