1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call Of Duty 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 6 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ah ok, heb jammer genoeg nix meer aan. Speelde gisteren heel A tm E echt te snel uit gewoon. Ik zat meer vast bij A dan bij E 8). En die kerk had ik zelfs in 1 keer gehaald, ik dacht echt van wtf :+

    Ja met die HQ, maar je moet met die missie echt geluk hebben want ik heb wel tig keer bij die HQ naast het huis gestaan maar als je daar naar binnen moet gaan komt er soms ook nog wellis zo'n schijt duitser achter een hoekje uit het niets vandaan. Ook wel irri was dat ik aardig ver was in het huis, onderste verdieping helemaal neergemaait, naar boven moest met die trap. Ging boven eerst deur al direct dood door zo'n kamperende duitser, AARG :+

    Vat hem niet? Bedoel je met Save = Checkpoint?
     
  2. JeePee

    JeePee Guest

    Ik heb nu bijna 'The battle for Cean' uitgespeeld op veteran.
    Ben bij het laatste checkpoint, ik wacht nu op die reinforcements. Volgens mij is het daarna alleen regroupen en het level is klaar. Ik hoef dan alleen Hill 400 uit te spelen, en ik heb de hele game op veteran gecleared :)

    Net trouwens een heerlijk potje online gespeeld tegen Metal Mark en Meneer Stefan. Ik had 25 kills na 9 minuten, dus het potje werd 6 minuten te vroeg beeindigd :D Ach ja, ik had na het clearen van building A t/m E in The Battle for Cean wel ff zin om te sprayen met m'n gun :cool:
     
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    En het potje daarna vertel je dan weer niet hè :9. We deden Team DeathMatch en had 29 kills en 4 dood :cool:. Uhuh *)

    Zelf zit ik nog vast bij de laatste missie van Battle for Cean op veteraan.
     
  4. MrCrap

    MrCrap Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Kheb hem vandaag uitgespeeld op veteraan :) Ik zat zelf ook vast in Battle for Cean en werd er erg agressief van :p
     
  5. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Ja, er komt halverwege dat je bezig bent met die mortieren uitschakelen een checkpoint. De eerste keer was ik niet helemaal soepel bezig, dus ik miste er één en boem, dood een seconde voor de checkpoint.
     
  6. jorisB

    jorisB Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    verschil player match en ranked match in cod2

    Ik speel nu al even cod2 maar ik zie het verschil nog altijd niet tussen een player match (unranked) en een ranked match.
    Het enige kleine verschil tot nu toe is dat bij ranked geen vrienden kunnen joinen. Ik verwacht bij ranked ook wel ergens een rank ofzo maar die is er helemaal niet, kan iemand mij meer uitleg geven?
     
  7. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar is er helemaal geen info over die patch dan want van die ping word ik gek gewoon.
     
  8. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Ranked betekent alleen maar dat er rekening wordt gehouden met je niveau. Als je dus vaak ranked speelt dan komt, als het goed is, het niveau van je medespelers meer overeen met jouw niveau. Volgens mij heet het systeem trueskill.
     
  9. maybe1984

    maybe1984 Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Als de patch er is zal hij direct bij het opstarten gedownload worden of moet je die nog ergens anders vandaan halen. Via live marketplace ofzo.
     
  10. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb CoD2 nu ook een dikke week en hij bevalt me iig erg goed als het op de SP aankomt. :)
    Na een paar dagen alles op Regular uitgespeeld en binnenkort ga ik maar eens voor Hardenend of Veteran.

    Alleen jammer dat CoD2 online uber slecht is... Geen rankings, geen Clan-support (droomt van een clan met JPRaceGamer en Metal Mark :cool: ) en gewoon 5 van de 10 keer lag. |:-

    Ach ja, de keren dat 'ie het wel goed doet is het ookwel heel gaaf. :D Ik ben niet super goed ofzo (sowieso niet in FPS' :+ ) en wordt meestal 2e, 3e, 4e of 5e van de 8, maar dat boeit me niet. :)

    Welke wapens nemen jullie eigenlijk altijd met de Duitsers?

    Ik met USA en de Britten de M1 Garand, met de Russen die mitralieur met dat ronde magazijn (naam kwijt) en met de Duitsers weet ik het dus niet. Nu neem ik meestal de Gewehr 43 maar die is niet echt goed ofzo.

    Misschien een beetje laat, maar ik heb geen zin om heel dit draadje door te lezen maar waar staat dat Ping precies voor en wanneer komt nou eindelijk eens die patch daarvoor?
     
  11. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga meestal met de mp40, thompson, bren lmg of de mp44, kan er wel redelijk snel mee mikken en het is gewoon handig dat die dingen meerdere kogels afvuren met 1 keer de trigger indrukken, zo ben je tenminste niet gelijk de sjaak als je de eerste kogel mist met de m1 garand bijv.
     
  12. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, niet iedereen kan zo goed als mij zijn he :cool:
     
  13. Arie_Bombarie

    Arie_Bombarie Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Ping staat voor de vertraging tussen jou en de server. (In ms = milliseconde)
    Hoe lager hoe beter. Onder de 100 heb je meestal weinig last van lagg. Maar het beste is toch wel onder de 60 ongeveer (indien mogelijk bij CoD 2 online op 360)
     
  14. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    De game vandaag gekocht, nog geen tijd gehad om te spelen, ga nu weg! Dus dat wordt morgen pas...:mad: Lijkt me iig vette game!! Kutte is alleen dat ik morgen ook PES5 krijg, en die game wil ik ook spelen natuurlijk! Nja 't is niet anders...
     
  15. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    zo goed als IK;) Tussen gamen door wel beetje huiswerk doen voor nederlands hè:p
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2006
  16. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik eigenlijk altijd de sniper in vrijwel elk level... Als ik een Thompson tegenkom wissel ik die met mijn pistooltje maar de sniper doet het perfect om kills mee te maken.. Ik schiet eigenlijk bijna altijd de eerste keer raak, de keren dat ik mis heb ik in 80% van de gevallen genoeg tijd om nog een keer te schieten. En tja, in veel levels zitten een aantal plekjes waar je goed kunt snipen al ben ik eigenlijk toch constant aan het lopen. Heb inmiddels best veel games gespeeld, soms last van lag, dan maar een andere server zoeken..

    Alleen misschien toch maar een ranked games gaan spelen. Sommige mensen zijn echt slecht. Gisteren deed ik Team Deathmatch, 3 tegen 3... Ik had 43 kills en mijn andere teamgenoten samen 7.. :eek:
     
  17. X360Fr33k

    X360Fr33k RacePro

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bent gewoon te goed :9 Maar die Thompson is wel handig ja ;)
    Maar ff offtopic voor LaZZ, je verkoopthread is dood |:-
     
  18. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Inmiddels al uitgespeeld en ook vrijwel alle russische gedeeltes op veteran.
    Moet alleen wel zeggen dat juist op die setting duidelijk wordt hoe beperkt het spel is.
    Op normaal vond ik hem best tof. Op veteran valt ie me dik tegen.
    Ook bullshit acties kwa ai. Voorbeeldje, in 1 van de russische missies moet je een tank uitschakelen. Weet even niet zo snel de naam er niet meer van maar je die tank zit in ieder geval bij een kapot geschoten (vierkant) gebouw waar ie omheen kan rijden.
    Om dat gebouw staan 4 lage muurtjes. Ik kruip achter de muren uit het zicht van de tank. Alleen wanneer ik naar rechts ga, gaat de tank naar links en vice versa. dit terwijl de tank dus absoluut niet kan zien waar ik zit. Dat is dus imo bagger.
    En er zijn meer van dat soort dingen die ik tegen ben gekomen. Ook de eindeloze stroom tegenstanders die je soms tegen komt zolang je niet voorbij een triggerpunt bent gegaan zijn uiterst irritant op het veteran level.
     
  19. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ja vind ik ook. Maar dat merkt iedereen wel. Zo heb je ook momenten dat eropeens 10 granaten naar je toe worden gegooit |:- Maar het meeste irri is nog wel dat ze je altijd door hebben waar je ook zit. Laatst zat ik iets van 200 meter van mijn groepje vandaan en de tegenstanders begonnen nog alleen maar op mij teschieten en de rest van mijn teammates zaten daar maar een beetje testaan :{. En dat ze de hele tijd respawnen is echt vaag, moest laatst in Battle for Cean een huisje uitmoorden (objective A) nou er kwamen wel 100 man uit zo'n huisje zetten in totaal...
     
  20. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had hem helemaal uitgespeeld op regular.
    En ik krijg de credits te zien.
    Maar als ik nu een mission wil selecteren die ik over wil spelen dan zit de laaste missie er niet bij.
    En moet ik weer beginnen bij de missie bij de rijn.
    Hoort dit zo of is dit een fout
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina