1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call Of Duty 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 6 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet gewoon steeds save and quit na het einde van een missie doen, dan heb je die problemen niet;)
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Ja die gasten van Gamekings zijn kneuzen, ze denken supergrappig te zijn
    maar zijn vreselijk irritant.

    Maar wat is BIA?

    Ik weet nog dat ik op de Gameplay beurs was, ik sprak Rogier (klopt dat?)
    van Gamekings, ik kende hem in elk geval er wel van, ik vraag hem waarom
    Ghost Recon 3 er niet stond, terwijl die wel vermeld was als "speelbaar"
    zegt ie "Moet je ff aan JJ vragen" ik zeg, wie is dat dan weer, ik ken al die kneuzen niet...zegt ie ineens niks meer 8) :D
     
  3. JrY

    JrY Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0

    dat heb ik na al die missies niet hoeven doen, en dan moet ik dat nu wel doen? dit klopt toch niet?
     
  4. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee het is een bug in het spel, maar die kan je dus voorkomen door save and quit te doen.
     
  5. SnackNL

    SnackNL Vroeger: Gamer2005

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    BiA = Brothers in Arms
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Lijkt me ook niet dat die speelbaar zou zijn aangezien deze pas over 3 maanden uit zal komen. Misschien is het wel gezegt en wilde ze het een launchtitel maken maar dat is zeker niet gelukt.
     
  7. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Is die landing op het strand, d-day, nou ook speelbaar?
     
  8. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Ja, dat is het level point du hoc volgens mij.. als ik t goed zeg
     
  9. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    oei oei oei kan het mooier
     
  10. JrY

    JrY Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja echt een KUTbug dus heb ik...

    ik deed dus net na het uitspelen van die missie save and quit en probeerde het opnieuw maar nee hoor...

    ik kan kiezen uit 2 hoofdstukken:
    - training(daarachter staat dan dat ik daar nog aan moet beginnen)
    - D Day

    dit lijkt mij dus echt een bug... wat moet ik hiermee doen? moet ik microsoft bellen of ermee terug gaan naar de winkel... of heeft activision een kantoor in NL?

    ik wil t spel wel uitspelen natuurlijk...
     
  11. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    heb het zelf ook gehad.. was bijna klaar (1 na laatste level) en toen was ik opeens alles kwijt..
    Hoe lullig et ook is, je moet gewoon overnieuw beginnen..

    En als ik zo lees op gamefaqs.com heeft 1 op de 4 mensen last van deze bug.. Vraag me af of ze er wat aan gaan doen
     
  12. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    Gasten, verwachten jullie nog een update voor de klote multiplayer... want o o o wat is er een lagggggg... het maakt deze game compleet kapot... nog ff en ik zal m er niet meer in doen.
     
  13. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    mannen, ik vind de graphs in call of duty 2 eerlijk gezegd een beetje tegenvallen... wat jullie?
     
  14. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou bij mijn nieuwe zorgverzekering aanvullend kiezen voor een stevige bril:) Heb hem bij mijn maat op de PC gezien en de 360 versie is strakker.
    Oke...hier en daar kartels, weinig next-gen zooi als blooming, normal mapping etc. maar hoe dan ook vet imho:9

    Maar ik leg de lat waarschijnlijk niet zo hoog. De enige tegenvallende titel ( waarvan ik grafisch erg veel had verwacht ) is PGR3.
    Te gehypte imho.
     
  15. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond de grafix ook niet geweldig, sowieso viel deze game echt tegen, hij begon zo sterk en zwakt daarna af, de laatste missie vind ik ook echt niks interesants! terwijl bij COD 1 was de laatste missie juist geweldig! precies wat die lui van gamekings zeggen, het is gewoon een erg lineaire shooter!
     
  16. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    zeker liniare shooter ja.
    Overal van die afbakeningen en van die hekken waar je normaal over heen kunt springen en dan kom je ergens anders zon hek tegen en dan kan het ineens niet ..:confused:

    in missie 1 vond ik de graphs super : gesmolten sneeuw waarin de zon reflecteerd en op andere plaatsen van die vage texturen dat ik denk van..tsja
     
  17. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond de graphics juist mooier worden naarmate je de bunkers van dday enzo moet besluipen en opblazen...
    kan ook liggen dat je verder is het spel meer gewend aan de graphics bent geraakt;)
    ik vond de laatste missie juist best wel stoer, maar ja iedereen zn eigen mening;)
     
  18. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    ik zit vast

    ik ga steeds dood bij een missie, er komt een tank van achter en als je door loopt wordt je beschoten door een machine geweer.

    wat is de beste tactiek om de level te hale, is level 4 volgens mij!!
     
  19. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    als je beschoten word moet je dekking zoeken... ;)
    als ergens een machinegeweer staat moetje een smoke gooien dattiej je niet ziet.. en proberen proberen en nog eens proberen!
     
  20. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem vandaag voor het eerst op een demo pod gespeeld, en de graphics vielen me toch een beetje tegen. Vooral de AA was bagger overal kartel randjes ik dacht dat die op de 360 verleden tijd zouden zijn. Beetje jammer...
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina