1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call Of Duty 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 6 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dester

    dester Nature one

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    0
    Best wel jammer als 16 players max. weer de standaard word voor de 360. Ik heb altijd gedacht dat de 360 grote batlles aan kon en er voor meerdere spellen dedicated servers op worden gezet. Voor 8 to 16 spelers online loop ik niet echt warm meer. Ik heb net BHD gekocht en dat werkt perfect met 50 players online via dedicated servers.

    Toch maar ff wachten met de pre-order voor dit spel. Single player word wel te gek kijk maar naar de filmpjes hier boven, maar xbox is voor mij online en als er meer als 32 man online kunnen is dit spel voor mij anders laat ik dit spel maar aan me voorbij gaan. mischien komen we er achter met X05.
     
  2. Ereinion

    Ereinion Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal even teamxbox citeren:
    Kortom, ze doen gewoon een gok van wat zij verwachten dat aardig goed zou werken. Ik snap trouwens ook niet waar die gok op gebaseerd is, iedereen die Call of Duty 1 wel eens heeft gespeeld weet dat met 8 spelers online een ramp zou zijn, dan loop je constant elkaar te zoeken. Ik vond het spel alleen leuk met iets van tussen de 20 en 30 spelers online. Dat G4TV bericht ben ik nog nergens anders tegengekomen.
     
  3. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    goed nieuws en slecht nieuws voor de 360 versie

    eerst maar het goede nieuws:

    The Xbox 360 version shares several similarities with the PC version. Both are filled with well-animated soldiers, ornamented with highly detailed environments, and they all moved at crisp framerates. The 360 game held at a constant 60 fps, and the PC, at least right now, runs at 30 FPS. The Xbox 360 appeared to show a slight advantage over the PC with a little more detail and slightly longer draw-distances, but the differences weren't drastic or that easy to see. Like we did, you'd have to stare at them side-by-side and critically compare.

    betere graphics en framerate voor de 360 wie had dat gedacht :9

    dan het slechte nieuws

    The game featued a hefty multiplayer component on both PC and Xbox 360. On PC, up to 32 players can vie in combat in as many as 12 maps, about three of which have returned from Call of Duty 1 (same on X360). The X360 version's multiplayer is still being tweaked, and about eight can fight online, but Activision believes it might be able to reach 16 with more fine-tuning. A total of 16 X360 users can also hook up using SysLink, or they can vie in four-player split-screen, which runs smoothly at 30 FPS, and looks incredibly sweet.

    slecht 16 player multiplayer op live, wel chill dat die 4 player mode er zo goed uit ziet
     
  4. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je dit ook coopretive doen leuk als mijn vriend komt namelijk. en als dat niet zo welk spel kan dat wel.
    moet een launche game zijn hij moet online kunnen en coopretive met een vriend dan niet online maar splitscreen en nee geen ghost recon 3 want die is uitgesteld wat erg shit is.
     
  5. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    perfect dark wordt tog wel 32 man?? waarom kunnen ze dat voor cod 2 dan niet waar maken.
    Ik verw8 met de xbox360 wel wat meer big team online battles moet kunnen toch met die hardware en de verbindingen die steeds sneller worden.....
     
  6. mellamacd

    mellamacd Dutch Dillas

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij persoonlijk (met alle respect voor Brothers in arms O-) ), veegt Call of Duty gameplay de vloer aan met Brothers in arms :cool:
    _0/
     
  7. mellamacd

    mellamacd Dutch Dillas

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee "VRIEND" dat 64 players gedoe voor COD is gelul
    Als je t zo zeker weet, kom dan met een overtuigende link 8)

    En kom jij niet met verhalen aanzetten van het is bevestigd :D
    _0/ MAZZELS
     
  8. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Infinity Ward optimaliseert op dit ogenblik de netwerkcode zodat we ipv 8 spelers met 16 spelers online kunnen. Op de pc-versie kun je met 32 online.
     
  9. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Laten we hopen dat dit lukt, want ik vind 8 personen te weinig. Bij elke shooter die ik online speel heb ik het meer naar mijn zin als er meer mensen in zitten. Misschien ben ik een simpele ziel, maar zo is het nu eenmaal.
     
  10. Ryuchunk

    Ryuchunk Guest

    @mellamacd
    he jonge als het op meerdere sites stond dat je met 64 man online kan, dan kan ik moelijk ruiken dat het fake is he want er staat bevestigd maar goed het zal dan wel met 16 man.Trouwens jou opmerking over BIA is wel wat voorbarig he je hebt call of duty 2 niet eens gespeeld(ja maybe alleen de demo die je binnen 15 min hebt uitgespeeld) en je zegt dat call of duty veel beter is??!! wacht eerst maar lekker rustig af tot dat de game er is en gast denk voortaan ff na voordat je wat zegt en kom niet met domme opmerkingen aanzetten

    dank u :)

    maar goed over deze game dan maar: hij lijkt mij echt vet :9
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 okt 2005
  11. boynl

    boynl Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn mening is dat je beter online kan gamen met een pc omdat je daarvoor niet hoef te betalen en je kan makkelijker online gaan met een pc dan een x-box.
     
  12. Ryuchunk

    Ryuchunk Guest

    was deze reactie nou echt nodig ?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 okt 2005
  13. Alé Gertje!!!

    Alé Gertje!!! Active Member

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    whahaha idd een beetje zinloze reactie!
     
  14. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    Cod 2 ziet er op de 360 zeker mooi uit maar ik ga hem denk ik niet halen. het is het zelfde oude liedje met Shooters op de console.

    Het werkt gewoon niet. richten etc. maar goed datis mijn mening:)

    @ chil mooi plaatje trouwens_O_ .. ken ik ergens van( Hint mijn plaatje)O-)
     
  15. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ben ik dan niet met je eens wat vind je van halo 2 dan?
    maar cod 2 lijkt veel te veel op 1
     
  16. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind halo 2 ook niet werken... het richten gaat me te lastig + langzaam..
     
  17. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ja ieder zo zijn mening.
    maar 16 spelers in online is wel erg weinig hopelijk is de map dan niet zo groot!!
     
  18. boynl

    boynl Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    het valt me wel erg tegen 16 man online mits dat klopt, dan kun je hem beter op pc nemen.
     
  19. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    ... Dit is een xbox forum. Dat is al je tweede fanboy opmerking.
     
  20. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ok maarja.. die maps waren in COD1 al niet zo denderend groot. dus zal hier ook wel meevallen denk ik

    lijkt me wel dat ze het er op af stemmen!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina