1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call Of Duty 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 6 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat zeg ik dan|:-
     
  2. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry keek naar dit bericht

     
  3. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet wel melden dat ik de PS2/Xbox versie beter vindt dan de PC versie. Die PS2 / Xbox is veel hectischer vind ik.
    Maar het multiplayer trekt me wel...dus ik denk wel dat ik 'm binnenkort dan 2e hands van iemand overkoop.
    Met controller speelt het stuk lekkerder dan toetsenbord + muis.
     
  4. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind twee toch echt wel iets beter dan big red one. maar dat is persoonlijk. ik word gek wil gamen
     
  5. tamerius

    tamerius Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    9
    Had net even COD2 gespeeld (demo bij mediamarkt) en hij ziet er zeker mooi strak uit (die HD TV helpt natuurlijk ook).. maar ik vind em op de PC toch een stuk fijner speler, de controls zijn net wat te gevoelig.. je merkt gewoon aan de controls dat het een PC port is en niet zoals bij COD:big red one die lekker goed wegspeelt op een controller..

    Is natuurlijk wel aan te wennen, maar je krijgt wel een hele andere gameplay dan op de PC waar je sneller en preciezer kan aimen. Komt dan nog bij dat de MP op de PC beter is en dan betekent dat ik toch liever op mijn PC speel die het spel grafisch minder mooi toont (amd 2.4 + Geforce 6600GT). Maar goed, vriend van mij haalt em toch dus ik kan die versie altijd eens lenen ;)

    andere demos kameo en king kong vond ik qua gameplay tegen vallen. King kong lijkt te veel op de xbox versie en kameo is zo overdreven shiny wat ik echt niet vindt passen in een starfox achtige adventure game (het leek wel de doom3 engine).. kan de demo zijn (het level moeit niet echt representatief zijn) maar ik haal em wel als ik 30euro is ofzo.

    Ik hou het wel bij PGR3, PDZ en Condemed
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Vind je ja? Ik had best moeite toen ik console shooters ging spelen. Heb 10 jaar lang alleen maar PC shooters gedaan (hoorde bij de beste van de werled met Delta Force: Task Force Dagger).
     
  7. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje offtopic: Maar ik heb het over de PS2 versie. Tuurlijk is pc ook heel prettig, maar console is meer ontspannend.

    Mensen, schrijf jullie eerste bevindingen hier is neer van dit spel want slapen mag niet!!! O-)
     
  8. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.326
    Ik vind dit echt een brilliant spel, zowel offline als online is hij super.

    Met acht spelers zag ik niet zitten, maar de sfeer is zo spannend. Je loopt constant rond met je oren gespitst, omdat het geluid zo waanzinnig is dat je heel erg op het geluid kunt spelen...

    Ik ben tevreden. To say the least.
     
  9. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    heeft iemand de game op xbox 360?(ik heb hem morgen op de 360)
     
  10. RoyaleWithCheese

    RoyaleWithCheese B.M.F.

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem, tot nu toe erg goed spel, net alsof je in een film zit. Lijkt qua gameplay heel erg op de voorganger, wat op zich niet slecht is.

    Ik heb wel een raar probleem. Ik ben nu in de russische levels bezig en heb steeds een soort blauwe ruis in beeld op de plek waar zwart zou moeten zitten. Als ik in de xbox console zit is er niets aan de hand en bij een andere level ook niet. Glitch in het spel misschien?
     
  11. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik vind het online ook erg vet! Je moet steeds gebukt door het level sluipen omdat er snipers verstopt zitten en als je wordt neergeschoten zie je een replay hoe je bent neergeschoten door de tegenstander ;) .
     
  12. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    dit is echt een mega vette game :)

    heerlijke sfeer , mooie graphics , sterke gameplay gewoon super game

    alleen jammer dat ik mijn 1e COD disk moest inruilen tegen een nieuwe COD omdat ie bleef vastlopen !
     
  13. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook vandaag voor het eerst gespeeld en....WOW :)
    Wat een geluid en wat een sfeer...
    De recoil van de wapens is megavet...
    Heb nog wat last met de besturing ( kweet niet...volgens mij had ik HALO anders geconfigureerd....hier zijn amper opties ), maar dat komt helemaal oke.

    Vooral lachen zijn die Duitse stemmen. Ik woon vlak aan de grens en het is' verdammt gut ' :). Lollige zooi :)
     
  14. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Super spel, het het gisteren in een keer (moeten) uitspelen, op zich niet erg, maar had het liever gespeeld met echt dolby surround. Heb namelijk core moeten kopen en tot nu toe nergens een harde schijf en de nodige kabels kunnen vinden.

    Grafisch ziet het er allemaal heel gelikt uit. Met name de latere missies van de amerikanen. Muren waar licht opvalt, water op de grond, licht op de wapens, condenswolkjes, super!

    Geluid kan ik niet echt over oordelen, maar wat mn surround processor er zelf van maakte (die krijgt nu het signaal door via 2 tulpstekkertjes) klonk toch al best goed.

    Multiplayer kan ik uit gebrek van een opslagmedium ook niets over zeggen.

    Gameplay is prima. Vooral D-day, overal ontploffingen en soms wel tientallen ventjes op je scherm. Ook wat missies waar je AA moet bedienen en in tank moet rondrijden. Aantal kippevelmomenten.

    Besturing is niets op aan te merken. Niet tientallen functies, gewoon elk knopje 1 of 2 functies voor snelle actie`s.

    Enige persoonlijke minpuntje: Soms kan je wel erg veel kogels verdragen, maar dat zal wel zijn geweest omdat ik em op normal heb gespeeld.

    Ik wil erg graag op live ermee, vooral als ik in Taab`s post lees dat het geluid super is kan dat haast niet meer stuk.


    Conclusie: Hou je van shooters, zeker kopen!
     
  15. Jaspero

    Jaspero ajax

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zijn de graphics nou van de xbox360 tegenover de PC versie
     
  16. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat ligt natuurlijk aan de videokaart die je in je pc hebt zitten, plus waarop je je beelden afspeeld (hdtv of normale tv). Heb nu een 126 mb geforcenogwat in mn pc en eerste missie van Cod heb ik daar op gespeeld. Moet wel zeggen dat het monster de pckaart compleet van de tafel veegt.
    De 360 laat alles zo strak zien, zonder hapering of wat dan ook, het hele spel, om de paar seconden explosies, 20 mannetjes, lichtreflecties icm met regen en onweer makkelijk weergeeft, zonder enige framedrops.
     
  17. m@urice

    m@urice Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeerde gisteren met 2 vrienden in een server te komen maar dat is haast onmogelijk.Binnen 10 seconden zat ie vol.Toen het na 10 minuten eindelijk gelukt was werd je er na die game uitgegooit en kon je weer opnieuw beginnen.Zeer irritant dit:mad:
     
  18. gamecube live

    gamecube live yoshi

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    wie heeft er nog meer last van lagg
     
  19. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    soms,
    maar kan iemand mij aan zijn buddy list toevoegen (friend maken) ik heb namelijk geen vrienden op L!VE :mad: wahah hoezo wanhopig, mja lijkt me wel leuk met wat mense van xbw online te klote :p

    (mijn gamertag is: APOC LUCIAN)
     
  20. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik heb gedaan is... forum rondkijken en wat gametags op Live ingevuld en dan zie ik vanzelf wel of ze me moeten of niet ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina