1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dead Worm NL, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robert1961

Robert1961 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    cod 3

Tjee, ik ben een echte noob.....ik dacht ff te stoppen met het spelen van GOW en COD 3 te starten maar ik zit al vast in het begin.....als die duitser mijn strot wilt dicht knijpen kill ik hem wel...maar daarna moet je op die tank gaan zitten en die schutters uit die ramen knallen (3 stuks) ik doe its verkeerd want het lukt mij niet.....ammo op!!......pls help!!!!

2. Robert1961

Robert1961 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    verbinding

BTW. bij mij werkt alles perfect 5mb-up en 20mb down met een router en wireless verbinding.....

3. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Dan moet je door een verrekijker kijken :) Dan zie je vanzelf dat er iets rood wordt en dat je dan orders kan geven aan die tank. Je hebt zelf helemaal geen ammo nodig.

4. Robert1961

Robert1961 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Enne waar is die verekijker??

5. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Rechterpookje indrukken ^^

*of linker :+

6. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    of in multiplayer in de rol van scout, je rechter trigger :D

7. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Ben nu al drie 'signed out of xbox live' terwijl ik een game probeer te spelen (zowel ranked als niet-ranked games). Ligt dit aan mij of aan het spel? Ik heb zoveel verhalen over CoD3 gehoord online dat ik het nu niet zeker weet. Me (wireless) connectie is op het moment ook niet optimaal, maar naar mijn idee zo slecht ook weer niet.

8. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Neen heb ik nog totaal geen last van gehad Xiroke :). Ik denk dat het aan je internet connectie ligt. Heb zelf ook de Wireless.

9. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Ja, geloof dat het inderdaad gewoon aan me connectie lag. Nu lijkt alles weer normaal te zijn. :)

10. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb net weer even CoD 3 gespeelt maar ik begin me zelf erop te betrappen dat ik me een ongeluk begin te ergeren aan die irritante niet weg klikbare kut filmpjes:mad: oooh wat irritant!!!!

11. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Haha idd :+. Wat nog hinderlijker is dat er maar steeds poppetje respawnen als je niet verder loopt. Meestal helpt gewoon rushen 9 van de 10x (als je niet dood gaat)

Maarach, tis wel ''eventjes'' leuk

12. Beawulf Agate

Beawulf Agate aka Mad Murdock

Leuk Bevonden:
    1
    :) ja geweldig is dat, denk je veilig te staan om ze af te schieten, blijven ze maar komen...

13. masta_user

masta_user Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik krijg nooit achievements terwijl ik ze dan toch echt zou moeten krijgen :confused: ik bedoel bijv. de victory medal en de twee britse missie achievement?

14. Beawulf Agate

Leuk Bevonden:
    1
    Vrrrrreeemd... klinkt een beetje als PDZ, ik wist zeker dat ik ze gehaald had, maar niet gekregen, met de patch kreeg ik m. Misschien dus een foutje. Maar met de Victory medal moet je het hoogste hebben van de winnende team, is je dat zeker een keer gelukt in een ranked match? Ik kreeg m in ieder geval bij Headquarters...

15. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet liegen, je KUNT geen 5 MB - Up hebben!

16. Morisson666

Morisson666 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ff een vraagje. Ik zit nu ergens boven op een berg en ik moet de wegblokkade opblazen beneden met mortiergranaten ofzo iets, maar hoe lang moet je dat precies doen? Want ik heb nu al 3x een kwartier zitten knallen maar ik heb niet echt het gevoel veel verder te komen.

17. Beawulf Agate

Leuk Bevonden:
    1
    je moet een roterende beweging maken met de left en right stick... links is dichtbij of verder weg, rechts is het geschut draaien naar links of naar rechts... succes

18. masta_user

masta_user Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik had van alle spelers de hoogste score en het was in capture the flag. Ik zat ook in het winnende team. En ik zou de British Commando ook moeten hebben. Ik heb die twee Britse iig gehaald :confused:

19. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had iets raars met die ammo achievments in Ranked Matches, je met 20 ammo bakjes geven aan je team genoten.
    Maar ik heb maar 10 bakjes gegeven en kreeg die achievments, had ze getelt.
    Niet dat ik dat een erge bug/fout vond :+

20. Morisson666

Morisson666 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Binnen 3 minuten gelukt\o/ \o/ , gebruikte eerst alleen de linker stick. Bedankt:thumbs:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina