1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call Of Duty 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 6 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe eindelijk CoD2 uitgespeeld

    maar goed ik wacht wel tot de patch er is dan ga ik online... achterlijke gedoe met dat lang opzich laten wachten patch
     
  2. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.306
    Online is gewoon leuk hoor, je moet gewoon elke keer als je in een lobby komt kijken waar de host vandaan komt. Hosts uit UK en Nederland/ België doen het meestal goed. Het is alleen wel meer een sniper spel dan een iets anders. Je kunt bijna niet met een machine geweer rondlopen en schieten, want de meesten zitten te snipen.
     
  3. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik heb deze game net uit de brievenbus gehaald, en even in m'n 360 gedaan.
    Wat een koele game zeg. Basic Training afgerond, en ik moet zeggen dat het heerlijk speelt.
    En er nog eens beter uit ziet als dat ik verwachtte.

    Topgame, tot nu toe. ;)
     
  4. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Level daarna is gruwelijk :cool:. Daar kreeg ik het eerste, w00t-dikke-shit moment 8). Wel op Veteraan hè ;)?
     
  5. Rem

    Rem knauf

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat vind ik dus ook, daarom zou het ook zo leuk zijn als je zelf je eigen spel kon maken! B.V zonder snipers... Dat zou ook gerust leuk zijn en keer zieje want iedereen die knalt mekaar van een afstand neer
     
  6. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Nog nooit last van gehad. Je ziet daarna toch wel in het Kill-Spawn Filmpje waar die zit dus je kan het zo opzoeken. Meestal lopen ze toch tecampen...
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    De host is gewoon de 1e persoon in de lobby toch?
     
  8. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.306
    Ja klopt.

    Wat ik overigens altijd probeer te doen is zowel een sniper als een Lee Enfield te hebben. Ik loop constant rond met de Lee Enfield mensen neer te knallen en als ik in de verte iemand zie lopen pak ik mijn sniper en maai hem neer. Heel af en toe ga ik eens in een huisje zitten, een paar minuten later loop ik weer vrolijk verder. Wat ik wel apart vind is dat het niet echt belangrijk is hoe vaak je zelf dood gaat. Ik doe meestal vrij voorzichtig en ga dan ook vrij weinig dood, maar hierdoor word ik zelden eerste. De meeste mensen die eerste worden zijn ook heel vaak zelf afgeschoten.
     
  9. M4ST3RB0Y

    M4ST3RB0Y Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    helemaal mee eens als die patch er is vind ik het het beste spel van de 360 tot nu toe _O_
     
  10. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Voor de liefhebber :)

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  11. Rem

    Rem knauf

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    leuk leuk... Maar toch vind ik dat je nog weinig mooie frontjes hebt, als zeg ik het zelf...
    Denk dat ik de orginelen nog wel het leukst vind.. (off topic Sorry):+
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik ren constant rond met mijn sniper. Ik kan steeds sneller en nauwkeuriger rennen en snipen tegelijk. Van heel dichtbij knal ik gewoon zonder te zoomen raak :9
    Op een vaste plek zitten vind ik echt weinig aan.
     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2006
  13. Captian_Nemo

    Captian_Nemo Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu echt te balen..Was bezig om CoD2 te spelen loopt ie gewoon vast..Ik zat in de 3e russische level..Hij geeft ook een error aan" save out of date"..weet iemand wat dit is en me helpen..thanks
     
  14. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Gaaf :+. Heb je die zelf gemaakt en zo ja waar? Wordt misschien ook wel tijd dat ik een andere faceplate er op zet
     
  15. M4ST3RB0Y

    M4ST3RB0Y Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0

    erg vet *) waar kan je die halen?
     
  16. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ben ondertussen bijna op de helft van de game.
    Maar wàt een game zeg. :eek:

    Heerlijke graphs, perfect geluid... Yum! :9
     
  17. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er inmiddels ook achter wat al die reviewers bedoelen met het lege gevoel als je hem hebt uitgespeeld, IK WIL MEER 8)
     
  18. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Vandaag achter gekomen dat mensen em bij de amerikaanse 'best buy' winkel gratis erbij gaan krijgen als ze COD 2 kopen, heb er 1 gezien op ebay... misschien komen ze ook wel in NL, dunno.
     
  19. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, het perfecte voorbeeld is JPRaceGamer.

    Hij wordt bijna ALTIJD het meeste gekilled, maar wint ook erg vaak.
    Misschien per 2 deaths een kill eraf ofzo... Dan worden tenminste de toppers van de n00bs onderscheiden! :+

    Ik wordt bijvoorbeeld altijd 2e, 3e of 4e. Komt idd vooral omdat ik een voorzichtige speler ben, van muurtje naar muurtje rennen enzo, eigenlijk is in dat opzicht Ghost Recon een veel betere game voor mij. :9

    Ach ja, ik heb er plezier aan en dat telt, alleen vind ik er iets teveel campers zitten, en zou ik wat betere servers willen!
     
  20. Magical Elvis

    Magical Elvis Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    7
    En heb ik gemerkt, dat er van die gasten zijn, dat als je te "goed" (of hun zijn zo slecht) bent er gelijk mee stoppen en vervolgens (kreeg ik tenminste)een "feedback" dat ik onsportief was.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina