1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call Of Duty 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 6 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Op veteran is het zo vet, je kan niet als een kamikaze piloot op die duitsers afrennen en moet echt nadenken als je bijvoorbeeld een duits mg-nest wilt uitschakelen. Die 2e missie is zo vet, met die buis. Als je dan dat treinstation moet innemen, moet je wel grenades gebruiken en die duitsers blijven maar komen. Ik hou er echt van om bij dit spel te snipen, omdat je je tegenstanders zo mooi dood ziet gaan als ze geraakt worden.
     
  2. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is het verschil tussen 'player' match en 'ranked' match:confused:

    In multiplayer, xbox live.

    Het maakt volgens mij geen ene reet uit|:-
     
  3. JDH

    JDH Born to Rock

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Gamekings zeiden ze dat hij erg lineair is. De actie is wel heel intens en vet. Op zich maakt het mij niet uit dat het lineair, als dat intense WOII gevoel maar bij me boven komt. Ik twijfel nog tussen deze game en PGR3.
     
  4. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Gamekings... Zelfde mensen als Power Unlimited.
    Geloofwaardigheid, 5%.
     
  5. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Hij is vaak wel lineair, maar je hebt in elk geval het gevoel (vaak) niet dat je door gangetjes wordt geleid. Op z'n minst wordt de indruk gewekt dat je bewegingsvrijheid hebt en dat is vaak ook echt zo.

    Bij Gamekings zeiden ze ook dat er totaal geen tactiek bij komt bij kijken. Dan is het mij wel duidelijk dat zij hem niet op Hardened en zeker niet op Veteran hebben gespeeld.
     
  6. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.326
    Lineair betekent toch dat je in een spel maar één richting uit kunt? Dat je beslissingsbevoegdheid in het spel zeg maar redelijk beperkt is? Dat lijkt me namelijk compleet irrelevant bij CoD 2...
     
  7. JDH

    JDH Born to Rock

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    5%, vind ik een beetje overdreven weinig.
     
  8. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0

    Iemand:confused:
     
  9. Victor

    Victor Guest

    Het lijkt mij dat Playermatch gewoon een match is zonder dat die meetelt aan je rank. Ranked match.. Dat ga ik niet eens uitleggen, daar ben je zelf al denk ik achter. ;)
     
  10. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL als deze game liniair is dan...dan... afijn deze game is dus bij lange na niet lineair.
    ik heb veel wo2 shooters gespeeld (oa brothers in arms) en die is meer lineair dan deze game dat is.
    tuurlijk is het af en toe wel liniair (vooral in de eerste missies met de russen) maar daarna als ze uitleggen dat je via meerdere wegen en huizen je doel kunt bereiken is het bij lange na niet lineair...
    geloof me, dit spel is zo veel minder lineair als bijv. brothers in arms dat er al om bekend stond niet lineair te zijn, ik had echt constant het gevoel dat ik in een dorp was beland en die helemaal vrij van duitsers moest maken en maakte niet uit hoe of via welke weg.
    de multiplayer vind ik persoonlijk niet erg goed, maar de sp is zoo goed, nog nooit zo'n goede sp gespeeld...

    pu/gamekings hebben de herseninhoud van een guppie (op jan en jj na) en zou ik dus niet vertrouwen, call of duty 2 is gewoon een echte must-have!
     
  11. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Als hij meetelt aan je Rank
    waar zie je dat dan: je rank
     
  12. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Die zie je niet.

    Ranked betekend gewoon dat het meetelt voor je "TrueSkill" rank in dat spel, oftewel dat je tegen even goede tegenstanders gematched wordt. Verder niets (in COD2).
     
  13. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Had ik ook met PGR3.. heb je 14 trophies gehaald.. |:-
     
  14. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    Man o man, wat valt deze game mij online tegen. Hoe kan het zo zijn dat een game voor de 360, die zoveel op live de nadruk legt, zo ongelovelijk weinig opties heeft. Voor mij is dit een duidelijk geval van rushen. Ze moesten de game gewoon voor de launch klaar hebben, klaar... heel erg jammer want dit verpest voor mij gewoon de game. Ik stop m er nu soms al niet meer in omdat het zo een ongelovelijk gezeik is om met een friend in één lobby terecht te komen.. Nu maar wachten op een andere FPS die wel gebruik maakt van de online mogelijkheden van de 360 en live. Jammer jammer en nog een jammer....
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Precies, ik heb ook aardig wat shooters gespeeld, vooral op PC (nu haat ik pc gaming,tijdje al, anyway)MOHAA, Call of duty, noem ze maar op....in geen enkele game moest je echt gebruik maken van smoke-grenades,in een bepaald level met de russen wel en dat is echt zo tof gedaan, niet dat het hoeft,maar het gebruik ervan is erg cool .
     
  16. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Die PU mannetjes hebben bijna allemaal gewoon te veel RTS-games gespeeld. Alles moet met taktiek en ik vind CoD 2 juist de meest niet-lineaire en taktische WOII shooter die ik heb gespeeld (heb geen BiA gespeeld, kan daar misschien aan liggen), maar de gaarste games vinden ze daar goed en de vetste vinden ze maar niks. Ik geef 1 tip aan die ventjes, ga L!ve arcade spelen ofzo, dat zit vol met de gaarste games die je maar kan bedenken
     
  17. JrY

    JrY Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    boris is gewoon een dikke domme pad, die gaat nu elke WO2 shooter met BiA vergelijken, als je met zon programma meedoet moet je elke game los van de ander kunnen beoordelen...

    dit is voor mij de beste WO2 shooter tot nu toe!

    Ik zit alleen wel met een gigantisch probleem, die bug die meerdere mensen hebben, na de missie dat je op die silo moet klimmen en mortiersoldaten moet afknallen, als ik die missie klaar heb, begint ie weer bij t begin. ik druk dan op Next Mission en dan kom ik weer bij de training bij de Russen... ik heb dit nu al 2 x gehad... bij mission select zijn er 2 missies unlocked, de training dus en d day...

    wat moet ik hiermee doen?
     
  18. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik zag gister game kings , zaten ze lekker alles af te kraken...
    f-dat man .
    Pdz en cod2 zijn echt wel de shit!!
    ik speel cod2 nu op veteran en damn wat een actie en wat een sfeer!!
    geweldige shooter!
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat is de reden dat ik de game niet gehaald heb. Ik speelde de SP en die was echt goed. Maar toen ik de MP speelde moest ik bijna huilen. ZO slecht dat die uit gewerkt is en dat dan nog op een next-gen console......op de SNES had je nog meer opties in een MP game :confused: Daar komt ook nog een bij dat er geen stats zijn en dan je niet met vrienden kunt spelen. Wat wil je nog meer???
     
  20. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik vind de multiplayer heel aardig :)
    Je komt steeds dezelfde gasten tegen met 8 man , en dat vind ik juist tof ( oh die moet ik nog ff voor zijn raap knallen want die schoot me net voor mijn knar *) )

    Stel waarschijnlijk niet zo'n hoge eisen.
    Vind de singleplayer trouwens gehakt maken van PDZ :D

    btw: fok gamekings...die gasten denken teveel in hokjes...de enige met een FreeMind is Steven :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina