1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call Of Duty 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 6 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Story Mode, oftewel Single Player = _O_

    Op Live zou ik het niet weten, wil eerst de game op Veteran uit.
     
  2. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    cod2 heeft de beste sp van de drie.
    en mp is het ook nit slecht en daar zit ook veel volk op.

    amped speciale sp en geen mp.
    tham ben gene skeater dus mij boeid het niet en ik hoor van veel mensen dat er moeilijk online potjes zijn te vinden.

    ik zeg cod2 gewoon de max als je van fps houd te minste het is eigenlijk de beste sp van de xbox360 met prachtige graphics.

    mp heeft wem minpunten zoals geen co-op en slecht 8 man en ook lag.
    maar ze zijn bezig aan een patch voor alles te verhelpen en om eerlijk te zijn ik heb 9/10 heb ik geen lag dus kopen die handel
     
  3. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Oh ja hoor. Heerlijk!
    Speel je die woestijnlevels uit, krijg je verdomme die save bug!

    Kan ik alles weer overnieuw gaan doen op Veteran.
    Krijg toch de.... :mad:

    Edit : Gaat die nieuwe patch deze bug fixen?
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2006
  4. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Volgens mij is die patch alleen voor de multiplayer.
     
  5. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop het wel, ik ben nu ook op Veteran bezig (ik ben nu nog bij die lastige laatste Russische missie), maar ik hoop eigenlijk nog meer dat die patch de lag op Live verhelpt _O_ Dat zou voor mij het fun-gehalte met 100% omhoog brengen...
     
  6. CASGANO

    CASGANO Avengers

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    1
    Top Game begrijp ik
     
  7. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik heb nu de eerste paar levels even snel op Easy gedaan, zodat ik verder kan waar ik was.
    Nu komt de vraag... Om de achievement van Won The War Hardened / Veteran alsnog te halen, moet ik zeker ook de eerste missies weer opnieuw op Veteran doen?
     
  8. Ereinion

    Ereinion Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Om die achievement te halen moet je alle missies minstens op Hardened doen, je hoeft die al eerder gehaalde missies dus niet perse op Veteran uit te spelen, maar je moet ze dus wel nog een keer uitspelen op deze moeilijkheid. Als je je 'cursor' boven de naam van een missie houdt die je hebt uitgespeeld staat geloof ik rechts boven in beeld op welke maximale moeilijkheid je het hebt gehaald, daar moet dus minstens hardened staan.
    Overigens, als het goed is, is die savebug niet moeilijk te voorkomen. Het schijnt dat je het kan voorkomen door eerst in te loggen met je profiel voordat je het spel opstart. Dus de disc er pas later in doen, en eerst gewoon even de lade opendoen. Ik heb nadat ik dit deed nooit meer last gehad van de save bug.
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2006
  9. Dalgliesh

    Dalgliesh Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speelde het spel in 3 weken uit op veteran, inclusief die save bug, dan is MP nog over, maar ik heb weinig zin in al die EngHelse kinderen die lopen te schreeuwen. Zal idd wel anders worden als je online gaat met die speciale patch...
     
  10. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.306
    Daar zul je geen last van hebben, want als je deathmatch doet, dan kun je volgens mij met niemand praten...bij de andere spelmodi wel.
     
  11. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    het is een topgame zonder twijvel .. Maar ik vind toch dat bij deze game een snelle progress is geweest.. Naar mijn mening hadden ze het meer Next-gen kunnen maken.. maar toch het is een topgame.. maar ik was nou niet helemaal weggeblazen op sommige terreinen..

    Mischien komt het omdat ik gewoon Het totale Band Of Brothers Beeld wil zien.. inclusief het grauwige sfeerlicht en het meer chaos en texture models die je ook echt maar 1x ziet niet dezelfde duitser weer en weer.
     
  12. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok even een vraagje in een spoiler:
    Ik zit dus nog steeds in D-Day, zoals dat er staat in de mission select.
    Toen moest ik missie A t/m F bij al die huizen doen, weet iemand hoe ver dat is?
    Maar fijn, alles lukt enz. dus die gast zegt, we'll go away in a hour, dismissed. En ik krijg een schermpje te zien, Next Mission.
    Dus ik druk gewoon op Next Mission, kom ik opeens weer in het training level van de Russen :confused:. Terwijl ik eigelijk het spel heb uitgespeeld, ik kreeg geen achievements, ik kreeg helemaal niks!
    Weet iemand hoe het zit?
     
  13. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Je hebt de save bug, van harte.
    Lees even een aantal posts naar boven, de post van Ereinion.

    Staat het haarfijn uitgelegd.
    Tevens is er door Activision een cheat vrijgegeven voor deze bug.

    In het menu...
    Houdt beide shoulder buttons ingedrukt, druk op (d-pad) links, links, rechts, rechts, y, y.
     
  14. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus nu moet ik het hele spel opnieuw spelen :+.
    Er staat bij mission select 2 missie's open; The Winter War en D-day.
    En bij D-day staat in progress. Maarja, erg balen omdat ik de game morgen moet terug brengen en ik hem graag zou hebben uitgespeeld.
     
  15. hilevel

    hilevel xboxjunk

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu in een level dat ik boven op een toren sta en duitsers met mortieren neer moet schieten.}:] Spel staat op de hoogste level en ik kom maar niet verder.O-) Na van loop van tijd krijg ik een mortier in mijn donder. Heb het nu al honderd keer geprobeerd.|:- Probleem is dat je ook niet van de toren af kan komen omdat een maatje voor de trap staat:'-(

    Zijn er nog mensen die tips hebben zodat ik verder kan????_O_
     
  16. JeePee

    JeePee Guest

    Zo snel mogelijk al die mortiers af knallen. Kijk op je radar waar ze zich bevinden. Als je snel bent kan je sommige al neer schieten, nog voordat ze hun mortier setje hebben geinstaleerd.
     
  17. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    yep helemaal waar jpr.

    eigenlik niet zo moeilijk, waar ik meer moeite mee heb is die lzdder ik val altijd naar beneden hehe zelfmoord
     
  18. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net D-Day gehaald! Wat een missie, erg uitdagend, vooral de silo.
    Die daarna (Caen) is echt een stuk makkelijker, kun je chekpoints halen zonder 20 x dood te gaan
     
  19. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    Joepie ik ben veteraan!
     
  20. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik ben ook weer ff begonnen met CoD2 (moest alleen nog D-Day, en de 2de missies die daar onder zitten, nog niet geunlocked, speel direct op Veteraan). En D-Day zelf ging eigenlijk best makkelijk die Silo missie is daar integen wel echt zwaar bagger.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina