Call Of Duty 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 6 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben ook goed bezig in het spel. Speel op veteran en bij de laatste russische missie, maar soms is het spel gewoon TE frustrerend ;). De sfeer wordt echter wel super neer gezet. Je hebt echt het idee dat de hel losbarst!
    Mijn minpunten tot nu toe:
    - AI van zowel medestanders als tegenstanders is soms werkelijk belachelijk. Ik heb eens een sprintrace met een tank gedaan omdat ik die moest sticken. Maar als ik tactisch te werk ging zat de tank altijd recht tegenover me, dus maar er achteraan rennen.....
    - Save systeem is niet top. Was bijna klaar met de russische missie, maar het ging gewoon helemaal niet (had ook een klote savepunt, je werd meteen gehoekt als je respawnde). Toen maar even wat bij de Britten gedaan, maar nu kan ik die hele Russische missie weer overnieuw doen :mad:
     
  2. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    dat save systeem is wel een beetje waar, maar dat gebeurde mij maar één keer, vond het toen niet zo erg
     
  3. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet of het veel gaat uitmaken maar ik heb het alvast gedaan



    http://www.petitiononline.com/28282828/petition.html



    To: Activision and Infinity Ward
    A patch needs to be released to Call of Duty 2 (xbox 360) for multiplayer due to player interface and a lack of options.
    For example, you cannot create custom games, it lags with 8 players because the first person in the room is host (the host should be the person with the best upload speeds), you cannot have clan matches or have friend matches, you cannot remove players if you are host, and a max of 8 players (needs to be changed to 16 hopefully).

    1) 16 player support
    2) Ability to create custom games
    :cool: Host is choosen by person who has best upload speed
    4) Admin options such as kicking a player out of the game
    5) Options such as map vote, vote kick player, etc...


    komaan jongens en dames allemaal naar toe gaan
     
  4. Magical Elvis

    Magical Elvis Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb de russische missies allemaal op veteran gehaald. Met de Engelse heb ik van "Rommel's last stand" de missie "Assault on matmata" gehaald, maar dan is de volgende missie weer de russische "Red army Training. Hij begint dus gewoon weer op nieuw. Hebben hier meer mensen last van. Ik kom niet verder :mad:
     
  5. Ereinion

    Ereinion Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    De bekende save bug. Sommige mensen (ik ook) hebben dit probleem, dat als je bij een bepaalde missie komt, je savegame gewist wordt, en je weer van voren af aan kan beginnen. Op dit moment is er niks aan te doen, behalve overnieuw spelen wat je al had gedaan.

    Ik ben zelf de game nu ook op veteran aan het spelen. De russische missies, en de eerste britse missies waren niet erg moeilijk. Maar bij de laatste britse missie wordt de game echt ineens ontzettend moeilijk. De amerikaanse missies waren op regular al aardig lastig, op veteran wordt dat echt helemaal de hel :eek:
     
  6. Magical Elvis

    Magical Elvis Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    7
    Oke, duidelijk. Het was al eens eerder gebeurt, maar na veel gevloek en gescheld ben ik toch maa weer overnieuw begonnen en verdomd, gebeurt het weer na deze missie. Doen ze er nog iets aan d.m.v een patch ofzo? want verder komen is zo dus niet mogelijk.
     
  7. Ereinion

    Ereinion Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zijn wel bezig met een patch, maar wanneer die klaar is, is nog niks over bekend. Je kan trouwens in de tussentijd wel de select level code doen, dan kan je in ieder geval verder waar je gebleven was, die staat hier: http://www.gamefaqs.com/console/xbox360/code/927725.html
     
  8. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je hier door ook je gamerscore omhoog krikken?
     
  9. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoe kan ik die save bug nou voorkomen? door bij elke missie Save & Quit te doen? en dan gewoon weer resume game?
     
  10. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand of dit spel nog ergens te krijgen is. ik was gister erg blij toen ik het nieuws hoorde dat ik mijn xbox360 kon ophalen. vandaag ben ik dus meteen naar de stad(Den Haag) gegaan om het spel call of duty 2 dat ik graag wilde hebben te kopen, maar overal waar ik ben geweest is de game uitverkocht. alle games zijn er nog behalve deze weet iemand of de game nog ergens te krijgen is of binnenkort word geleverd ?
     
  11. konnan

    konnan Legend Killer

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zie hem vaak in FRS in amsterdam centrum liggen. Ook in intertoys ed.
     
  12. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Schiedam,Rotterdam,Vlaardingen
     
  13. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.326
    Dat is wat ik overal lees. Ik doe dat ook en ik heb tot nu toe geen problemen gehad, en ik ben bij de een na laatste missie.
     
  14. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik begon net bij de laatste missies van de Amerikanen maar bij mij nu dus ook alles weg!!
    Wat een klote zooi zeg!!|:-

    Dat Level sellect gebeuren vind ik maar dom.... Ik speel toch een game om dingen te unlocken!!


    Hoe krijg je een gamer over de zeik zeg.....................................
     
  15. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand hem al op veteran uitgespeeld? Ik zit nu echt vast bij Caen als je die field HQ moet innemen, die mannetjes blijven echt maar komen en als je dan naar binnen gaat, zitten er daar nog een stuk of 10.
     
  16. JFresH

    JFresH SanchezZ

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    9
    dit spel is tot nu toe het mooiste spel op de 360. :D
     
  17. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, ik heb um uitgespeeld op veteran,
    suc6 ermee!:D
    d-day en hill 400 zijn echt een bitch op veteran pfff }:]
     
  18. Mark_1987

    Mark_1987 Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je ook splitscreen xbox live spelen??
     
  19. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eindelijk ook mn 360, en deze game maakt de aanschaf imo helemaal waar. Allememachies wat een intense gameplay, waanzinig geluid en prachtige graphics. Zo hoort next gen te zijn. De 4 player splitscreen is trouwens ook te gek, super spannend omdat een paar kogels in je lijer al genoeg kunnen zijn.

    Top Game
     
  20. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    neej
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina