1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call Of Duty 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 6 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee... zodra je de moeilijkheidsgraad hoog zet is elke missie een uitdaging en kunnen sommige zelfs onmogelijk te halen lijken...
     
  2. WardNL

    WardNL Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu Call of Duty 2 op een hogere moeilijkheidsgraad aant spelen, voor wat gamescore puntjes.
    Bij sommige stukken ben je wel 10 min bezig omdat er 3 duitsers achter een koelkast zitten ofzo!
    Schitterende game.
     
  3. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel op Veteran en het is echt zo dope. Ik zie bijna elk moment als een uitdaging omdat elke duitser net zo dodelijk is als jijzelf. Ik probeer het nu echt tactisch aan te pakken en ik merk dat het dan zo goed gaat.
     
  4. WardNL

    WardNL Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep! Duitsers lokaliseren, dekking zoeken, richten, en TSJAF! Een kogel door zn kop jagen.
    1 of 2 kogels van duitse kant en je bent dood. echt moeilijk.
     
  5. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Die sfeer is zo goed in dit spel. Als ze de live-functies nu nog ff verbeteren zal het lang duren voordat er een betere WO shooter komt als COD2.
     
  6. LaVey

    LaVey Cheri Cheri Lady

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier ben ik ook benieuwd naar. Heb niks kunnen vinden over leaderboards.
     
  7. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of er een patch zal komen om zelf het maken van een lobby voor vrienden mogelijk te maken en zo ja, wanneer? Het zou inderdaad zo een goede online game kunnen worden met goede online functies.
     
  8. WardNL

    WardNL Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou leuk zijn.
    Maar denk niet dat zoiets komt, een pc spel kan je makkelijk updaten en nieuwe functies toevoegen, ik denk dat dat met de 360 niet zo makkelijk is.
    Een ranking systeem met uitgebreide stats zou ook mooi zijn!
     
  9. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Damn he, ik ben alles kwijt van call of duty 2:mad:!! Ik was gisteren voor het eerst online gegaan(heb eindelijk xbox live:)) en door dat profiel aan te maken ofzo, is dat over mijn offline profiel gezet vrees ik:mad:, ik snap het eigelijk niet...maarja, nu moet de game opnieuw uitspelen, fuck he...
     
  10. flipkop1984

    flipkop1984 I Love Techno

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0

    ik denk dat als je de save game van je oude profiel naar je nieuwe ( online profiel) verplaatst dat het probleem opgelost is
     
  11. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    idd echt lastig om het volgende checkpoint te halen

    veel dekking zoeken en granaten gooien moet nu wel :)
     
  12. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Tja, ik ben ze allemaal kwijt(al mijn levels, mijn achievements,...damn he, maarja, ik speel de game ooit nog wel eens uit,maar nu had ik juist redelijk wat punten:mad:)
     
  13. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ik ook gehad, mja het draait niet om depunten... tog?
     
  14. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    wat heeft het voor nut om online gewoon of ranked gamed te doen?
    Er staatn dat je bij ranked je trueskills kan verbeteren, waar kan je die trueskills dan zien:confused:
     
  15. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    dit spel is zoo goed (de singleplayer iig), heb hem op hard uitgespeeld en de eerste missie op veteran, maar vind het qua moeilijkheidsgraad nog wel meevallen(misschien ben ik gewoone rg goed;)), maar het is (nog) zoveel keer leuker als op hard spelen, nog nooit zo'n goede singleplayer gezien in een spel:D

    heb eigenlijk nog geen een keer gehad dat ik dacht, ik moet weer deze msisie spelen ofzo, het is altijd weer anders:)
    een keer had ik dat ik de missie silo op hard speelde was ik eindelijk op de silo met mijn sniper kreeg ik een checkpoint en meteen erna was ik door een mortier dood, moest toen de hele msisie (op hard) opnieuw doen, maar toen ik het de 2de keer speelde was het weer net zo leuk als de eerste keer;)
    ik vond de missie silo trouwens een van de beste missies uit het spel, dat stukje voor dat je met je sniper die mortar teams moet doden en na het stukje dat je dat open veld overrend was gewoon zo goed in elkaar gezet...
    in elk huis zaten duitsers met mg42 's opgesteld en het maakte niet uit welke kant je op ging het ging er gewoon om dat je alle duitsers de huizen uit verjoeg...
    ik kan zo nog wel uren doorgaan verslagen te maken over missies waarbij net die kleine details de slagroom op de o zo heerlijke taart maakten:D
    dat duitsers bijvoorbeeld (op moeilijkheid hard) granaten naar je gooien net als je denkt, ik hoop dat ze nu geen granaat gooien, en dat als je dan je schuilplaats uitrend voor zo 'n granaat je dan meteen (zoals in het echt) beschoten wordt door duits vuur en dat als klap op de vuurpijl de duitse offcicier van dat battaljon ook nog roept ''ik wil spervuur op die kratten'' (daar zat ik dan achter te schuilen).
    in een woord te vet:D
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2005
  16. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Waarom ben je alles kwijt? Ook je achievements? Die zijn toch online bewaard?
     
  17. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee, mijn offline achievements bedoel ik. Echt raar, ik had pas een router geplaatst, kabeltje getrokken(wat een serieus kutwerk was, want ik geraakte niet door de muur, spouw,... naar mijn kamer:D,maja uiteidelijk toch gelukt) en toen op xbox live, maar toen moest ik nog gegevens invullen, en stond er iets van, dat, dat mijn nieuwe profiel is, en dat het mijn andere overschrijd ofzo, dus da heeft dat echt gedaan, en nu ben ik dat gewoon kwijt, ik had call of duty uitgespeeld,...maar nu zijn alle levels terug locked en had ik terug 0 gamerscore...maarja, maakt niet veel uit, speel dat game nog wel eens uit,... ik heb de xbox 360 toch nog maar pas:).
     
  18. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Whaha, lachen man. Ik had gisteren 'The longest Day' gekeken, de scenes met de invasties in Normandie. Zit er ook Pointe Du Huc bij :). Echt, precies hetzelfde als in CoD2, ook met die touwen, ook met die vuile Duisters, ingegraven bunkers, veel doden, geen bombardementen van de geallierden en ook hier ontbreken de wapens/turrets die je moet uitschakelen. Het is wel duidelijk waar Cod2 zijn inspirtatie vandaan heeft gehaald (hoewel het natuurlijk ook in de geschienis echt zo gegaan is). Oh ja, The Longest Day komt uit 1962.
     
  19. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    zeg is de singleplayer van COD 2 kort ?
     
  20. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    het ligt eraan wat je kort/lang vind.
    ik ben een redelijk ervaren speler in wo2 shooters;) en heb er op moeilijkheid hard zo'n 12 uur over gedaan.
    maar met alle respect denk ik dat anderen er nog langer overdoen op hard iig.
    reken maar voor hard 15 uur speeltijd, maar als je xboxlive hebt met gamerscore etc wil je daarna zeker weten ook nog veteran spelen en dan is de totale speelduur wel zo 'n 30 uur...

    damn was gister de longest day ervoor:mad::mad::mad:
    ik heb hem al 10x gezien in mijn korte leventje maar ik moet hem altijd zien als hij voor tv is, en wilde hem ook nog een keertje opnemen:mad:
    dan maar wachten op 5 mei:mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina