1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dead Worm NL, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Je moet je Xbox een vast IP en een vast DNS geven.
     
  2. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaat dat over mij?
    Zou je me evt kunnen uitleggen hoe alles dan in zijn werk gaat?
    Want ik ken eigenlijk niks van ip-adressen en poorten enz...

    Maar mijn grootste schrik is eigenlijk dat ik totaal niet meer online zal geraken door het prutsen aan poorten enz...

    Ander probleem is ook dat ik mijn router niet kan 'updaten'. Ik heb de nieuwste firmware gedownload, maar om een of andere reden zegt hij telkens dat het bestand ongeldig is...
     
  3. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Dead Worm NL

    Dead Worm NL Casual Gamer

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag me al dood geergerd aan een paar vastlopers, Heel jammer dat die het spel verpesten.
    Zelf kan ik ook niet joinen dus ik zal vanmiddag even mijn NAT openzetten. Maar ik heb het spel eerst meestal voor Single Player.

    Ps: de bugs in de start post zijn upgedate
     
  5. Ninja-Frog

    Ninja-Frog Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmpf. Mijn NAT staat ook op open hoor, en ik kan 3/4 van de servers ook niet joinen. Daarbij komt dat het geluid online heel hard zuigt. Iig bij mij. Ik kan nauwelijks geweerschoten horen, en als ik neergeschoten ben, heb ik niet eens door waar het vandaan kwam, laat staan met wat voor een wapen.
     
  6. noob

    noob Active Member

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen probleem van vastlopers tot nu toe :D.
     
  7. casy

    casy Afwezig

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    nah niet iedereen ( zo te horen ) is blij met de spel, Ik denk hoewel ik het spel niet heb , is dat ze te veel de battlefield kant op zijn gegaan , en dat wil ik juist niet . Ik vond die kleine levels die je had in cod2, veel leuker waren.
    Dus ik denk dat ik toch maar voor gears of war ga
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    toch wat tegenvallend commentaar idd....nu twijfel ik toch weer over F.E.A.R. :+

    Het eindeloze respawnen is voor namelijk een doorn in het oog.....
     
  9. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    damn wat een vet spel, heb nu 4 levels gedaan en ik heb nog van elk moment genoten. mooi gedaan hoe in 1 keer zon duitser zn geweer tegen je keel staat te drukken.

    jammer dat er nooit iemand online is:eek:
     
  10. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Er zijn genoeg mensen online er moet alleen een patch komen om het joinen te fixen;)
     
  11. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    ik las net dat ik die NAT open moet zetten..

    benik naare die site geweest moet ik nu Call of duty 2 selecteren of wat? :eek:
     
  12. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekker aan het spelen? Wacht nog steeds op mijn tv. Zit er echt aan te denken deze titel te kopen, en een live-abbonement aan te schaffen.
     
  13. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    begrijp ik het goed dat als je router op strict staat je 100% niet in de multiplayer kan joinen?
    met cod 2 had ik nooit problemen...
     
  14. PR Skywalker

    PR Skywalker klaar voor 360

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een ZyXEL Prestige 660H-61 V3.40 die staat in die lijs maar waar kan ik dan die instructies krijgen van hou ik moet forwarden met die router

    op www.portforwarding dan he

    thnx
     
  15. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Een vraagje voor mensen waar de NAT openstaat: hebben jullie NOOIT verbindingsproblemen?
    En zowel ranked als unranked?

    En kan iemand mij uitleggen waarom het bij CoD een probleem vormt en bij geen enkel ander spel niet?
     
  16. noob

    noob Active Member

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij ranked weet ik het niet echt, want het duurde een tijdje voordat ik joinde en had geen zin om te wachten dus was maar gewoon snel weer Unranked gaan doen:). Daar heb ik geen problemen ;)
     
  17. Xiqu0n

    Xiqu0n Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen hebben jullie het ook dat je bij ranked echt lang moet wachten voordat je de 8 spelers bij elkaar hebt. Is dat soms omdat zo weinig mensen de game hebben of ligt dat ergens anders aan. Mijn verbinding en alles is goed dus daar ligt het niet aan.
     
  18. Xiqu0n

    Xiqu0n Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    En dan nog een vraag, weet iemand wat je precies moet doen om die rifle archievement te halen in single player. Mag je echt alleen maar met een rifle , want ik had volgens mij misschien 1 nade gegooit en dat was het :confused:
     
  19. noob

    noob Active Member

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat bij ranked heb ik ook daarom doe ik gewoon Unranked totdat het gefixt is :). En die achievement weet ik niet maar zo te horen mag je ook geen nates gooien ;)
     
  20. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Je mag alleen met bolt action rifles schieten.
    Dat zijn de Lee-Enfield en de K98, en granaten gooien mag best :thumbs:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina