dit spel is zoo goed (de singleplayer iig), heb hem op hard uitgespeeld en de eerste missie op veteran, maar vind het qua moeilijkheidsgraad nog wel meevallen(misschien ben ik gewoone rg goed), maar het is (nog) zoveel keer leuker als op hard spelen, nog nooit zo'n goede singleplayer gezien in een spel
heb eigenlijk nog geen een keer gehad dat ik dacht, ik moet weer deze msisie spelen ofzo, het is altijd weer anders
een keer had ik dat ik de missie silo op hard speelde was ik eindelijk op de silo met mijn sniper kreeg ik een checkpoint en meteen erna was ik door een mortier dood, moest toen de hele msisie (op hard) opnieuw doen, maar toen ik het de 2de keer speelde was het weer net zo leuk als de eerste keer
ik vond de missie silo trouwens een van de beste missies uit het spel, dat stukje voor dat je met je sniper die mortar teams moet doden en na het stukje dat je dat open veld overrend was gewoon zo goed in elkaar gezet...
in elk huis zaten duitsers met mg42 's opgesteld en het maakte niet uit welke kant je op ging het ging er gewoon om dat je alle duitsers de huizen uit verjoeg...
ik kan zo nog wel uren doorgaan verslagen te maken over missies waarbij net die kleine details de slagroom op de o zo heerlijke taart maakten
dat duitsers bijvoorbeeld (op moeilijkheid hard) granaten naar je gooien net als je denkt, ik hoop dat ze nu geen granaat gooien, en dat als je dan je schuilplaats uitrend voor zo 'n granaat je dan meteen (zoals in het echt) beschoten wordt door duits vuur en dat als klap op de vuurpijl de duitse offcicier van dat battaljon ook nog roept ''ik wil spervuur op die kratten'' (daar zat ik dan achter te schuilen).
in een woord te vet
Laatst bewerkt: 11 dec 2005