1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call Of Duty 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 6 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Geen Co-Up zoals in Ghost Recon 2 en Rainbow Six? Ik kan dus geen missie spelen met een ander?

    Ik heb hem net gekocht, gelukkig voor de SP met als extra'tje wat online knallen. Een spel als CoD moet je ook maar met 4 vs 4 doen..... Met meer krijg je gewoon een shooter zoals er al zoveel zijn.
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2005
  2. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    nope, da kan nie, ff een vraag welke game vinden jullie beter PDZ of COD2.

    nog een tip als je deze game gaat spelen speel hem dan niet op regular dat is te simpel. probeer het eens op veteran! dan komt die game pas echt tot zijn recht als dat niet lukt, dan kun je nog altijd 1 niveutje lager.
     
  3. WardNL

    WardNL Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
  4. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, ik heb COD2 zelf ook en al uitgespeeld, ik kan hem waarschijnlijk ruilen tege PDZ, maar kijk de multiplayer van COD2 is niks bijzonders maar tog cker wel aardig, en de singleplayer is cker goed te noemen (ben nu bezig op veteran, heb hem voor de rest al uitgespeeld). alleen ik vraag me af of ik me qua multiplayer niet meer kan laten verrassen door PDZ en singleplayer zal wellicht niet beter zijn maar is die wel de moeite waard om de singlepayer te spelen.
     
  5. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.326
    De sfeer van PDZ is zeg maar niet bestaand. Het is gewoon een droge shooter. Niks meer, niks minder. Bij CoD 2 voel je veel meer.

    Dat vind ik.
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    IS Halo 2 niet bijna altijd 4 on 4???

    Een oorlog shooter moet minimaal 16 vs 16 zijn anders is er geen reet aan. Ben maar blij dat de SP zo goed is anders had je €60 weg gegooid. Waarom denk je dat de PC versie zo veel gespeeld werd. Echt niet voor de games met 4 on 4 kom op zeg. Dat is gewoon waardeloos voor een spel als CoD......
     
  7. mark8925

    mark8925 Guest

    Echt superspel, heb hem nu ook :) .. gruwelijk gwn :D
     
  8. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan ik me dus ook niet voorstellen, 16 tegen 16 een bunker verdedigen, dat is vet....

    4 tegen 4 sja.. zijn er daar niet al genoeg van, ik ben een echte multiplayer qua shooters, dus Singleplayer vindt ik niet zo intressant daar geef ik geen 60 euro voor uit...

    PDZ heb ik laatst maar even gekocht..

    vindt het een beetje jammer dat je loop snelheid verschild per wapen... en het gebrek aan een arsenaal van vooertuigen
     
  9. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.326
    Ik vind het wel leuk 4 tegen 4, dus tsja.....maar misschien ben ik maar een "n00b"...:{
     
  10. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    hoezo jammer?? ik vind het wel een leuke optie best realistisch... ik neem altijd een handgun in de hand als ik een lange afstand moet lopen....

    en het gebrek aan voertuigen tja... mischien wel mischien niet... heb hekel aan games waar ze alleen maar in voertuigen zitten om je dood te rijden... beetje noobachtig :)
     
  11. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb m ook al uitgespeeld zo 16uur gameplay ong.. goeie game zekers!!!
     
  12. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    zeker nooit een triple kill met een sniper op een warthog gehad....._0/
     
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Halo 2 heb ik nooit gespeeld. Ik hou gewoon niet van met 16 man knallen, ik hou meer van het sluipen en slim zijn. Dat is persoonlijk, dus ik vind het geen probleem dat knallen met 16 vs 16 niet mogelijk is.

    Ik ben wel teleurgesteld dat Co-Up niet mogelijk is, dat speel ik namelijk graag met een paar vrienden ala Ghost Recon 2... Dat is een zwaar minpunt voor mijzelf. Al met al kun je dus concluderen dat er te weinig mogelijkheden zijn online om iedereen tevreden te houden en is dat een groot minpunt van de game.

    Ik moet wel zeggen dat PDZ niet zo best is, de SP is gewoon nep en de MP is dan wel weer top. Jammer dat ik twee games moet kopen om aan mijn trekken te komen. CoD II voor de SP en PDZ voor de MP is behoorlijk prijzig... Ik wacht dan ook met smart op Ghost Recon 3...... Er is geen shooter op dit moment die top genoemd kan worden op de 360, omdat er geen shooter is waar alles op en aan zit.
     
  14. MAXfya

    MAXfya Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    @ joostpolletje: 16 uur? Wat heb je gedaan? 30 rondjes gelopen in elk huis? Ik heb um binnen 6 en een half uur uitgespeeld op de standaard moeilijkheid en dat is met de filmpjes kijken erbij. Viel een beetje tegen moet ik eerlijk zeggen, verder is het een dikke game.
    Het meest tegenvallend vind ik de multiplayer, niet omdat je maar max met 8 spelers kan gamen, maar omdat je niet met een paar vrienden een game kan opzetten, maar random in een lobby terecht komt...
     
  15. JrY

    JrY Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    jongens wat een spel is dit he??? ik doe rustig met de single player... gisteravond de artillerie coördinaties gegeven met de verrekijker om duitse troepen en tanks te laten bombarderen... wat een spel... Dit is voor mij de beste shooter ooit!...

    XBox live is voor mij totaal nieuw, zo ook de online deathmatches... ik kan er geen genoeg van krijgen...

    Ik zie al een paar bekenden zoals Apoc lucian en Joostpolletje natuurlijk... zij er nog meer die deathmatches doen???
     
  16. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ga dit weekend ook online gaan met mijn xbox 360(normaal he, moet nog mijn router plaatsen enzo). Dan zie ik jullie wel online in deze game, lekker snipen,...:),maar je wordt in deze game willekeurig met bepaalde mensen in een deathmatch geplaatst...? Best wel spijtig,maarja, toch nog heel fijn denk ik...
     
  17. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.326
    Hoe werkt dat dan met preferred players? Je kunt namelijk mensen een review geven en dan aangeven of je ze een preferred player vindt of niet. Als je dus alleen iedereen in je friendslist als een preferred player aangeeft en zij doen hetzelfde met jou, is het dan niet zo dat de kans heel groot is dat je bijelkaar in het spel komt? Ik weet dat het nog steeds best gaar is dat je elkaar niet kunt joinen, maar werkt dit niet?
     
  18. Cpt Miller NL

    Cpt Miller NL Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Call of Duty2 Bug!!

    Ik heb de afgelopen dagen flink veel Call of Duty2 zitten spelen op Veteran om mijn achievements op te krikken. Ik was bezig met de British campaign ( Russian uitgespeeld op veteran ), ik moest een tussen filmpje krijgen want ik had alle 4 de missies uitgespeeld maar tot mijn grote verbazing kreeg ik het begin filmpje van de russian campaign. Ik had nog niets door dus ik stopte en keek bij " Mission Select ". Toen bleek dat hij alles had gewist. Ik heb dit nu al voor de tweede keer meegemaakt.

    Mijn vraag aan jullie is dan... heeft iemand dit ook meegemaakt en is er een oplossing voor. Het ligt niet aan de gamerprofiles, ik heb me behaalde achievements nog steeds. Kan iemand mij hiervoor een verlaring geven want het is wel erg irritant als je voor de derde keer alles op veteran moet uitspelen.

    Alvast bedankt,
    Robin Mastenbroek
    A.K.A. Cpt Miller NL
     
  19. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Juist het game uitgespeelt, echt een goede game, hij krijgt van mij 89! Het voorlaatste level was ook niet normaal!:D,het laatste was maar gewoontjes,maarja over het algemeen een heel intens oorlog game, echt super!:)
     
  20. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Yep, is een bekende veel voorkomende bug. Heb er zelf ook last van gehad. Ik heb geen idee of Infinity Ward er iets aan doet.

    Maar wat je nu kunt doen om het te voorkomen (wat lijkt te werken) is na elke missie niet "next mission" te klikken, maar eerst "save and quit" en dan uit de mission select de volgende missie kiezen. Daarmee heb ik het de eerste keer zonder problemen uitgespeeld.

    Vandaag voor de eerste keer online gespeeld en ik moet zeggen dat de game gewoon enorm cool is. Zelfs met het kleine aantal spelers online. M'n enige klacht is dat het te moeilijk is om bij vrienden in de lobby te komen, hopelijk komt er een patch voor uit. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina