1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call Of Duty 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 6 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    das echt nie gezond hoor.

tis echt hopen das het bij die game en voor die ene keer blijft laat het ons zeker weten he

2. kevin360

kevin360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik houd jullie op de hoogte, echt superbedankt voor die cheat heb ik ook nog wat aan me 65 euro.... na een tijdje was ik toch uitgekeken op live

3. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    ale live is de max.
    vooral met wat vrienden is rap joinen dan is het echt de max dit spel

4. TeT NL

TeT NL THE FREAKY CLOWN

Leuk Bevonden:
    0
    hill 400

hill 400 moet je naar buiten je word omsingeld door de de duitsers, en dan moet je met je sniper rifle de mortar teams afknallen. Er word meerdere malen tegen je gezegd dat je op de perimeter moet gaan staan:confused:
    Kan iemand mij hier verder meehelpen?
    Wat is de beste manier om die map te spelen?

5. jasnba

jasnba Active Member

Leuk Bevonden:
    0

ff offtopic , maar mijn PDZ disc heeft ook foking veel krassen.
    Ik heb ook contact opgenomen met MS en verteld dat het door mijn vorige "defecte 360" was gebeurt.
    Het antwoordt was dat ik me disc met de defecte console had moeten meesturen en dat Hij nu nix meer voor me kon doen :mad::mad:!!

6. Eellie

Eellie The E stands for Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    Die mortar teams afknallen is tog nog niet zo moeilijk? Je moet gewoon elke x naar je objective lopen, en kijken waar je rook ziet en die duitsters afknallen. Daarna komen de duitsers met artillery, dan moet je ff die bunker in gaan tot t over is. ze zullen dan counter-attacks maken, ik gebruikte toen veel granaten om ze weg te vagen (als je met die wagens komen met machinegun erop, moet je een rocketlauncher pakken voor de bunker). Na de counter-attacks zullen ze een gat in de omheining en komen ze met 2 tanks, ook die kun je kapot maken met rocketlauncher.
    Verder adviseer ik je niet op de duitsers af te rennen en veel granaten op groepjes duitsers te gooien. En al komen ze van 2 kanten, richt je dan eerst op 1 kant, dat liep bij mij t beste af.

Ik weet niet of dit alles ook in die volgorde was, maar zo ongeveer had ik m gedaan._0/

7. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    En als het echt niet lukt kun je na die artillerie barrages buiten de hekken om de duitsers in de rug aanvallen.

8. TeT NL

TeT NL THE FREAKY CLOWN

Leuk Bevonden:
    0
    thnx vanmiddag ff proberen. maar ik kan in het begin toch niet buiten die omheining?

9. Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    volgens mij niet nee, je moet dan w8en tot de artillery het hek kapot heeft gemaakt. (maar kijk wel uit voor je er door loopt, de tanks komen namelijk ook via dat gat)

10. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    aan de andere kant van de bunker waar de tanks niet langs komen, de kant waar eerst een mortierteam binnen de omheining zat kun je er ook uit, al raad ik je wel aan eerst die tanks te slopen zodat je naderhand alleen de infanterie hoeft uit te schakelen.

11. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    vrijdag uitgespeeld op Hard, zondag tot missie 6 gekomen op Veteran, daarna geen tijd meer gehad.

12. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    CoD patch _O_

Iedereen die weleens CoD 2 live heeft gespeeld zal zonder meer te maken hebben gehad met de irritante lag, Infinity ward heeft bekend gemaakt via een post op xbox.com dat hieraan gewerkt word_O_ en dat meerdere problemen bij de mp worden verholden O-)

Bron : IGN

13. Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    hmm dat wist ik nog niet! maar goed om te weten, want ik ben bezig t spel op veteran uit te spelen. Dan kan die tip misschien nog wel goed van pas komen. *)

14. M4ST3RB0Y

M4ST3RB0Y Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil een datum weten :p

15. Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    01-04-2006 O-)

16. M4ST3RB0Y

M4ST3RB0Y Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zo laat hij zou tog in januari komuh :eek:

17. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk nog eens naar de datum. :p

18. M4ST3RB0Y

M4ST3RB0Y Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    o fock kut he wat ben ik dom bezig geweest :p

dat ik daar in was getrapt :9

naja iedergeval hoop ik dat ie snel komt _O_

19. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ik heb vandaag eindelijk voor de eerste keer, WAT DE EERSTE KEER!!!! op de xbox 360 weten te spelen. De demo van dit spel en kingkong. Ik had gehoord dat de graphics wat minder waren bij de demo versie, en dat hoop ik ook wel want was wel erg veel karteltjes enzo. Maar voor de rest was het zooo vet het. Ik vond het vooral vet dat toen ik een smoke grenade gooide niemand zowel ik als de vijand wat zag (bij sommige spellen kunnen tegenstanders dan wel goed schieten :mad: ) en dat ik rustig rechtdoor liep en oppeens hoorde ik de duitsers schreeuwen en langs me staan, op me af rennend slaan :) bambambam kogelkes en het was weer rustig.

20. Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    :9 flauw he

maar idd ik hoop ook dat er snel een patch komt. Ik speel het spel nu gewoon maar weinig online, omdat ik pas na 3 keer proberen een redelijke (lees lag-loze) server heb.
    Ik vind het egt heel slecht, dat ze niet een redelijke multiplayer hebben toegevoegd. Ik bedoel hier niet het spelen zelf, maar ik mis vooral dingen zoals custom match of create match.
    Maar zoals ik al eerder heb gezegt, als je eenmaal een lekkere server hebt gevonden, is het een geweldige ervaring!

Laatst bewerkt: 12 jan 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina