1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call Of Duty 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 6 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    1 is genoeg, die tank moet gewoon net goed staan en dan kan je er gewoon naar toe sprinten. Tussen die 2 kapotte dingen (weet niet wat het zijn, volgens mij stonden daar eerst gebouwen want er ligt alleen puin)

    Kom alleen niet verder met The Silo in D-Day, ik heb huiske A en B al gehad maar welke moet ik nu doen? Hoofdkwartier van de duisters of gewoon huisje C? Ik zit wel telkens in huisje C maar ik ga daar telkens dood doordat er 80 man leven op de boven verdieping :+
     
  2. Stealthforce

    Stealthforce Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    ff n vraagje is de online multiplayer goed?

    zit er ook iets in van coop of split screen (offline en online)
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2006
  3. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Persoonlijk vind ik het niet echt super... Heb het paar keer bij een vriend gespeelt. De SP was daarintegen wel super _O_.
     
  4. Dalgliesh

    Dalgliesh Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Silo is het zwaarste level, je moet het aantal mannen tellen dat boven zit, zijn er geen 80, gebruik ook de AI van je mede soldaten, die kunnen een hoop oplossen en hebben meer levens dan jij. ALs je op die silo klimt, kun je met je sniper al wat mannetjes neerknallen die uit de ramen hangen, en als je in een huis bent, niet te ver in 1x lopen, elke keer een klein stukje.

    Ik vind de multiplayer ook niet bijzonder, singleplayer is zeer goed, alleen is het kut als je hem uitspeeld. Sorry, maar weinig voldoening.
     
  5. JeePee

    JeePee Guest

    @Stealthforce
    Online mp is super slecht. Heel veel lag, geen room, geen host, geen maps kiezen e.d.
    Offline is wel leuk, alleen je kan geen bots toevoegen (toch...?)
     
  6. Dalgliesh

    Dalgliesh Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is idd een minpunt, met 2 man capture de flag slaat nergens op! Wat is een lag???
    Wat ook kut is van MP is dat je soms je soldaat niet kunt bewegen en dat hij uitzichzelf gaat knallen, waardeloos.
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2006
  7. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    sowieso de volgorde uit je menu aan houden, en veel geduld hebben. je mede soldaten gebruiken, je sniper gebruiken om alvast mannetjes van de boven verdieping te killen, veel granaten gooien!
     
  8. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    ahum, je ehbt zeker nog nooit hill 400 en dday op veteran uitgespeeld...
    en btw, dan is die missie in de regen waar je een soort dorpje moet securen met een groot hoofdkwartier van de duitsers (vergelijkbaar met die in silo maar veeel groter) dan nog moeilijker dan die van silo...
    (ik bedoel het gebouw waar ze tegen je schreeuwen gooi wat granaten in de ramen)
     
  9. Dalgliesh

    Dalgliesh Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry, ik bedoelde dat IK silo het zwaarst vond, en de beruchte hill 400 vond ik niet zo moeilijk hoor. Stede mij zelfs teleur dat ik silo met moeite deed en totaal geen stress had met hill... op veteran
     
  10. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm jawel hoor, Dalgliesh ook.
    Silo is erg moeilijk, Hill 400 ook, D-Day net iets minder.
    Wat het moelijkste is, is moeilijk te zeggen, omdat iedereen het anders beleeft, het ene is moeilijk, maar haal je wel redelijk vlot, ik vond ze allebei kut en zonder hulp van Dalgliesh had ik het niet gered
     
  11. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm, oke dan:) had eerlijk gezegd niet verwacht dat jullie silo moeilijk vonden, die vond ik juist weer erg makkelijk:)
     
  12. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    tis natuurlijk ook hoe je zelf net speelt, als je die direct op de goeie manier deed. Dat scheeld natuurlijk, ik moest bij die levels eerst er achter komen waar mannetjes stonden e.d. Daarna kon ik mn strategie bepalen.
    Behoorlijk leeg gevoel had ik toen ik em had uitgespeeld, voldaan, maar onverzadigd!
     
  13. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
  14. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat gaat die update voor nieuws in CoD2 stoppen?
     
  15. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ja inderdaad. Voor als ik dadelijk mijn XBOX 360 koop met dit spel wil ik wel weten wat erin zit.
     
  16. Ferraghini

    Ferraghini Fuck 360, buy a PS3!

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nu ook, jeejjj, echt een vet spel!
     
  17. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoop ik kunnen we als die patch uit komt, met 16 man online, je eigen server map kiesen als je gaat hosten en geen LAG meer !!
     
  18. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Wat kan je nu allemaal kiezen dan? Als je gaat hosten?
     
  19. PGR3 Comp.

    PGR3 Comp. New Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    // verkeerde account :p
     
  20. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan geen eens kiezen of je gaat hosten :p

    Je drukt gewoon op het type match dat je wilt (Capture the Falf, Deathamtch) en wie het eerste in de kamer komt is de host, je kan dat dus niet zelf bepalen, en als je gaat beginnen krijg je pas het leven te zien wat je gaat spelen. Dan komt daar ook nog eens bij dat er vervolgens een kans van een dikke 25% bestaat dat je lag hebt.

    Best kut dus, maar als je eenmaal in een goed potje zit is het wel _O_
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina