1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call Of Duty 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 6 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Langzaam > Ja soms wel ja, niet echt een probleem, nooit zoveel last van.
    Lastig > Nee totaal niet, het moet gewoon eerst ff wennen. Als je het vaak genoeg gespeeld hebt is het heel makkelijk hoor!
     
  2. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    over domme opmerkingen gesproken 8) , je bent er toch wel van op de hoogte dat er ook zoiets is als een COD 1

    maarja je moest zeker iets bijdehands terug te zeggen hebben nadat je geen gelijk bleek te hebben over de aantal spelers in multiplayer.
     
  3. boynl

    boynl Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Chil--->... Dit is een xbox forum. Dat is al je tweede fanboy opmerking, nou en mag je dan geen kritiek leveren op x-box waar slaat dat nou in godsnaam weer op en ten tweede ik ben geen pc fanboy:confused: doe normaal ja.
    Als ik kritiek erop heb dan laat ik dat merken, en niemand die daar wat aan doet, van kritiek kun je wat leren ja:mad:.
     
  4. dester

    dester Nature one

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom geen dedicated severs voor de xbox kunnen wij ook lekker met 32 man online. Als het zo blijft dan kan je idd beter voor de pc versie gaan als je het online wil spelen.
     
  5. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    vind ik ook. maar het zal heus wel veranderd worden.
    want dat is echt veel te weinig
     
  6. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt ten minste je opmerkingen argumenteren. Je kwam nogal dom over met je one-liner hoor.
     
  7. Ryuchunk

    Ryuchunk Guest

    @wiresoutlaw
    gast ik ben begin me met de dag aan jou te irriteren....(zucht)
    kijk als er op de site staat dat het bevestigd is door activision dat je met 64 man online kan dan kan ik het moelijk ruiken dat het niet waar is, kijk als je nou ff die site bekijkt en die ook leest(als dat niet moeilijk voor je is8) 8) ) dan hoef ik dat gemekker van jou ook niet telkens aan te horen
     
  8. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    32 spelers PC versie
    8-16 spelers Xbox 360 versie

    Infinity Ward optimaliseert op dit ogenblik de netwerkcode zodat we ipv 8 spelers met 16 spelers online kunnen. Op de pc-versie kun je met 32 online.
     
  9. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Idem.

    Daarbij was je post over CoD vs. BIA ook een btje raar, Ryuchunk. Het is zijn mening en zoals hij al zegt, er is een 1e versie. Daarbij kun je van een demo al veel afleiden. Als hij de demo al leuker vindt, moet je het hele spel al helemaal geweldig vinden.
     
  10. mellamacd

    mellamacd Dutch Dillas

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar jij was zo overtuigd en moest mensen gelijk een grote mond geven, terwijl je t niet eens goed hebt, dus krijg je een grote mond van mij :D
    En ik heb t nog over de gameplay van de eerste call of duty en de uitbreiding daarop die voor mij (PERSOONLIJK zeg ik nogmaals, dus (MIJN MENING)) stukken beter is dan BIA.
    Als iemand denkt dat Call of duty 16 man support en jij denkt anders, hoef jem niet meteen de grond in te boren hoor. :eek:

    En ik maak geen domme opmerkingen, maar er moest ff iemand zijn de je ongelijk moest geven :D nie huilen :'-(

    P.s JE ZUIGT MET FARCRY!!! }:]
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2005
  11. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Zo is de druk nu weer een beetje van de ketel af?

    Laten we het dan vanaf nu maar weer inhoudelijk over Call of Duty 2 gaan hebben :cool:.
     
  12. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    *post verwijdert. Luisteren naar Arjan, anders wordt hij boos :cool:
     
  13. Ryuchunk

    Ryuchunk Guest

    als jullie tog posts aan het verwijderen zijn verwijder dan ook die post van mellamacd :)
     
  14. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ja, maar in dit geval postte je na de opmerking van Arjan. En als die nog steeds te maken heeft met wat daarvoor gaande was, dan haal ik em weg.

    Nu weer ontopic please...
     
  15. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    call of duty 2 word wel vet maar zou het ook kunnen zij dat je bijv. over 2 maanden een patch kan downloaden dat je dan met 32 kan of blijven het er 16?
     
  16. mellamacd

    mellamacd Dutch Dillas

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt gelijk Zoefy, ik hoop dat je een dolletje kan waarderen ;)
    genoeg met t gezeik, vanaf nu alleen maar COD II :9

    Zie je wel weer online 8)

    COD II !!!, 8 of 16 spelers online? maakt me niet uit.
    Ik ben een trouwe COD speler en deze game zal zeker op 2 december in mn bezit zijn _0/

    [​IMG]
     
  17. Ryuchunk

    Ryuchunk Guest

    oke :), maar zoals het er nou uitziet wordt het 8 man en ze zijn nu bezig om er 16 spelers van te maken
     
  18. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    ziet deze game er een beetje beter uit want vind hem erg op zijn voorgangers lijken maar goed is dit wel een beetje next gen
     
  19. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    4 tegen 4 lijkt me te weinig en niet leuk, dat zullen de makers ook wel doorhebben...dus zal het wel 16 spelers worden :)
     
  20. SnackNL

    SnackNL Vroeger: Gamer2005

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet waar ik het moet plaatsen dus ik doe het maar ff hier. Zijn zulke schietspellen echt goed op de xbox (360)?? of zijn zulke spellen beter op de pc?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina