1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call Of Duty 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 6 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Hèhè, ik heb het ook uitgespeeld. Ik vond het Normandië gedeelte maar saai eerlijk gezegd. :eek: Hill 400 en de eerste missie van D-Day waren erg vet, maar verder was het vrij saai van huisje naar huisje lopen en clearen en de sfeer was zo grauw. Zonde dat het tegen het einde aan zit, want nu heb ik het gevoel dat COD2 wat tegenviel. Terwijl ik de Sovjet missies en die in noord-Afrika te gek vond.
    Nu maar eens op veteran beginnen, ik moet die achievements hebben, die verhogen echt de replay-waarde. :cool:
     
  2. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Haha, daarom ben ik ook gewoon direct begonnen op Veteraan :9 Ben nog steeds niet verder gekomen met D-Day dan de 2de checkpoint *dat je net op die berg staat*
     
  3. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Van de week eindelijk op veteran uitgespeeld, zo nu en dan wel frustrerend moeilijk, maar wel goed te doen, toch weer 1000 gamerpoints erbij, gaat lekker :)
     
  4. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em op Normal uitgespeeld, vrij kort spel, en op normal vrij simpel, op veteran sowieso niet, ben bij de 2 missie (telefoonlijn maken) en oei, die is pittig!
    verhoogt de replay waarde wel, die achievements!!
    Ik speeld em uit, en ben direct opnieuw begonnen!
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik speel op hardened (maakt het trouwens echt zo weinig uit ivg met veteran?) en moet nu de schuur verdedigen. IK ben echt nog nooit eerder echt vast komen te zitten, maar heb dit stuk nu echt al 10x gedaan!! Ben al op de 1e verdieping gaan zitten achter die m44 (?) etc etc. Iemand nog tips?
     
  6. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    MG42 ;). Maar daar moet je wel achter gaan zitten en flink gaan sprayen ;). Ze komen omstebeurt van een kant. Je moet het grootste gedeelte van de mannen al omgelegd hebben voordat ze de muur over klimmen. Zorg wel dat je ook de binnenplaats af en toe even leegruimt, anders ga je nog wel eens dood daar ;)
     
  7. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1

    speel gewoon op veteran.... krijg je tenminste wat achievements (maakt niet veel uit met hardened, je gooit gewoon wat vaker de controller door de kamer...)
     
  8. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Op zolder gaan zitten maar niet aan de mg42 komen, schuin vanachter het raam mensen snipen met je geweer.
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983

    Hehehe, om nou weeeeeeeeeeeeer overnieuw te beginnen, was ook al een keer op normal begonnen (savebug) :9

    als ik hem uitgespeeld heb, laat ik hem wel een tijdje liggen en dan eens een keertje op veteran :)

    Live wordt trouwens steeds beroerder lijkt het wel |:-
     
  10. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.306
    Als dit spel alle standaard mogelijkheden zou ondersteunen zoals de meeste Live spellen, dan zou dit echt mijn favoriete Live game zijn ooit.
     
  11. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb dat idd ook ervaren. Steeds meer servers hebben last van lag, egt om ziek van te worden. |:-
    Het is sowieso slecht geregeld dat live gedeelte. Je kan niet kiezen wie je joint en je kan geen eigen match maken.

    Toch blijf ik het wel online spelen:) . Als je eenmaal in een server zit met een leuke mode en geen lag, dan is t egt een geweldige ervaring *)
     
  12. RHM

    RHM Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik het 100% mee eens. Het lijkt ook wel alsof het steeds beroerder wordt met die lag enzo. Gisteravond wilde ik weer eens een potje online knallen en had meer dan de helft van de tijd de melding: Cannot join game session.Terwijl ik daar eerder nooit last van heb gehad. Maar het klopt idd dat als je eenmaal in een leuke server zit het heerlijk lekker speelt.

    Trouwens ik heb een hele tijd Perfect Dark Zero online gespeeld, maar als je dan weer CoD 2 online speelt. Schiet je werkelijk iedereen naar het hiernamaals. Gaat veel soepeler en sneller. :D
     
  13. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.306
    Ja klopt, ik weet niet wat het is met PDZ, maar hoe dat richten beweegt klopt gewoon niet. Vreemde shizzle...
     
  14. mcx

    mcx Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    @RHM @Eellie
    Live de laatste paar dagen de melding "cannot join the gamesession"...
    Is daar nog wat aan te doen? Mijn verbinding is maximaal.
    Is multiplayer een oplossing?
     
  15. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou het eerst ook op Veteran uitspelen. Maar bij de laatste missie van de russische campaign werd ik echt gek. Je moest zo'n groot gebouw verdedigen. Met 4 ‘waves’ aan duitsers. Steeds op het laatste moment ging ik dood. Toen ging ik maar verder met Regular. Maar wil het zeker nog een keer op veteran uitspelen, gelijk een hogere gamerscore.
     
  16. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Tsja als je het een paar keer doet merk je dat het allemaal script is dus ze komen telkens aan dezelfde kant stormen...Tis wel tedoen. Als je kijkt naar Battle for Cean dan slik je wel ff anders ;)
     
  17. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    hej,
    gast uit mijn klas heeft (lucky bastard) een 360 met kerst gekregen met nfsu:mw. Nu wil ie een shooter maar kan hij CoD (tis een n00b) of is het te hardcore? thx alvast
     
  18. JeePee

    JeePee Guest

    Het is voor iedereen weggelegd. Dit zijn de beschrijvingen van het spel zelf:

    Easy: Voor mensen die voor het eerst in aanraking komen met een FPS
    Regular: Al ietsjes moeilijk, maar goed te doen
    Hardened: Hier worden je skills op de proef gesteld.
    Veteran: Je zult niet overleven.
     
  19. Cees

    Cees Active Member

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    leuk uit het menu ;)
    Iedereen kan dit spel spelen
     
  20. JFresH

    JFresH SanchezZ

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    9
    Jep idd, ik heb bijna de sp uitgespeeld :eek:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina