1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call Of Duty 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 6 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Gewoon niet saven. Doe ik bij geen enkele game. Vind ik ook een beetje jammer die optie, maar als je er gewoon geen gebruik van maakt is het toch niet erg.
     
  2. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    cod2 op de 360 is de opvolger van cod1 op de pc, en die game was al gruwelijk goed dus maak je maar geen zorgen
     
  3. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    cod2 op de 360 is de opvolger van cod1 op de pc, en die game was al gruwelijk goed dus maak je maar geen zorgen
     
  4. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad toch hoop ik dat cod 2 online ook een beetje leuk is.
     
  5. Wasabi

    Wasabi Forza Utreg

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is mijn vraag al ergens beantwoord maar heb geen tijd om alles te lezen... Maar zit er nou een co-op functie ofzo in het spel? En speel je nou elke keer een andere oorlog ofzo?
     
  6. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    heb gisteren de halve avond in rusland doorgebracht met cod2.

    waanzinnig spel,draait als een tiet en heeft akelig goed geluid.
    single player story is fantastisch en voelt aan als het ruigste ritje in het pretpark.

    multiplayer op 360 live is erg leuk.
    speel nog wel met alleen maar amerikanen want praktisch geen een europeaan heeft zijn 360 al.......de verbinding kan dus niet optimaal zijn als de host een slappe upload heeft.

    de multiplayer maps zijn uitstekend uitgewerkt en boden mij veel verrassingen.
    je kan oa ook over de daken van veel huizen springen en heb genoeg sneaky schuilplaatsen.
    meer dan genoeg wapens om uit te kiezen en elk land(team) heeft zo zijn eigen specialiteit qua pief paf poef spul.

    al met al een hele leuke game die welliswaar maar met 8 man max op 360 live te spelen is maar zeker weten de moeite waard is.
     
  7. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind CoD2 op sommige momenten egt pouper door het savesysteem van checkpoints, want al speel je op de hoogste moeillijkheid dan loop je soms egt 3 kwart van een map rond en nog slaat ie dan niet op en als je dan per ongeluk een teamm8 neerknalt of een granaat tegen je bek krijgt is dat mega frustrerend:mad: (ps gaat over de computer versie dan he:9 )
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Gaat CoD2 niet vooral om de MP?
     
  9. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem laten reserveren voor morgen bij dixons was de laatste maar het kan ook niet anders dan dat dit goed is heeft gemiddeld een 9.1
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Al krijgt een game overal een 10 hoeft die nog niet goed te zijn.
     
  11. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies. Je moet van het genre houden.
    Ik hou zelf totaal niet van RPG's...dus die zijn me niets waard. Ik zal zo'n game dus nooit een hoog cijfer geven. Is allemaal persoonlijk.
     
  12. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    true , maar als je reviews maakt, lijkt het me dat je er wel objectief naar moeten kijken ongeacht of het genre is of niet.
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Helaas zijn de meeste reviews niet objectief en dan kun je er ook niet objectief naar kijken ;)
     
  14. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen, ik heb Call of Duty 2 op de PC en Call of Duty 2 Big Red One op de Playstation 2.
    Ik vroeg mij af of de Xbox 360 veel verschilt of dat het bijna hetzelfde is?
    Ik vind het geweldige games (PS2 en de PC versie verschillen enorm en totaal anders!) en wil weten of het dan de moeite is om 'm op de 360 te kopen.
    Bedankt alvast!
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    PS2 en 360 = precies hetzeflde!
     
  16. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Als je hem voor de Xbox 360 koopt ga je duidelijk voornamelijk voor de singleplayer. De PC versie heeft veel meer te bieden qua multiplayer. Gelukkig is de singleplayer (ook) erg sterk, dus dat is verder geen probleem.

    Nee, maar je kan er wel met een redelijk vertrouwen er van uitgaan dat het een zeer goed spel is. Wat probeer je hiermee te zeggen?

    De PC versie is hetzelfde als de Xbox 360 versie. Misschien dat het het waard is als je de singleplayer met 5.1 surround sound wilt spelen op een grote (HD)TV en je maar een mid-range PC hebt. Maar ik denk niet dat het het waard is om het nogmaals te kopen.

    Fout.
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2005
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Wat ik probeer te zeggen is dat je niet van de reviews moet uit gaan. En zeker niet van 1 review. Een review is te vaak een mening van 1 persoon.

    Voor wat ik van de screens en movies heb gezien waren deze hetzeflde.
     
  18. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Je bent fout hoor :9

    De 360 versie is het zelfde als de pc.

    Xbox ps2 en gamecube hebben call of duty big red one, totaal anders dus.
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Yup my bad. Ik haalde de XBox en de 360 versie even door elkaar.
     
  20. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    /\

    Niet so

    PC en 360 = zijn precies het zelfde. Call of Duty 2

    en

    Ps2 en Xbox = zijn precies het zelfde. Call of Duty 2 the big red one
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina