1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call Of Duty 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 6 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. M4ST3RB0Y

    M4ST3RB0Y Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    eigen servers maybe ;)
    dan heb je het heft zelf in handen..... ik haaat campers.... trouwens de meeste campers hebben zo een shotgun. die shotgun zouden ze eigenlijk beter weg kunnen laten, dat vind ik persoonlijk. maarjah als je eigen servers kan maken zal alle campers bij mij gekickt worden :D
     
  2. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Haha, dit komt me zo bekend voor. Ik had een keer team deatchmatch, toen was t 50 tegen 20 geworden, en ik had 25 van de 50 kills, nou en gelijk toen t spel afgelopen was kreeg ik me allereerste negatieve feedback. Ik denk echt, wat is er nou onsportief aan. Zou ik mezelf dan een paar keer opzettelijk dood moeten laten gaan :confused: . Die matchmaker moet maar beter z'n werk doen tog.
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Spel uitgespeeld, maar door de savebug en vervolgens de cheat mijn achievements niet gekregen!! Ik heb echter geen zin om er voor de derde keer aan te beginnen. Live word ik steeds beter, dus de games steeds leuker. Echter de serverproblemen blijven zich voordoen, ik kon gisteren zelfs meerdere keren niet connecten met een lobby. Beetje zonde......
     
  4. JeePee

    JeePee Guest

    Gehehe, idd :cool: Mijn gemiddeld aantal deaths per potje is ongeveer 25, en mijn gemiddeld aantal kills 22 ofzo. Dat komt gewoon omdat ik nooit stil sta, en altijd op de rode puntjes op het kompas af ren. Campen is zo saai :p
     
  5. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Heb precies dezelfde instelling. Gewoon erop raggen en niet blijven staan. Altijd in beweging blijven :)
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983

    Doe ik ook, gewoon in een rechte lijn op de rode puntjes en af en toe positie nemen, dat is niet alleen voor mij het leukste maar voor het hele veld lijkt mij :)
    Ik zou het dan ook zonde vinden als het aantal deaths in je nadeel zou werken, dat bevordert het campen alleen maar.
     
  7. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan om COD2 aan te schaffen. Nouw had ik een vraag. Hoe is de Single Player? en hoe is de Multie Player?
     
  8. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.306
    Je zou zelf wat reviews kunnen lezen en dat weet je het. Kort gezegd: single player is briljant, op het gebied van shooters één van de beste. Multiplayer heeft online mankementen in de zin van lag en zo goed als geen opties, maar als je eenmaal in een goede server zit dan is het ook heel leuk.
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983

    Gewoon ff dit topic doorlezen zou ik zeggen ;)

    Single is echt te gek, vette graphics en zeer strakke gameplay. Hoogstens wat rechtlijnig.

    Multi is super, maarrrr dan moet het wel werken en daar schort het nogal eens aan |:- (Lag, disconnecten etc etc) Verder is Live beperkt tot max 8 man en dat is eigenlijk ook het enige aantal wanneer het echt leuk wordt.

    Ow ja en niet te vergeten die strontirritante savebug, waardoor je soms weer opnieuw kan beginnen. Te omzeilen met een cheat, maar naar je achievements kan je fluiten
     
  10. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    mmm ok. Ik heb wel gehoort dat ze een update willen zetten op de MarketPlace waardoor die leg's enzo er uit worden gehaalt. Ik ga denk ik binnekort even bij een gast dit spel spelen en dan zie ik het wel :)
     
  11. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.306
    Een stukje tactiek in de zin van slim bewegen is daarentegen al heel goed voor het niet constant dood gaan. Je loopt dus niet constant naar de rode puntjes, maar je bedenkt dat anderen dat wel doen en je weet misschien ongeveer de route die ze kiezen en stelt je zo op dat je ze sloopt. Dat is geen campen, want in principe beweeg je ook constant...af en toe loop je is een dak op en ga je met je sniper rondkijken, na een minuut of zo spring je weer het dak af en loop je wat rond...het verschilt ook heel erg per map eigenlijk.

    In ieder geval...campen is zwaar kut.
     
  12. Berseker

    Berseker Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    effe gewoon een vraagje heeft COD2 HDR lighting??
     
  13. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarvoor wil je dat weten.
    Ben jezelf met 3d bezig.
    Met hdr kan je mooie resultaten maken, maar het renderen duurt dubbel zolang.
    Terwijl met een paar goed geplaatste spots je bijna hetzelfde kan bereiken.
    Maar met een normale rendertijd
     
  14. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Zo, Call of Duty uit, op Regulier.
    Wàt een game zeg. Echt prachtig.

    We gaan lekker door, maar nu op Veteran, denk ik. :cool:
     
  15. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had CoD2 al op de pc, dus had hem niet gekocht voor de 360.
    Maar nu even een weekje lenen van iemand.
    Speel nu op hard, en dat is toch een stuk vetter. Het blijft echt een vet spel \o/.
     
  16. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb CoD sinds vandaag :9 en is vet :D
     
  17. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Eerste missie op Veteran uit.
    Pittig. :cool:
     
  18. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.306
    Ik speel ook af en toe op Veteran een missie. Heb net die hele kabel gemaakt, nu moet ik die tank uitschakelen. Fucked up hoor dit.
     
  19. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben drun bezig op Veteran, erg uitdagend, ik probeer het zelf, maar ik zie het niet meer zitten.

    Missie: 6-3 (final Chekpunt)

    Het neerschieten van de vliegtuigen met de AA, op het plein met de AA staan op de muren om het plein heen 3 Duitsers, die wat aan het schieten zijn.
    Als ik hen neerschiet kom ik te laat in de AA en wordt ik platgebombardeerd, als ik snel na de AA ren krijg ik een granaat in mn schoot.
    Iemand tips?
     
  20. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeel ff schuilen en schieten dan op naar de AA!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina