1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call Of Duty 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 6 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ehm vrij weinig mensen hebben het nog op de 360 gespeeld ;)

    Maar wat beter is hangt denk ik van je smaak af. Sommigen houden meer van de een controller en anderen meer van toetsenbord + muis.

    Persoonlijk speel ik dit soort spellen liever op een console. Enige wat ik op de PC speel zijn eigenlijk RTS games.
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2005
  2. Koffie mok

    Koffie mok Guest

    Heeft deze game ook multieplayer en content download?
     
  3. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je deze thread zou doorlezen of een beetje moeite doen, dan zou je het weten. En content download is een mogelijkheid bij elke game. Marketplace, anyone?
     
  4. Happy Herbs

    Happy Herbs Guest

    Kan niet wachten tot 2 december ( als gamerstore.nl op tijd levert ;) )
    Dit lijkt me echt vet op de xbox 360, heb demo al gespeeld op pc maar heb helaas maar een radeon 9800 dus dalijk zal het een stuk beter op mijn xbox 360 eruit zien :)
     
  5. JeePee

    JeePee Guest

    Heb alleen de laatste pagina's doorgelezen van deze thread, en ben te moe om de rest ook te lezen :9 maar ik begrijp dat ze nu moeilijk doen om met 16 of 32 man online te kunnen. Is het alleen bij dit spel zo, of is het maximun van de X360 16 man? Vroeg ik me af, aangezien Socom 3 (PS2) nu ook al met 32 man online kan? (..sorry voor de n00b vraag :+)
     
  6. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Lees maar het onderwerp over het spel Huxley...16 is niet het maximum...
     
  7. UmbraAlias

    UmbraAlias Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag in de MM in Eindhoven even op de xbox 360 kunnen spelen, als 2e consument van heel europa zelfs;)
    Van Cod 2 kon je de demo die ook voor de pc verschenen is spelen. En het ownt_O_
    Loopt erg soepel, beter dan op mijn pc. Maar ik kon ook niets anders verwachten:cool:
    Alleen stond Anti Aliasing niet aan ofzo. Ik zag heel veel kartels... Dat was wat minder. Ik heb ook even king kong gespeeld, zag er echt vreselijk goed uit! Maar het spel zelf sprak me niet echt aan (Ook de zelfde demo als op de pc).

    Als laatste heb ik nog wat filmpjes bekeken, o.a. Full Auto, PGR 3 en Ghost Recon 3 (wat er erg lijp uitzag zo op een samsung HD tv:D ).

    Ik weet het nu zeker, ik wil zo'n uberlijpe 360!!:+
     
  8. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Hoe laat was jij daar UbraAlias?!
    Ik was er rond 12 uur!

    Was zeker Grandioos!
    En jepss, houd je van Oorlog Games? Deze game ZEKER halen, want wat zag dat spel er PRACHTIG en goed uit gek!
    Ziekelijk tof.
     
  9. UmbraAlias

    UmbraAlias Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Was jij die met 2 anderen met sporttassen? Ik was er nl. ook rond 12 uur. Ik ging als eerst op de tweede pod;)

    Het was idd ziekelijk tof!
     
  10. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Whahaha :p.
    Jeps, ik was die knul met Zwarte Jas, Aardig Lang, en Zwarte SportTas (doe CIOS, Sport opleiding, vandaar).
    Jij speelde dus Call Of Duty met al die gasten ofniet?
    ALthans, eerst dat spel met die AAP, (kom niet op de naam|:- ) maar sloten dat al gauw af.
    Daarna gelijk Call Of Duty. Was jij die KNUL die alles zo goed wist, van graphics enz. :p dus die al die mannetjes die shit zat uit te leggen?
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2005
  11. UmbraAlias

    UmbraAlias Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou wel eens kunnen;) Maar 2 gasten die mee waren weten er eik niets van, vandaar:p.

    Spelletje met die Aap, King Kong ;) Ja, dat was wel echt mooi maar niet echt leuk om te spelen.
     
  12. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Nop, de DEMO was saai, maar zag er wel HEEL strak uit!
    Dus de rest van de levels lijkt mij wel gaaf, maar dit wordt geen Game voormij.
    Call Of Duty vond ik echter wel Prachtig om tezien.
    Je had echt een Oorlogs Gevoel, en er vielen allemaal mensen om je heen neer enz.
    Kameo, speelden ze ook op de 1e. Dit zag er ook erug mooi uit vind ik.
     
  13. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    hebben ze dat al bij iedere media markt?
     
  14. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    die chaos die in cod 2 komt geweldig!
     
  15. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Die chaos wordt idd erg cool en miste ik ook een beetje bij Brothers in Arms. Ik hoop dus dat deze game het goed gaat maken.
     
  16. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ik heb deze nt ook maar gepreordered. Ik vond tot nu toe al die WOII spellen zwaar tegen vallen. Ook de nieuwe BIA vind ik niet denderend. Met name dat er te weinig gebeurt in je speelveld om je heen. Het is allemaal te gefixeerd. Vaak heb ik het idee dat de spellen wel goed zouden zijn als ze in gebouwen zouden afspelen. Dit omdat de ruimtes dan kleiner zijn en er dus meer actie per vierkante meter is. Ik hoop iig dat het met dit spel echt anders wordt.

    Iemand dezelfde mening?
     
  17. SnackNL

    SnackNL Vroeger: Gamer2005

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    in dit spel is in ieder gevaal genoeg chaos om je heen:) ps. heb m zelf ook gepreorderd
     
  18. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het hier helemaal mee eens!
     
  19. Crawl_NL

    Crawl_NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Wees blij dat er geen 32 of zelfs 64 man online kunnen. Met 8x8 heb je misschien toch meer een teamgevoel waarbij het er echt op aankomt en niet als een dolle door elkaar heen loopt te rennen.
     
  20. roy844

    roy844 Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het wel een grote teleurstelling als ze er geen coop in hebben en dat er maar 8 tegen 8 komt of zelfs 4 tegen 4 zo weinig man ? jezus tis een slagveld geen gangoorlog van 8 of 16 mensen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina