Call Of Duty 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 6 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gamer

    Gamer PS3 - 360 Verslaafde

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    1
    is dit een aarrader als je van Medal Of Honor Games hield en van andere shooters ?? (ik dus)
     
  2. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Best wel ja
     
  3. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet als je van plan bent daarna weer MOH te gaan spelen want daar vind je dan geen reet meer aan :p
     
  4. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    call of duty 2 singleplayer is gewoon te goed
     
  5. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk eraan tegelijk bij een 360 CoD2 te halen, aangezien ik bijna iedereen positief erover hoor spreken. Alleen ik hoorde dat het lobby systeem op live zuigt, klopt dit of is dit gewoon bullsh*t?
     
  6. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb effe een vraagje is het normaal als ik een personage aankijk dan is het geluid normaal maar als ik mij omdraai wordt het veel stiller en hoor je hem bijna niet kan iemand mij helpen
     
  7. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien omdat je dolby digita aan heb staan terwijl je geen surround set hebt?
    kan je bij opties d8 ik aanpassen;)
     
  8. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    dat zal wel in de game zelf bewerkt zijn. das bij veel spellen. ook bij splinter cell 3. je moet ze recht aankijken om ze helemaal goed te kunnen verstaan.
     
  9. RHM

    RHM Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand ook al bij CoD 2 het probleem gehad
    dat ie vlak na een checkpoint bereiken meteen gedood wordt..

    Ik zit nu bij de 1e amerikaanse campagne (D-day) en dan de 3e
    missie 'The Silo'. Hier ben ik op het punt aanbeland dat je vanaf die
    silo bij de schuur die vijandelijke mortierteams moet snipen.

    Nou heb ik op die toren een checkpoint gehaald, maar tijdens het saven
    van dat checkpoint is volgens mij al een mortier afgevuurd die een heuse voltreffer is.
    Als ik dit checkpoint namelijk opnieuw laadt sterf ik 2 seconden later. Ook is er geen mogelijkheid om via de ladder snel naar beneden te vluchten want
    voor de opening zit een mannetje. Speel 'm overigens op hardened.

    Voor zo'n momenten is het jammer dat je maar 1 savegame hebt ook al is het een toevallige samenloop van omstandigheden die je misschien maar 1 keer overkomt.|:-
     
  10. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Zoiets had ik ook, maar toen werd er door een Tiger een muur weggeschoten uit een gebouw die ik moest verdedigen. Toevallig een checkpoint ongeveer een seconde voordat dit gebeurde en ik stond precies naast de muur.

    Heeft wat tijd gevergd om de ontploffing te overleven èn daarna nog Duitse kogels te ontwijken die het zojuist gecreëerde naarbinnen vliegen.

    Als het echt niet te overleven is dan heb je geen andere keus dan overnieuw te beginnen helaas. Ik was ook bang dat ik op the Silo een dergelijke checkpoint zou krijgen toen ik hem aan het doen was op Veteran. Erg pittig en soms frustrerend dat level op die moeilijkheidsgraad.
     
  11. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    hey ik had precies hetzelfde gehad (zie ook mijn post eerder in deze thread) ook bij silo op die toren.
    ik heb hem toen (ook op hard) opnieuw gestart, maar had daar niet zo heel veel problemen mee aangezien ik het een hele vette missie vond.
    dus gewoon missie opnieuw starten en meestal gaat het dan ook al meteen een stuk sneller allemaal;)
     
  12. RayxM

    RayxM None

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al 3 keer een mission restart moeten doen omdat er op een klote moment een checkpoint was gesaved
     
  13. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.326
    Ik had dit ook gisteren. Moet je dat hele dorp uitroeien, wat best lastig is en een tijdje duurt op hardened, kom je daar doorheen krijg je zo'n kutsave. Ik ben toen rustig opgestaan en heb mijn 360 van 7 hoog naar beneden gegooid. Beetje fokken met me...denk het niet.
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2005
  14. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb vanochtend ook Call of Duty 2 gehaald voor de 360. Ik heb hem niet veel kunnen spelen, omdat mijn xbox 360 kapot is, maar van wat ik heb gezien ben ik zeer tevreden. Het uiteindelijke spel ziet er een heel stuk beter uit dan de demo op de demopods. Hij ziet er zelfs beter uit dan op de pc.
     
  15. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Offtopic:

    Drooooog :cool:
     
  16. flipkop1984

    flipkop1984 I Love Techno

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt het dat je system link doet met 2 xboxen en 2 tv's ook maar met 2 man kunt spelen ? of kan je met 8 man spelen ?
     
  17. Bidle

    Bidle Guest

    Hoe krijg je dat voor elkaar....niks ernstigs hoop ik!??
     
  18. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Geen idee hoe dat komt.
    Hij heeft het 2 weken perfect gedaan en sinds eergisteren doet ie raar. Inmiddels gaat ie niet eens meer aan.
     
  19. Bidle

    Bidle Guest

    Succes ermee, zal wel goed gaan komen. Het is alleen klote dat je het weer een hoop gedoe is.
     
  20. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Er lijken wel al meer kleine bugs en pop-up in te komen naarmate je het einde nadert. Die eerste paar amerikaanse missies viel mij het op. Het is niet storend genoeg om het spelplezier te verminderen maar toch.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina