1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dead Worm NL, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Vaag om te lezen dat bij de een dit enorme trial&error is en bij de andere perfect loopt op de 360.
     
  2. St33lo

    St33lo Pog Me Hon

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Net via play-asia besteld... dus hopenlijk over 5 a 10 dagen binnen :) maar goed maar 37 euro
     
  3. Jocheminho

    Jocheminho Jocheminho

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ook best vaak last van vastlopers en kan soms niet joine terwijl nat op open staat.

    negatief vind ik zelf dat de mappen te groot zijn en ik mis de snelle actie zoals in cod2.
     
  4. Jocheminho

    Jocheminho Jocheminho

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    de singleplayer vind ik heel goed_O_
     
  5. Bunck

    Bunck Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar check die graphics en de gameplay!!!
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ga naar www.portforward.com en zoek je router op, volg precies de stappen die hij je geeft!

    Net online gespeeld! Damn echt gaaf! Battle is m'n favoriet, gewoon voor jezelf iedereen overhoop knallen! :cool:

    Capture The Flag was ook leuk, maar toen ik de vlag had wist ik niet waar de Base was! Hoorde constant in m'n headset: "Get to the base, get to the base!!"

    "Where is the base?!"
     
  7. Dead Worm NL

    Dead Worm NL Casual Gamer

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    + De wapens voelen vergeleken met CoD2 heel smooth aan en ze schieten echt heel lekker
    + De chaos is nog groter dan in CoD2
    - Veel onzinnige bugs in single player (zoals je teamgenoten schieten door muren heen of je zit opeens vast tussen objecten.
    - Multiplayer game joinen gaat moeilijk
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Multiplayer joinen ligt dus aan je NAT. Check of die op Open staat..hij stond bij mij op Moderate..toen kon ik niets joinen. Staat nu Open en kan vrijwel elke game meteen joinen! :)
     
  9. noob

    noob Active Member

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt Rivanov :D. Ik had me poorten al open staan maar voor het verkeerde ip ofzo :confused:. Het is nu gelukt :D Als mensen cod3 met mij willen doen add me maar op xbl me gamertag= TimmyPwnz
     
  10. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    heb hem vandaag binnen gekregen en hij valt mij eerlijk gezegd een beetje tegen. Ik mis de hand van infinity ward.

    +Graphics zijn wel grote stap voorwaarts tov cod2
    +Speelt op zich weer goed
    -AI medesoldaten zuigt nog steeds
    -wat minder interessante veldslagen dan in cod en cod2
    -multiplayer valt mij tegen, maps zijn minder goed dan die van cod2 en bovendien rammelt het online aan alle kanten.

    Cod3 doet mij teveel denken aan cod2 big red one, die ik ooit eens op de gamecube heb gekocht (snel uitgespeeld en weer omgeruild) en dat is geen compliment.
     
  11. Lightsaber

    Lightsaber lightsaber

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is een NAT en hoe zet je die open heb zelf ook problemen met het joinen van een game
     
  12. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    Heb dit spel nu een paar dagen en vindt het echt super VET!
    Het enige waar ik me mateloos aan erger is dat respawnen van de duitsers!
    Dit was veel minder (beter) in COD2. Je moet hier echt een bepaalde lijn over voordat het respawnen ophoudt.
    BV. in het industrie terrein level met de britten! Moet ik een tegen aanval tegenhouden, maar ik moet gewoon naar een bepaalt punt gaan en dan is de tegenaanval afgelopen. Doe ik dit niet kan ik gewoon de hele middag duitsers afknallen, want ze blijven maar komen!!!!!!!
    Dit vind ik het grootste misser in dit spel, en haalt mijn score voor dit spel erg naar beneden!
     
  13. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Dit was bij deel 2 ook! Dat level met de ami's dat begint op een crossroad. Je moet dan terug trekken door een heel klein dorpje. Heb daar toen een half uur duisters afgeknald tot ik het zat was en besloot verder terug te gaan en toen ging het spel dus weer verder. De duisters gingen ook steeds op dezelfde plek zitten. Dit is met deel 3 volgens mij (nog niet erg lang gespeeld) niet verbeterd. F.E.A.R bijv. is de AI een stuk beter. Daar probeert de vijand ook achter je te komen enzo en wisselt van plaats en trekt zich terug als het een paar keer is geraakt.
     
  14. rorast

    rorast Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook gekocht, en even mn woordje erover.

    De graphics vallen mij eerlijk gezegt toch een beetje tegen. Ze zijn wel gedetaileerder dan in 2, maar tekenen een stuk minder scherp af (speel op een hdtv). Dat vind ik persoonlijk erg jammer, het knalt er even minder af van je scherm.

    Level 2 bijvoorbeeld ziet er wel meesterlijk uit, met de regen, en het sterke licht donker contrast, maar over het algemeen.

    Gameplay is wel ok allemaal, beetje routine-matig, maar dat was 2 ook.

    Multiplayer valt me toch een beetje tegen, tis een beetje een ongeregelde toestand doordat ieder elke class kan kiezen, en dit ingame weer kan veranderen. Bestuurbare voertuigen maken het ook wat minder strategisch, in theorie niet, maar in de praktijk wel. Daar komt bij dat naar mijn idee, de allies veel betere wapens hebben dan axis. Wel tof dat je in rooms komt met veel nederlanders.

    Dus, even te zeggen, als je echt een cod2 fanaat bent, moet je toch heel wat anders verwachten bij deze game, vooral wat betreft de multiplayer, hou dat in je achterhoofd.
     
  15. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Die NAT openzetten, allemaal goed en wel, maar het kan toch niet enkel daaraan liggen?
    Ik heb normaal bij geen enkel spel problemen om te joinen. Enkel bij CoD2 durfde het ook wel eens niet lukken. Maar dat het bij CoD3 zo slecht lukt, zal toch voornamelijk aan het spel zelf liggen?
    Of hebben mensen waar de poort openstaat totaal GEEN verbindingsproblemen?
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Toen mijn NAT op Moderate stond, kon ik in andere games ook gewoon joinen. In COD3 is het wel nodig dat hij op Open staat.
     
  17. noob

    noob Active Member

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    @Lightsaber: Dit heeft Rivanov op de vorige pagina gezet ;)
    @Heideroos: Het lig volgens mij wel gewoon alleen aan de NAT want ik heb het op open staan en ik kan eindelijk online gamen met Cod3. Maar als je NAT op strict staat kun je alleen met mensen spelen die met strict hebben staan, en als je Moderate hebt kun je met Moderate en Strict, en met Open tegen iedereen ;)
     
  18. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah ok, super!
    Maar ik begrijp niets van de website port forwarding...
    Kan iemand me helpen?
    Ik heb een Us Robotics ADSL Sureconnect Gateway, model 9106... :confused:
     
  19. noob

    noob Active Member

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
  20. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees dat het tweede ip-adres van je router geen nat ondersteunt. Misschien moet je je xbox dan een vast ip-adres geven (192.168.1.2).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina