1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call Of Duty 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 6 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Goed spel zeg. Dat stukje in het tweede level als je dat huis moet bestormen is echt genieten. Ziet er ook allemaal goed uit.
     
  2. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Zodra je met de Amerikanen gaat spelen ga je naar het strand. Dat is echt geweldig en adembenemend als je dan op die berg bent en de 'struiken' in gaat etc... zo mooi en gaaf!
    Van de Amerikanen vind ik het beste bij COD2
     
  3. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    de game is geweldig!!! Ik speel hem op 1080i en damn, zo gedetailleerd!!! Niet normaal, alle details zijn zo mooi uitgewerkt,voorbeeld: als die mannetjes het koud hebt, dan zie je ze rillen en dan verdampt hun adem,echt mooi, of ook de mond die perfect meegaat met de stem! In ieder geval ik ga verder gamen:D...
     
  4. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Online is hij helemaal super!! ik zat gister online met 6 man kon je kiezen of je bij de duitsers of amerikanen ging ik natuurlijk bij de amerikanen en dan lekker 15 min knallen en vooral oppassen voor snipers en welk team de meeste kills heeft gedaan heeft gewonnen.
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    CoD met 6 man online? Dat lijkt me dus helemaal geen reet aan. Ik speelde CoD op de PC en daar was het pas leuk vanaf 20 man aangezien je anders niet veel mensen tegen kwam...
     
  6. Slimmie

    Slimmie Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel is echt intens. Wat een gruwelijke game is dit zeg. Overal is er chaos en paniek. Tientallen manschappen tezamen met explosies worden op het beeld getoverd zonder frame drops. Ook de besturing is netjes uitgewerkt en je hebt het zo onder de knie. Dit is zonder enige twijvel 1 van de beste launch titels, maar ieder zijn eigen mening uiteraard.
     
  7. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ik deel je mening!!!

    Damn, wat een spel. Ik heb er nu 2 missies op zitten, maar jeetje wat is dit goed.

    Met name geluid vind ik echt SUPER!!

    In het begin rende ik rond zoals ik het zag in een filmpje, maar dat ging al snel fout! Waarschijnlijk omdat ik hem op 'hard" speel. Dit spel is zeker voor mij een bevestiging dat ik met de 360 een goede keus heb gemaakt. Eindelijk een 1st person game zoals ik hem wil.
     
  8. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Inderdaad, het is geen simpel game, ik maak veel gebruik van mijn granaten(beide) en ik val veel aan langs flanken. En snipen,... daar hou ik zooo van he:). En natuurlijk, de actie is abnormaal gestoord:D. Echt coole game!
     
  9. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Geweldige game dat cker, toch heb ik wel een beetje een dubbel gevoel. Ik ben nu halverwege de amerikaanse missies en alle anderen heb ik al gedaan. en ik moet zeggen dat het wel erg eentonig word op een bepaald momen, oh alweer iets verdedigen, oh alweer over een veld heen rennen met honderden andere lui (dat in het begin wel geweldig was maar nu een beetje saai word).
    desondanks cker wel een goede game.
     
  10. DRAXXX

    DRAXXX Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe is COD2 online? ik hoorde dat er geen lobby was |:-
     
  11. RHM

    RHM Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is idd geen lobby. Het is gewoon een kwestie van
    het speltype kiezen en dan wordt je vanzelf in een
    willekeurige server geplaatst. Dus kun je niet je favo maps
    kiezen wat ik wel een minpuntje vind.

    Maar buiten dat is COD2 online in 1 woord geweldig. Vooral
    Team Deathmatch in de maps Burgundy en Caen._O_


    Gamertag: RHM360
     
  12. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Echt zonde dat er geen servers zijn :'-( ! Nu kan je niet je vrienden joinen en je komt bijna nooit in een volle server. Ik vind CoD2 een veel betere online shooter dan Perfect Dark Zero die wel servers heeft. Maar waarom zitten er dan geen servers in CoD2?
     
  13. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Damn, Point du Hoc op 'Hardened' gespeeld. Geweldig en erg moeilijk op bepaalde momenten.

    Vergelijk dat eens met de D-day landing uit MOH:Frontline voor de Xbox. Als dit geen next-gen is.. :cool:
     
  14. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    is call od duty vet online?? Want ik heb nu PDZ LM maar moet ik COD2 ook kopen?
     
  15. RayxM

    RayxM None

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Onze COD2 voor 360 heeft denk ik een bug of de disk is niet ok?
    We hebben net gehaald dat we naar 1944 kunnen en daar geeft ie telkens weer een error. Als je die missie met die grenadiers killen vanaf het torentje hebt gehaald en doorlaadt naar 1944 geeft ie steeds dezelfde error op hetzelfde punt. Zeer gaar :'-(

    Ray
     
  16. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    zwakste punt is idd dat het spel geen mogelijkheid beid om zelf host te zijn,je eigen maps te kiezen,je vrienden uit te nodigen en hem dan bv als prive server te houden.

    ben met toeval al 1 keer host geweest en de server zat met 5 seconden al helemaal vol....klote dus want mijn friends konden er toen niet meer in.
    stel je eens voor dat je het wel voor elkaar krijgt om wat van je vrienden erin te krijgen,dan is de pret na deze spelronde weer helemaal voorbij.
    na elk potje pleurt de server vanzelf de hele rotzooi weer uit en begint het gelul weer van voren af aan......welke idioot heeft dit verzonnen?????

    prachtig spel...waanzinnig geluid........waardeloos om met je friends te kunnen spelen.
    ik hoop dat dit ooit nog eens wordt opgelost want als hier ooit een vervolg op komt en de multiplayer is hierbij niet aangepast dan laat ik hem mooi liggen.
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2005
  17. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Helemaal met je eens beuker, het speelt fantastisch maar de mogelijkheden op live zijn teleurstellen.d
     
  18. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Het leukst is juist om met je vrienden in een team tegen anderen te spelen, maar gaat blijkbaar niet...wie weet door middel van een update wel.
     
  19. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    gaat wel maar dan moet je het van te voren ff allemaal afspreken
     
  20. m@urice

    m@urice Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je met vrienden in een server wil komen moet 1 iemand joinen en de rest op zijn naam gaan staan in de vriendenlijst.Als je joinable ziet als een speer allemaal joinen en

    dan maar hopen......
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina