1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call Of Duty 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 6 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het spel toch ook het liefst met 16 mensen doen, anders is het soms net wat té druk!
     
  2. dester

    dester Nature one

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    0
    Het kan mij eigenlijk niet druk genoeg zijn in zo'n spel. Denk dat ik maar moet wachten op Huxley voor de grote battes op live. Single-player gespeeld in eindohoven bij d media markt en die was echt te gek.
     
  3. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Het mooie van Call of Duty is altijd het chaotische. Overal gebeurd wat, dit had je alleen bij Medal of Honor op het strand. Bij Call of Duty de hele tijd.
    Ik twijfel nog tussen deze game of Ghost Recon, ook al is de laatste uitgesteld.
     
  4. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ook ik vind, dat Multiplayer met veel man gespeeld moet worden :).
    Zoals Greek Timmos zegt, dat is juist het Gave aan zo'n oorlogs spel, overal ontploffingen en dooien.
    En jij moet maar zien te overleven. Ook Call Of Duty op de PC is nog altijd erg tof om te doen.
    Het level Paflov (voor de mensen die het kennen) en dat dan met meestal 40 man.

    Toch, ga ik voor Ghost Recon 3, en haal ik deze titel later wel een keer. Ghost Recon 3 lijkt mij gewoon net wat gaver, en daar houdt ik net wat meer van.
    Helasj, dat hij Februari pas komt, mjah.
     
  5. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee, ik las net in het topic van Kameo dat ze hem in Utrecht bijvoorbeeld al niet hebben. MM in Eindhoven is trouwens pasgeleden geopend [opnieuw], en omdat ze nu het grootste filiaal van NL hebben, hebben ze ook dingen als die snel lijkt me.

    @ Mystery X: De demo saai?! Ga je mond spoelen. Ik vond hem lekker wegspelen en de graphics waren ontzettend goed. [vooral de bekende rook]. Het spel maakt de filmpjes helemaal waar en, zoals ik ook in het Kameo topic een paar keer heb gezegd met uitroeptekens, zonder framedrops. Ik ben zelf nooit zo'n WO2-shooter fan geweest, maar ik ga er nu wat harder over nadenken. CoD1 wel wat gespeeld op PC en vergeleken met die game gaat het belangrijkste deel, het chaotische en de sfeer, weer flink vooruit. Controller voelt ook lekker aan met dit spel. "Granaten" gooien werkt ook fijn met de schouder knoppen. Om je wapen recht voor je oog te houden gebruik je de linker trigger en de rechter om te schieten. Ik zei al: Het speelt lekker weg.
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2005
  6. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    ik kan niet wachten !!!

    /Mod Ik begrijp je helemaal, maar post toch liever alleen als je daadwerkelijk wat te zeggen hebt. ;)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 nov 2005
  7. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    @ Wooffa

    Ik zeg toch niet dat ik de DEMO saai vond ofwel?
    Althans, dat kan ik niet uit mijn POST opmaken.

    Ook ik vind de Call Of Duty 2 demo ook erg gaaf spelen op de Xbox 360, en idd is de controller daarbij erg prettig.
    Aangezien beide schouderknoppen nu voor granaten kunnen worden gebruikt.

    Maar ik ga deze game niet met de launch halen, omdat ik niet zo van oorlog shooters houdt.
    Ik houdt meer van Ghost Recon 3.
     
  8. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Need I say more? :)

    Edit: Oh, het "ga je mond spoelen" is natuurlijk niet helemaal serieus.
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2005
  9. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ah sow. Ik zie het al....

    Ga eens kijken waar mijn tekst op terug slaat, oftewel WIE ik quote...

    Juist jah ;)
     
  10. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Hehe, overgang was een beetje vaag van King Kong > CoD2. Moeten ze maar ontopic blijven.O-)

    sorry hè
     
  11. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Kan gebeuren, Kan gebeuren ;)

    Neej, ben wel zeer Positief over deze demo.
    Wat ik mij echter afvraag, de Levens?
    Hoe zit dit in mekaar? Ik heb namelijk geen Levensbalk ofzo kunnen ontdekken.
    Ik geloof zelfs, dat als je erg lang niet geraakt wordt, je je volledig herstelt ofzo? :)
     
  12. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is geen healthbalk meer. Het is zoals je het zelf zegt, als je geraakt wordt en je gaat schuilen, dan herstel je volledig. Dit gaat natuurlijk campen bevorderen online, maargoed.
     
  13. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Oew, daar pak je gelijk idd een goed punt.

    Als je je herstelt terwijl je schuilt, zal je idd heel wat gecamp krijgen:{ .
    Iedereen die even geraakt wordt, gaat natuurlijk gelijk ergens schuilen en wachten tot dat herstelt is.

    Dan moet men maar zorgen dat je je prooi niet laat ontsnappen en gelijk omlegt met de eerste twee kogels :p .
     
  14. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Heb uhm al op de pc, zie niet veel verschil tussen de pc versie en die op de xbox360. Das toch wel een beetje jammer...

    Maargoed het is idd een erg vet spel, wel veel stress als je het aan het spelen bent (echte oorlog shizzle natuurlijk), alles is nog drukker geworden. Vooral het rook effect is erg mooi uitgewerkt, een waardige opvolger van deel 1.
     
  15. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    heb je geen verschillende classes dan online? lijkt mij bij z'n spel vetter als je naar een medic toe zou moeten...
     
  16. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Zijn er ook soms momenten dat je een stuk of 50 a 60 man op het scherm hebt? En dat je elkaar dekking moet geven, noem maar op...? Of is het gewoon je ziet je kameraden schieten, jezelf helpt ze, gaat door, er wordt niet echt tijd besteed aan teamwork...?
     
  17. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Het tweede.
     
  18. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ow dat is spijtig, ik wil echt oorlogsgevoel met teamwork, en noem maar op hebben... Brothers in arms heeft dit naar het schijnt behoorlijk,maar die heb ik nooit gespeeld, en ga ik waarshijnlijk niet meer spelen(tenzij next gen), dan wacht ik maar af...
     
  19. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ok, maar BiA zijn kleine veldslagen, CoD2 is op grote schaal. Bij CoD kun je moeilijk 20+ soldaten orders geven terwijl je in een groot gevecht zit.
     
  20. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Psies, ben eigenlijk wel blij met het tweede. Om het zo maar te blijven noemen. Dit omdat het ij realistischer lijkt. kan me niet voorstellen dat het vroeger ging zoals in BIA. Zo gecontroleerd amehoela, iig volgens mijn Opa niet. Dit is veel mooier zo, gewoon actie om je heen en zelf er midden in zitten. Althans dat vind ik.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina