1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call Of Duty 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 6 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RHM

    RHM Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0


    Ik zit ofja zat dus ook vast bij dat stuk (Veteran). Maar bij mij stormen ze toch echt wel van 2 kanten het gebouw binnen. Rechts door die open muur waar je zelf eerder door naar binnen moest klimmen en links beneden klimmen ze door die open ramen. De kunst is om ze buiten al om te leggen (wat natuurlijk bijna niet te doen is, al lukte me het op Hardened aardig). Want zodra ze het gebouw binnen geraken is het een heel ander verhaal._0/

    Btw heb ik ook last gehad van die bug zodat ik weer bij de eerste russische missie moet beginnen. Dus de rest op Veteran uitspelen zal nog wel ff duren want ik heb weinig zin om weer helemaal vooraan te beginnen...
     
  2. JFresH

    JFresH SanchezZ

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    9
    Online is btw niet slecht, zet gewoon even door om goede games te vinden en speel enzow.
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Vind ik alleen niet een kwestie van 'even'. Vier keer opnieuw beginnen en je bent toch al snel een minuut of 8 verder |:-
     
  4. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat je kan doen is de overige missies gewoon op veteran uitspelen en daarna later nog eens die andere missies proberen.

    Wat heeft iedereen toch met de Battle for Caen? Ging er zelf snel doorheen, wat huisjes leeg ruimen en klaar. D-Day daar werd ik echt gestoord van... met name het punt dat je op een torentje zit en iedereen neer moet snipen!! De glazenzetter is bij mij meedere keer langs geweest.. :)
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Godgloeiende weer al mijn missies weg!! Ik was al bij de barn!! Niet te geloven dit, hier kan ik echt flink van over de zeik raken. Ik heb helemaal geen zin om een cheat te moeten gebruiken en krijg ik dan mijn achievements wel?

    Kl@%^^%$-zooi
     
  6. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    ja als je die cheat gebruikt krijg je de achivements wel!
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb hem al opgezocht op pag 54. In het missionselect menu de vier triggers indrukken dan L, L, R, R en dan twee keer Y. No way dat ie het doet |:-

    edit: sneller drukken was de oplossing!
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2006
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    OMG, Dat vind ik zwak van het spel. Zelf nog niet echt weer verder gegaan met CoD2. PGR3 begint weer teverslavend teworden :eek:
     
  9. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    Die cheat is alleen maar om alle missies te unlocken je moet deze nog wel uitspelen wil je de archivement's krijgen!
     
  10. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    hehe je kan je dan eigenlijk afvragen of die cheat wel een cheat is en niet een workaround voor die safe bug ;)
    Die ik overigens gelukkig niet ben tegen gekomen.
     
  11. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe ik denk da ook
    maar normaal kan da wel nie ze steken er altijd cheats in voor mensen die direct alles willen.

    maar gelukkig heb ik niet voorgehad.

    heb nu het spel op de gemakkelijkste graad uitgespeeld en kga nu maar eens beginnen op veteran
     
  12. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    :confused:
    krijg je de achivements nu wel of niet??:confused:
    Als je bv cod2 uitspeelt op easy en dan de cheat doet, dan krijg je tog achievements voor uitspelen op veteran?
    Zou best triest zijn.
     
  13. kevin360

    kevin360 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    help!!!!!

    ik heb hem net een weekje, zit er een fucking grote kras op.... door mijn xbox zelf!!! anyway, ik kan nu alleen het level ´´the tank squadrons´´ niet spelen. Heeft iemand voor mij een cheat zodat ik wel met de amerikanen kan spelen? Op internet heb ik iets gevonden over linker en rechter knoppen vasthouden, rechts, rechts, link, links, geel, geel .... deze cheat werkt niet bij mij.... Hefft iemand een goede cheat of een andere tip voor mij????:p
     
  14. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    das de cheat.

    heb je soms je xbox gekanteld tijdens het spelen
     
  15. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    :) Sneller zijn dus...
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Het is eerst twee keer links! ;)
    Verder moet je de cheat wel uitvoeren in het mission-select menu en waar het bij mij fout ging, was dat ik niet snel genoeg drukte. Ik hoop dat je er wat aan hebt.
     
  17. kevin360

    kevin360 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    ''das de cheat.

    heb je soms je xbox gekanteld tijdens het spelen''

    Nee, hij ligt op me plankje, ik weet ook niet hoe het komt. Ik heb al met xbox nl contact opgenomen, kreeg als antwoord dat als het nog een keer gebeurde datik dan me spel vergoed kreeg.... Helaas is het niet meer gebeurt, ik sta compleet machteloos |:-

    BTW bedaknt voor de cheat ga hem ff uitproberen :D
     
  18. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    euh heb je al problemen gehad met andere games dat je krassen hebt
     
  19. kevin360

    kevin360 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Na een aantal pogingen was het raak :D
    Waar het fout ging was dat ik niet alle 4 de trekkers indrukte en ik was niet snel genoeg(H) aiiiiiiiiiiii kan ik toch me spel uit spelen behalve de missies met de tanks....
     
  20. kevin360

    kevin360 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee nu geen last meer van... erg raar
    Heb het ook met mijn gewone xbox gehad, die heb ik toen naar microsoft opgestuurd en microsoft heeft hem toen gemaakt en ik kreeg 2! spellen vergoed...
    Nu even afwachten of het nog een keertje gebeurt, het is een halve ring die er opzit
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina