1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call Of Duty 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 6 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha dat werk gelukig beter bij PDZ aleen hebik daar de hele tijd problemen met de connectie. hij geeft dan aan Connectie broken.
     
  2. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb cod 2 ook eindelijk gespeeld en moet zeggen dat het echt een heeeeeel vette games is. De online mode is ook vet vooral team death match
     
  3. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt aleen maar met 8 mensen online? en kun je ook met een vriend met splitscreen xbox life spelen?
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja maar 8 man. Waardeloos dus. Op de PC kun je tot 64 man. Met 8 man is er dus echt geen reet aan....
     
  5. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Opzich valt het nog wel mee met "geen reet aan" met 8 man. Je word immers iig niet om de seconde door je kop gejakkerd.

    De mogelijkheden over live vind ik inderdaad wat tegenvallend. Ik ben bang dat hier ook weinig aan zal worden gedaan omdat de support van de pc versie van (COD 1, United Offensive, COD 2) van een erg laag niveau was.
    Die friend list hebben we natuurlijk niet voor jan lul |:-
     
  6. LaVey

    LaVey Cheri Cheri Lady

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Met 8 man wordt het een totaal ander spel. Een beetje een kruising tussen Counter Strike en Rainbow Six. Dus geen massale veldslagen a la Star Wars Battlefront, maar een wat meer tactisch geheel.
     
  7. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er egt geen probleem dat je maar met 8 man online kan spelen het blijft nog steeds leuk
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    CoD is groots dus zouden de Mp en maps dat ook moeten zijn. Als je de Sp speelt is er een hele oorlog aan de gang en als je dan de MP zou spelen krijg je een map die zo groot is al een badkamer. Past gewoon niet bij CoD zeker niet als je de PC versie gespeeld hebt!
     
  9. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Dolby Digital met COD 2 zijn echt geweldig!

    Al dat geluid met het geweldige beeld (geen HDTV) een genot om te
    gamen!!

    Online is ook zeker leuk, alleen geen eigen server is klote.
     
  10. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    In cod2 zie ik de letters in de menus heel klein en onduidelijk. heb een 82cm breedbeeld tv, helpt een advanced kabel goed?

    En hoe zit dat precies met de host/server systeem?
     
  11. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2


    Ben erg beniewd naar Dolby Digital. Nu maakt mn receiver van het stereokanaal dat ie binnenkrijgt een surround geluid, maar met een optische kabel krijgt ie de echte signalen door, zal vele malen beter klinken.

    Hoop dat ik em dinsdag kan kopen.
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Is in PDZ ook. Waarschijnlijk zie je ze met HD TV wel beter.
     
  13. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik nu ook met mijn TV. Heel vaak zijn hele kleine lettertjes een beetje wazig ofzo. En dan is het echt slecht te lezen. Als je de RGB Scart koopt word dit als het goed is een stuk minder, dacht ik ergens gelezen te hebben.
     
  14. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zit nu in het level van D-day, geweldig level!!!_O_ _O_
     
  15. Dijon26

    Dijon26 Active Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    niet dat het een spel is waar we het over hebben, maar heeft iemand die letters op de kaart in amped 3 al gezien, ik kan ze niet eens lezen op mijn tv en dat is nog wel een lcd tv met meer resolutie dan een normale tv
     
  16. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Kom op zeg...
    Je snapt zelf al dat dit niet het topic is om iets over Amped te vragen.
    Waarom post je het dan in godsnaam alsnog hier?
     
  17. Dijon26

    Dijon26 Active Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    ze hadden het hier ook over PDZ, daar hoorde ik geen comentaar
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Hele toffe game, en online ook zeker...zodra je Deatmatch of Team-DM doet
    is het echt heel cool, toffe wapens, toffe maps, echt fun. Wat alleen heel slecht is , is hoe je een server in moet komen...ik snap ook niet wie die servers opzet want zelf kan je ze niet maken....het is gewoon belachelijk dat je niet kan kiezen welke map je wilt gaat doen, puur omdat je dus zelf niet 'create server' kan doen, echt te gek voor woorden...heel raar systeem.
     
  19. Slimmie

    Slimmie Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Online heb ik hem ook al gespeeld. Het is echt super, maar net zoals de meesten hier zeggen, vind ik ook helaas de Live mogelijkheden beperkt.
     
  20. Hagele

    Hagele H^4G³L³

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien mijn bestelde spel (PGR3 ) vertraging heeft opgelopen en ik toch wilde gamen, ben ik COD 2 zaterdag even gaan scoren. Wist niet wat precies te verwachten. Nu ik al een aantal uren (za/zo) er mee zoet ben geweest kan ik maar 1 ding concluderen: VET!!! _O_

    Hoewel ik het lopen met dat knuppeltje in het begin irritant vond. Jammer dat het niet mogelijk is met de cursor (je weet wel dat gewone ding ;)) te lopen. Toch?
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina