1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call Of Duty 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 6 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SnackNL

SnackNL Vroeger: Gamer2005

Leuk Bevonden:
    0
    eejj... ik heb nu de britse campagne uitgespeelt en daarna ipv next mission, save en quite gedaan. maar hij blijft gelockt die eerste van de amerikaanse. dus nouw wil ik een cheat gebruiken en toen vond ik deze op gamefaqs.com ,
    On the mission select screen, hold both the left and right bumpers then quickly input on the d-pad left, left, right, right, then Y, Y
    dus ik moet naar mission select.. en daar maakt het niet uit waar je op staat? en dan ?'' hold both the left and right bumpers'' en dan met de pijltjes '' links, links, rechts , rechts, Y , Y?
    please help me

2. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    is deze game de moeite waard om puur en alleen voor xbox live te kopen?

3. Tallon 4 NL

Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt man_O_ Tof van je. Houd er wel rekening mee dat ik meer naast de baan rijd als erop. Ben soort Jos Verstappen ( komt ook uit Limburg zoals je weet;) ).

Ik zal je ook toevoegen.

ontopic: Hebben jullie ook wel eens last van gigantische lag??? Gisteren was het beeld aan het stotteren als een dolle en de boel compleet onbestuurbaar.
    Vervolgens kwam er midden onder een soort icoontje in beeld ( geel-witte vierkant met 2 pijlen ). WTF is dat???

Als veel mensen afhaken is het weg. Soms is de verdeling wel niet fair...Speelde gisteren als enige tegen 3 Duitsers...score 9 tegen 23. Damn:mad:
    Oeps...verdammt;)

4. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    heb cod2 sinds gister damn denk dat dit mijn beste aankoop is voor de 360
    nog nooit zo een intens gevoel gehad bij een spel als deze
    dit moet wel de beste shooter ooit zijn
    eindelijk niet meer zo een standaard ren en schietspel meer

5. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wilde zo graag dit spel hebben... alleen is die overal uitverkocht en de volgende levering is pas halverwege januari :mad: Dit spel is kennelijk veel populairder dan PDZ

6. Beawulf Agate

Beawulf Agate aka Mad Murdock

Leuk Bevonden:
    1
    dat is diepe ellende... wist je dat Dynabite ze tegenwoordig ook verkoopt?

7. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar is alles ook uitverkocht ;)

8. Fina1rampage

Fina1rampage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bijna op Veteran uitgespeeld :D

9. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0

fame in amsterdam had nog iets van 7 stuks liggen

10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Kijk bij Bart Smit. Ik heb ze vandaag nog bij Bart Smit in Gouda zien liggen, een stuk of 5.

Ik zou ook bij de Free Record Shop kijken. Daar heb ik hem toen ook gehaald. Ik was toen in Alphen a/d Rijn en daar zag ik hem nergens, bij Dynabyte niet, Dixons niet, Intertoys niet, Bart Smit niet, Media Markt niet, maar Free Record Shop had er aardig wat staan, daar heb ik hem toen meegenomen.

Of je kan ook Media Markt checken. Die krijgen vaak veel games binnen. Of anders een speciaal zaakje als Future Zone in Rotterdam en Zoetermeer, of Gameshut in Gouda.
    Succes.

Call of Duty 2 is volgens mij samen met PGR3 het populairst. Deze zijn in de winkels ook het lastigst te vinden.

Laatst bewerkt: 28 dec 2005
  11. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik niet. Veel lag en je kan geen create match doen.

Maar single player is top en ik ben iemand die eigenlijk nooit single player doet.

12. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Voor online zou ik hem niet kopen. Alleen de single player is de moeite waard. Online is alleen leuk als je het met je vrienden doet, JPRaceGamer _O_. Heerlijk als we telkens 1 of 2de staan 8)

SinglePlayer bijna al op de helft uitgespeeld op Veteran. Zitten opzich wel moeilijke stukjes bij maar niet dat je zegt van ''OMG hoe de fuck kom ik hier ooit verder''. Tspeelt gewoon goed als je de er de tijd voor neemt, rushen heeft geeft nut :+

13. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, helaas. Ik ben in de regio Den Haag/Rijswijk geweest in overal waar ik kwam was die uitverkocht. En bij FRS koop ik niks, heeft een reden. En de game is slecht leverbaar heb ik gehoord. Maar toch is het best raar dat het zo moeilijk is om veel exemplaren te leveren. En Media Markt zegt 'm half januari binnen te hebben :|

14. ardootje

ardootje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er ook voor op pad geweest. Nergens te vinden! Ik heb navraag gedaan en het blijkt dat alle exemplaren van de laatste lading die nog in de winkels lagen teruggehaald zijn i.v.m. een fout, zodat hij niet goed overweg kan met de 1e serie xbox360's. En dat is de rede dat ze zo schaars zijn. Maar ik heb het ook maar van een aantal verkopers uit o.a. freerecordshop en intertoys....

15. jasnba

jasnba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb je gameshop in centrum Den Haag ook getjekt?

16. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Hier in Winschoten lagen er nog wel een paar maar die kon je kopen voor 65 euro. Ik had nog net de laatste kunnen krijgen bij een gare gameshop die hier zit voor 60.

17. mellamacd

mellamacd Dutch Dillas

Leuk Bevonden:
    0
    Veteran gecleared in op 8 december O-)

Meest frustrerende levels; D-Day, Hill 400 en de irritantste ik-bijna-mn-Xbox-kapot-gegooid-tegen-de-muur-level; Battle voor Caen, waar je de gebouwen a t/m f moet clearen in het donker.

Succes 8)

Laatst bewerkt: 30 dec 2005
  18. Magical Elvis

Magical Elvis Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Rommel's Last stand kan ik niet halen op Veteran, Dan begint de game telkens weer bij het begin door die savebug. Ook save & quit en dan weer resume game werkt niet :mad: Alle andere levels heb ik wel gecleared op Veteran.

Edit/ Foutje, Ik bedoel Rommel's last stand

Laatst bewerkt: 28 dec 2005
  19. SnackNL

SnackNL Vroeger: Gamer2005

Leuk Bevonden:
    0
    eejj... ik heb nu de britse campagne uitgespeelt en daarna ipv next mission, save en quite gedaan. maar hij blijft gelockt die eerste van de amerikaanse. dus nouw wil ik een cheat gebruiken en toen vond ik deze op gamefaqs.com ,
    On the mission select screen, hold both the left and right bumpers then quickly input on the d-pad left, left, right, right, then Y, Y
    dus ik moet naar mission select.. en daar maakt het niet uit waar je op staat? en dan ?
    '' hold both the left and right bumpers'' en dan met de pijltjes '' links, links, rechts , rechts, Y , Y?
    please help me

20. Beawulf Agate

Beawulf Agate aka Mad Murdock

Leuk Bevonden:
    1

ik heb niet zoveel op cheats, dus nooit geprobeerd, maar ik had het zelfde probleem. De Amerikaanse missions bleven gelockt. Een manier is om de tweede missie van de Russen te spelen (doe het op easy, gaat het sneller), ga vervolgens naar select mission menu, speel nu de twee missie van de Engelsen uit (tank missie), ga vervolgens wéér naar select mission menu, en voila, Point du Hoc (waar ik toevoelig ook daadwerkelijk geweest ben, ziet er afschuwelijk realitsch uit als ik zo door het spel heen loop, heb me foto's even erbi gepakt...)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina