1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call Of Duty 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 6 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had afgelopen week hetzelfde probleem en had ook in de regio Den Haag/Rijswijk gezocht en hij was inderdaad overal uitverkocht. de dag erna ben ik even naar naaldwijk gereden(ik neem aan dat je wel weet waar dat ligt aangezien je ook in de regio Den Haag heb gezocht) en daar hadden ze hem nog bij alle winkels: dixons, free record shop en bart smit. gisteren was ik er ook nog even en ik heb hem nog bij alle winkels zien staan. dus al woon je in de buurt en al wil je de game heel graag hebben, dan weet je waar je moet zijn ;)
     
  2. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    maarja he aan de andere kant, de soldaten in de 2de wereldoorlog konden ook niet tussendoor even gaan avondeten en dan waar aan de bak op normandie...
     
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Wel jammer is dat als je op Veteran speelt dat alle granaten nou jou toegaan en dat ze je heel snel door hebben waar je staat. Zo stond ik laatst een heel stuk van mijn groepje *gastjes die je mee helpen* af en ze *tegenstanders* hadden me ook al direct door :confused:. Soms ook wel vaag dat er opeens 10 granaten naar je toe worden gegooit 8).

    Opzich wel een leuke game maar je moet veel mazzel hebben om soms iets te behalen.

    Online vandaag gespeeld tegen JPRaceGamer (_O_) en Heer Stefan. JPR stond 1ste en ik stond mooi een 2de plek. Stefan laten we maar ff achter wege 8).

    Minpuntje van online is dat je niet met elkaar kan praten tijdens het spelen tegen melkaar, alleen in de lobby :mad:. Verder vind ik het wel grappig maar niet super....
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2005
  4. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    ^^

    ik versta er nix van
     
  5. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Het is echt een koel spel. Heb het vandaag gekocht, heb bijna de Russencampagne uitgespeeld, op Live is ook koel, alleen een beetje jammer dat je niet eens normaal met vrienden een game kan joinen ofzo.
     
  6. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Player Match --> Custom Match --> Deathmatch bijvoorbeeld --> Meestal ben je dan direct host, dus 1ste in de server --> Direct invite sturen naar je vrienden :)

    Zo doen wij het iig :p
     
  7. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    ja, ik ook, eerst private chat, een van ons maakt een custom game, en gelijk roepen dat ie kan joinen :+
     
  8. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me ook wel wat...dus als jullie nog plek hebben...count me in_O_
    Ben wel niet zo'n beste schutter...maar dan hebben jullie tenminste iemand om neer knallen...Kanonnenvoer dus;)

    gamertag: Tallon 4 NL

    Thanks alvast_0/
     
  9. M4ST3RB0Y

    M4ST3RB0Y Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0

    de patch komt snel _O_ dus nog even geduld.
    waarschijnlijk ook met clansupport wat ons als eerste instantie belooft was.
    duimen maar ;)
     
  10. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    bron?
     
  11. M4ST3RB0Y

    M4ST3RB0Y Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    das al vet lang bekent. kijk maar beetjuh aan het begin van deze draad
     
  12. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    nou liever vandaag als morgen die patch... heb tot nu toe die multiplayer vermijd omdat er best wel lag heerst...

    hoop dat patch ook hoop goed maakt en meer players...
     
  13. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Maar zijn het niet gewoon geruchten die patch? Ik hoop van niet. Zou wel cool zijn, als er inneens geen lag meer is(minder dan nu), meer spelers(maar dat hoeft niet voor mij), en het belangrijkste, een goede lobby, en rankings...:)
     
  14. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0

    'best wel'.. pfff, ik heb er na 1 keer kijken al genoeg van. Ging gisteren maar even de proef op de som nemen, eerste keer in een spel, na 2 seconden gelijk ping 999. Heb er nu al genoeg van, inderdaad liever vandaag dan morgen die patch..
     
  15. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Aarg, vanmidag ff de missie Battle for Cean gedaan op veteraan met die missie van A tm E. Nou ik was bij E en ik kwam daar maar niet verder, was je net weer hardstikke ver komt er weer zo'n ***** cpu voor je staan en heb je weer een Friendly Fire :'-( Of ze kwamen uit op het niets en je was dood. Ik was zo gek (gek ben'k, gek ben'k 8), Heer Stefan :+) Dat ik me xbox gewoon maar uitdrukte wat achteraf heel dom is want nu moet ik weer A tm E halen omdat ik hem dus niet heb gesaved....Aarg 8)
     
  16. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch is de multiplayer wel erg vet als hij een beetje loopt... Gebruik zelf constant de sniper kan daar erg snel mee richten en win daarmee ook op een korte afstand vaak nog van tegenstanders met bijvoorbeeld een Thomson... Maar goed, meer spelers zou wel mogen, soms ben je wel even aan het zoeken naar kanonvoer.
     
  17. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    als je weer bij E bent, ga in het huisje staan aan de andere kant van de weg...
     
  18. Martinez

    Martinez New Member

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh, das zeker dat stukje waarbij je die HQ moet innemen? Haha, ik ken je frustraties. Ik heb eergisteren daar anderhalf uur aan gezeten en ergerde me dood aan m'n teammates, omdat ze me telkens slechte (lees: geen) rugdekking gaven en door elkaar liepen, zodat ik de Duitsers nauwelijks van mijn teammaten kon onderscheiden. Ik was uiteindelijk maar gestopt omdat ik anders helemaal gek werd (dat was ik al bijna door die kerk daarvoor) en heb hem gisteren, toen ik rustig aan de slag ging, het wel in één keer gehaald. Wel zuur voor je dat je die hele missie overnieuw moet doen.
     
  19. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0

    ow damnz ik dacht dat ik de enigste was... heb echt nog nooit zo lang over een stukje gedaan... maar het frustrerende is dat je eerst die mannetjes buitenmoeten klaren dat gaat veelste lang duren na 20 keer en vervolgens in die HQ je weet gewoon dat er zo een stink idioot op je wacht en dat is fokked up want hij klaart je gewoon telkens...

    maar gelukkig wel gehaald... maar die missie nooit meer!
     
  20. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Weet je wat dan heel gaaf is? Heb je ze eindelijk allemaal gesloopt, dan moet je iets anders doen vanuit een graansilo, en dan ga je 1 seconde na de save dood door een mortier. Dan kun je dus niks meer doen...DAN MOET JE A t/m E DUS OOK WEER HELEMAAL OPNIEUW DOEN!!

    Pas daar dus een beetje mee op...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina