1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call Of Duty 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 6 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu bij die missie na d-day, (D-day was echt te zwaar pittig!), maar nu zit ik echt vast bij die ena laatste missie na d-day, The battle for caen ''the tiger'', ik moet nu die head-Quarter overnemen (het laatste huisje). Is echt te klote! Als je buiten blijft komen constant duitsers, ga je naar binnen, staan er stuk of 10 GELIJK op me te knallen! Heb jij een tip om dat ene huisje te clearen? Thanx
     
  2. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.326
    Ik heb hem net op hardened uitgespeeld, ik heb dus echt geen zin om heel dat spel nog een keer op veteran uit te spelen...ik dacht dat ik gek werd bij Hill 400...volgens mij heb ik persoonlijk het complete Duitse leger weggevaagd...
     
  4. Rem

    Rem knauf

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie ow wie kan mij helpen!????
    Elke keer als ik de 2e missie heb gehaald begint hij weer overnieuwe!??? dus ik kan nooit verder komen!!! Heel vervelend?? Bij iemand dit probleem bekend??!! :confused: :confused: Wor er |:- van zieje!

    (edit)
    Dan moet ik dus weer bij level select kiezen waar ik wil beginnen, maar dan staat niet de nieuwe missie er bij!!!!
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2005
  5. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    @Taab
    hoeveel gamepoints krijg je als je de game op hard uitspeelt dan ??
     
  6. speedro

    speedro Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    een vraagje:

    Kun je ook met dit spel via xboxlive met z'n 2en op in xbox360 via live tegen anderen spelen?

    Ik hoop van jullie te horen,

    Groeten Karel
     
  7. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    nee, je kan niet samen met een guest op xbox live, vind ik wel heel spijtig...
     
  8. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.326
    Ik kreeg 200 punten voor het uitspelen op hardened en tegelijk ook 150 punten voor het uitspelen van de single player campaign. Dus als je hem op normal al hebt uitgespeeld dan krijg je 200 punten als je hem op hardened uitspeelt.
     
  9. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben op veteran bezig,maar het is echt te frustrerend, echt, niet te doen! Ik had de game al op normal uitgespeeld(maar was al mijn savegames kwijt!:mad:),en ik wil de game terug uitspelen,maar ik zit op het laatste level van de russen, en dit is op veteran echt niet te doen! Ik wordt er ziek van:D, ik ga overschakelen naar hardened, en zo de game uitspelen(dan zal het nog zwaar zijn denk ik:))
     
  10. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.326
    Ja ik heb sommige stukken ook heel vaak opnieuw moeten doen, die Duitsers bleven maar komen joh. Meestal ging het wel goed, maar op sommige plekken moet je echt een granaat links gooien, linksbovenin een mitrailleur (hoe de fuck schrijf je dat??) neermaaien, terwijl je tegelijk ook een rookgranaat moet gooien zodat je niet neer wordt gemaaid door de 15 Duitsers die 100 meter verderop elk schot die ze op jou afvuren, raak schieten, bovendien moet je ook nog twee tanks opblazen die godverdomme niet effe stil kunnen gaan staan, maar constant rondjes moeten rijden. Kinderachtig hoor...

    Kicken man.
     
  11. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Juist heb ik de missie op hardened uitgespeeld in plaats van veteran, damn, hoe makkelijk:D, echt een serieus verschil,maar tot mijn grote verbazing moest ik alleen nog maar met veteran met een bommewerper op een vrachtwagen schieten. Maar ik kon nooit mikken met veteran,want als ik rechtstond aan het raam was ik dood:D, met hardened was het een heel stuk simpeler:).
     
  12. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0

    voor mij was het soms ook nie te doen, soms echt frustrerend, altijd maar doodgaan :{ maar heb toch verder gedaan en zit nu op hill 400
     
  13. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    zeg als je de gegeven missies(uit de achievementslist) en de game ook op veteran wil uitspelen kun je dan toch als beste de hele game opnieuw spelen en dat je dan de gegeven missies er gelijk bij haalt ???
     
  14. hankie123

    hankie123 Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    heb net ook last gehad van de bug, nou wil ik met die cheat weer op zelfde level uitkomen,maar krijg die cheat niet voor elkaar, kan iemand mij helpen ermee?

    ook welke knoppen ik ervoor moet indrukken enz ..
    want volgens mij doe ik iets verkeerd,er staat up/up down/down enz maar met welke toets moet ik up en down?

    alvast bedankt
     
  15. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind deze game best goed maar ik heb echt twee grote punten van kritiek.

    Online: Dat is wel duidelijk, dat had gewoon een stuk beter kunnen zijn en nu vraag ik mij af of het mogelijk is om daarvoor een patch uit te kunnen geven.
    Offline: Ik speel alles op Veteran en dat is best te doen alleen is het spel alles behalve tactisch. Het is meer een checkpoint rally dan een tactische shooter. Je kunt niet rustig een huis waar duitsers zich hebben gevestigd rustig uitdunnen om vervolgens niet gehaast maar doordacht de boel over te nemen. Nee, er blijven maar duitsers spawnen als je dat huis niet inrent. Als je het spel speelt op een moeilijkheidsgraad waarbij je niet zomaar een huis in kan rennen moet je andere taktieken toepassen maar dat laat het spel niet echt toe.
     
  16. Rem

    Rem knauf

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn punt van kritiek is dat het saven HELEMAAL KUT IS!!!
    Ik wor GEK heb nou 6 missies gedaan die heb ik allemaal 2 keer moeten doen voor dat ik verder kan wor er helemaal gek van.. Hoe kunnen ze in GODSNAAM zulke K*T fouten maken.. Klaar met missie denk ik hee we gaan weer verder, en dan begint ie zomaar weer bij de russiese campange!!
    :mad: heeeeel vervelend dus, maar wel erggg goed spel alleen word me zin al minder zo... |:-

    Zo dit moest ik echt effe kwijt ;)
     
    Laatst bewerkt: 25 dec 2005
  17. RHM

    RHM Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel op Hardened uitgespeeld. En alle engelse en de 1e en 3e russische campagne op Veteran. Maar volgens mij wordt Hill 400 waar je de bunker moet beschermen echt een megakutmissie op veteran. Ik vondt deze missie op hardened heel slecht te doen.
     
  18. Martinez

    Martinez New Member

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is een patch al officieel aangekondigt met nieuwe multiplayer maps en anti-cheat maatregelen. Ik denk echter niet dat dat ze het matchmaking systeem en de hoeveelheid spelers zullen verbeteren en uitbreiden, terwijl ik dat veel belangrijker vind.
     
  19. x Elimenator x

    x Elimenator x Hans houd van worst

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Call of Duty 2 uitgespeelt 100% ;) ''het is echt een gaaf spel zou hem echt kopen, je hebt er veel aan'' O-)
     
  20. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Sommige servers zitten echt vol met lag. Krijg je dan eigenlijk minpunten als je leavet?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina