1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call Of Duty 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 6 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    nope allebei supermooi :)

    alleen wel in de framerate..
    de xbox 360 versie loopt constant vloeiend terwijl de pc versie nog weleens stotterd bij drukke gebieden enz. :D
     
  2. Wallace

    Wallace Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees net dat call of duty spelers willen gaan staken omdat het spel vol met bugs zit. Veel mensen zijn daarom het spel nu al zat. Is dit ook voor de versie van de 360 geldig?

    http://www.tweakers.net/nieuws/40093
     
  3. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    heeft denk ik je met je systeempje te maken he :)
    En het is gewoon net wat je het fijnst vind, lopen en schietenmet muis en toetsenbord, of met een controller.
    Als je aan een van deze 2 dingen duidelijk de voorkeur geeft, dan weet je dus of je het t best op pc of xbox kan kopen :)
     
  4. roy844

    roy844 Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dus gehoord dat call of duty geen cooperative mode heeft maar op www.gamespot.com las ik dit

    Online Modes: Competitive, Cooperative, Team Oriented

    dus is het waar en heeft cod 2 echt een online coop mode ?
    of heeft gamespot een fout gemaakt ?
     
  5. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Dikke fout!
     
  6. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    :confused: zou wel foktop zijn
     
  7. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat dit er wel is uigehaald. maar dat zal wel
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Spel heeft wel een restyling gehad na deel 1 hoop ik, want dat was het slechtste spel wat ik op de XBox gespeeld hebt. Ook meteen de rede dat ik met een grote boog om deel 2 heen loop :mad:
     
  9. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    /\

    Call of Duty Finest Hour is echt het slechste deel, ik kom echt nier verder dan die level dat je die tank bij de Russen moet beschermen.

    --

    Deze functies heeft CoD 2 voor Xbox 360,

    Niet Live gedeelte: players 1-4, 1 MB to save game, system Link 2-16, HDTV 480p/720p/1080i, in-game Dolby® Digital.

    Live gedeelte: online multieplayer 2-8, spectator mode, vocie.
     
  10. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit ook nog steeds bij dat tank level piep level.
    maar twee word echt wel beter
     
  11. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had die tien minuten gehaald, maar 5 minuten later was ik al weer dood.
    Kon ik weer op nieuw beginnen.
     
  12. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat level is echt belachelijk op een moment was ik er bijna nog tien mannetjes ofzo word ik weer neer geknald. kun je weer helemaal opnieuw beginnen. ik vond ook dat er veel te weinig chekpoints in zaten. dit schijnt weer het geval te zijn alleen nu is een level wel haalbaar.
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2005
  13. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    hoe zit het nu online met call of duty2? is het waar dat je niet kan zien of je met je friends gamed(uit je friendslist),...? en noem maar op? heeft iemand hier duidelijk details over?
    ps:maarja ik koop de game toch zowizo voor singleplayer:)
     
  14. roy844

    roy844 Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    laten we eerlijk zijn call of duty 1 op de xbox was nou niet egt een suc6 online :confused:. en zoals ik de verhalen hoor is deze niet veel beter.

    we gaan in de 2e wereld oorlog vechten waar duizenden man in gevochten hebben alleen wij doen met met 16 man :confused:.
    je kunt niej met elkaar tegen de duitsers ofzow geruchten van lag en geen vloeiende online game ervaring.

    voor de online gamers onder ons zou ik wachten tot iemand anders die dom genoeg is om hem te kopen het laten testen en hem dan pas kopen :p.
    call of duty word natuurlijk een mooie game ofline maar ik wil wat meer dan alleen ofline we zitten wel in de next gen games ....................
     
  15. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    @roy844
    aub lees eerst even de reviews voordat je hersenloos gaat mekkeren|:- , want dit is wel zeker een game die erg goed scoort( staat gemiddeld 91% op gamerankings.com) En ik weet niet wat je wilt bereiken maar er zal sowieso niet jou geluisterd worden _0/
     
  16. roy844

    roy844 Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een zeiker ben jij zeg ten eerste ik heb veel reviews gelezen bijna alle filmpjes gezien hastikke leuk dat die een goede rating krijgt maar eerst zien dan geloven ofline zal die zeker goed zijn maar als je voor een goede online game zoekt is er niet veel van te verwachten of wil je beweren van wel ?
    ze vertellen veel over de ofline gameplay etc maar over online vertellen ze amper wat net als de eerste call of duty die ik met volle verwachting gekocht had voor 60 euro en je amper wat online kon doen dan heb ik het recht om mijn mening te geven en ik heb niemand gevraagd om er naar te luisteren dat is aan jullie .
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2005
  17. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    DEze level heb ik destijds na veel oefenen gehaald.
     
  18. Ereinion

    Ereinion Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Je beseft wel dat deze Call of Duty niks, maar dan ook helemaal niks, te maken heeft met de versie op de Xbox? Dit is het vervolg op de originele pc-game. De twee Xbox delen zijn gewoon pogingen om makkelijk geld te verdienen met de goede naam die het eerste deel op de pc heeft opgebouwt. En dat spel was online wel een gigantisch succes. En naar 'de verhalen' zou ik al helemaal niet luisteren, normaal gesproken is 90% van wat op internet staat bullshit, na een launch van een nieuwe console is dat 99%, omdat iedereen interessant wil doen met zijn mening.
     
  19. Superbol

    Superbol Active Member

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Met Ghost Recon 2 kun je saven wanneer je wilt, en toen werd daar weer over geklaagd dat het te makkelijk zou worden of juist irritant als je vergat om te saven. Tis ook nooit goed:p Maarja, zolang de checkpoints niet al te ver uit elkaar liggen, maar zeker ook niet te dicht bij elkaar, dan is het autosave systeem in mijn ogen nog altijd de beste optie.
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2005
  20. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb hem op de PC op de hoogst stand gespeeld en nik mie zeggen vergeleken met deel 1 het uitbreidingspakket, liep ik door de levels vrij makkelijk. De smoke granaten zijn een uit komst en de levels van de tijdlimieten zijn ook niet echt moeilijk als je een beetje strategisch gaat staan. Ik vond deel 1 qua moeilijkheidsgraad beter.

    Aangezien ik hem op de PC al heb uitgespeeld haal ik hem denk ik niet ik ga denk ik voor PDZ en Kameo (of Fifa of PGR :cool:.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina