1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dead Worm NL, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

JeePee Guest

Please jongens... dat is al 19808273x langsgekomen. De onlinemode werkt gewoon nog niet naar behoren, en dit zal waarschijnlijk net zoals met Call of Duty 2 met een patch opgelost gaan worden.

2. dannyff

dannyff Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nog geen 1 vastloper of iets dergelijks gehad , wel dat "no sessions availeble" gedoe maarja .. kies gewoon een ander en dan doet ie ut wel

3. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    ik zie als ik niet online kan *normaal* bij games een game en die heet volgens mij : S GAME en doet hoedan ook War zelfs als ik TB doe :confused:

maar ik heb weer wat archiefs gehaald, close combat (dus alleen slaan en granaten) en won the war, en polish tanker :)

4. Argonath

Argonath Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  5. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    heel kort ja maar wel heel leuk en zeker als je online gaat *daar gaat het denk ik wel meer om!

6. Cheeks91

Cheeks91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoef alleen die achievments voor veteraan uitspelen en die ranks nog. Lieutenent heb ik al

7. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wel %#@! Ik bijt me nu stuk op een missie waar je met een mortier een blokkade verrot moet schieten, maar het lukt mij echt niet. Het spel registreert na veel proberen wel twee schoten op de beide vrachtwagens, maar de derde flare lukt mij vervolgens niet.

8. MARK-X

MARK-X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @KEVINX

met de rechterstick kun je de mortier naar boven of naar beneden draaien met de linkerstick naar links en rechts.

@Argonath

kijk dat ik 'm in 5 dagen op normal heb uitgespeeld wil nog niet zeggen dat dat op veteraan ook gaat lukken. waarschijnlijk zal ik daar nog wel een poosje langer mee bezig zijn.

9. T-botjuz

T-botjuz geengrenzuh soldaat

Leuk Bevonden:
    0
    MP is waar de meerwaarde ligt bij dit spel.. Verder raad ik je aan om hem niet op normal te spelen want dan loop je er echt helemaal zo doorheen, hardened of veteran wordt ie al een stuk pittiger en leuker.

10. SiNNeD26

SiNNeD26 The world, chico.

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, en nu in het Nederlands |:-

11. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deze game nou een week... en kan niks anders zeggen dat de single player van CoD gewoon ongelofelijk zuigt.... Ik vind het zo verschrikkelijk onrealistisch dat die mannetje blijven komen, zit geen tactiek in dat spel... Erg jammer... Had dat bij deel 2 ook al, maar ja toch 3 weer gekocht...

Geef mij dan maar BIA...

Multiplayer daarentegen heerlijk.... Player matches thuis met z'n vieren in splitscreen online!!!!

Maar hou er toch een half gevoel aan over....

12. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Vind de SP wel kicke, de maannetjes blijven wel komen totdat je heb bereikt wat je moest bereiken. Das wel jammer en niet echt. Toch is het een super leuk spel en vermaak ik me er heel erg mee. BIA ga ik ook zeker kopen, weer wat tacktischer, is ook leuk :)

13. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @MARK X: thnx man!

14. mars15

mars15 Guest

Zit nu bij crossroads, heb hem nu precies 24 uur, speel hem op normaal. Maar je vliegt er best wel door heen. Maar het spel heeft echt veel dingen om te doen, huizen bestormen is zo mooi.

Crossroads is nu echt mijn favo level

15. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ik vroeg me dus af of er al nieuws was over een patch voor het online gebeuren, want zoals al eerder hier gezegd was lukt het joinen bij sommige mensen vaak niet. valt het jullie trouwens ook op dat als je een ranked match kiest via custom game je bij een hele andere gametype komt dan je had gekozen.

En ik vroeg me ook af of er al iemand was die deze game had uitgespeeld op veteran? Ben er zelf nog altijd mee bezig, zo verdomd moeilijk|:- Het lukt wel hoor maar heel erg langzaam.

16. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand me helpen met Chapter 10 objective: Clear the Crossroads of opposition?:eek:

Zit bij dat stuk waar een tank van de duitsers de planken, die eerst de deur ingang/uitgang nog blokkeerden, kapot schiet waardoor je naar buiten kan. Nu weet ik niet wat ik dan moet doen. Heb geprobeerd veel te schieten, maar ze lijken maar te blijven komen, ook geprobeerd een weg naar voren te zoeken, maar die nog niet kunnen vinden.

Wat moet ik doen?:eek: Gewoon maar blijven schieten of naar voren bewegen, zo ja, welk pad moet ik dan nemen?

17. Frodo28

Frodo28 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bijgaand het antwoord van Activision op een mail van mij mbt tot de problemen met het online gamen:

Response (John Aguado) - 11/14/2006 10:02 AM Greetings, We are currently looking into issues interfering with multiplay. We hope to resolve this soon but in the meantime, the best way to play online is through the custom match option. Set all the filters to "any" and search for a server. Because many people are crowding the custom match servers, don't be surprised if you get a "game session not available" message. This is most likely a full server.

In eerste instantie kreeg ik een antwoord waarbij de strekking toch was dat het allemaal aan mijn netwerk zou liggen. Na mijn verontwaardigde reply dat het probleem toch alleen speelde bij CoD3 en iedere gamer dezelfde klacht heeft kwam dit antwoord.

18. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb gister een vastloper mee gemaakt in de sp.

we moesten zo'n gast achter een machinegeweer omleggen. Daarvoor moest ik naar een huis rennen aan de overkant van de weg.
    Echte rlukte dat niet, leek alsof er een onzichtbare muur stond waar je niet doorheen kon. Opnieuw opgestart en toen lukte t wel.

Wazig.....

19. mars15

mars15 Guest

Ik heb na 12 levels, nog geen 1 bug kunnen ontdenken in de Singleplayer

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik ben ook nog geen enkele bug tegengekomen!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina