1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dead Worm NL, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beawulf Agate

Beawulf Agate aka Mad Murdock

Leuk Bevonden:
    1
    Dat had ik eerste ook gedaan... de andere stick werd niet aangegeven dat je m ook kon gebruiken.

@masta_user, heel vreemd, maar vooral ook heel irritant... ik zou geen oplossing weten, gewoon blijven doorknallen (en hopen) :{

Overigens, ik heb het gevoel dat die leaderbords niet echt kloppen, vooral de gametypes. Ik heb al verschillende potjes War gedaan en ook gewonnen, maar ik heb nog steeds "not ranked" in mijn lijst |:-

edit: Wat wel leuk was, gisteren headquarters gespeeld met de eindstand 300-299 8)

Laatst bewerkt: 13 dec 2006
  2. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    leaderboards kloppen wel. Tenminste bij mij. Wat wel is als je game ineens niet meer available is wat bij mij wel eens gebeurd :mad: dan tellen die scores niet mee.

Wat ook leuk is Team battle en dan eindstand van 69-68 :D. En wat nog mooier is. Van de week megemaakt. War games gespeeld, meteen een paar quiters aan mijn kant. Wat resulteerde in een 2 tegen 5 situatie, wat gewoon kut is, maar we wonnen nog ook :D das pas ownerend :D wheheh.

3. Beawulf Agate

Leuk Bevonden:
    1
    das geweldig ja...
    overigens, als je ermee stopt halverwege de game worden de behaalde punten gewoon opgeteld... beetje treurig, je moet gewoon strafpunten krijgen... ;)

4. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    dat vind ik dus ook, maar jah als je connectie wegvalt dan ben je ook de lul :) maar die paar die dat gebeurd die hebben dan maar pech.

Hopelijk komt met een patch daar een systeem voor, dat als je vroegtijdig quit gewoon je punten niet krijgt (of krijg je die nu al niet) + strafpunten -10 ofzow.

5. Beawulf Agate

Leuk Bevonden:
    1
    Je krijgt dus de punten wel. Ik was erg nieuwsgierig en ben tijdens een potje Battle na een aantal kills gewoon gestopt. In mijn global leaderbord waren de kills gewoon opgeteld... en dat is een beetje nasty.
    Gewoon 10 punten aftrek lijkt mij een uitstekende oplossing... Je krijgt met GRAW toch ook een flinke puntenaftrek als je ranked match vroegtijdig verlaat?!

6. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    zou relaxed zijn als dat gaat gebeuren, maar betwijfel het :mad:

Laatst bewerkt: 13 dec 2006
  7. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Game blijft nog steeds zoveel hangen bij mij. Onlangs laten zien aan een maat van mij en op een half uur tijd is hij 2x volledig blijven hangen. =(

8. xboxmaniaxx

xboxmaniaxx Loyal to the game

Leuk Bevonden:
    0
    Heb laatste tijd ook vaker last van vastlopers en dirty disc errors.

Begint me toch wel de strot uit te hangen zo.

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Terwijl ik daarentegen nog absoluut nérgens last van heb gehad!

10. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook nog nergens last van gehad, ik heb zelfs Rankend Matches gedaan :eek:

11. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ja ik ook :eek: Vanmiddag was ik nog de beste van de server (9 man). Voelt ook wel goed :*. In COD2 stond ik altijd bovenaan maar hier in cod3 bak ik er blijkbaar niks van, sta meestal onderaan. Maarja, tis wel grappig

Nu 191 punten in RM :cool:

12. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    tis idd effe wennen maar het went snel, wil niet patsen maar ik sta nu meestal ergens boven aan in de lijst. Komt van eigens :D

13. Rikske

Rikske UnRegistered User

Leuk Bevonden:
    0
    heb al gezien dat de tegenstanders ook die bakjes kunnen nemen, mischien zijn die bijgeteld?
    was wel lachen die archivement heb toen 20 minuten lang bakjes zitten weggooien, de map stond er vol van en dan op 2 min. van het eind kreeg
    ik de archievement :9

14. Rikske

Rikske UnRegistered User

Leuk Bevonden:
    0
    maar de medic archievement is veeeel moeilijker pffffffffff :x

15. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2

Je kan maar een bepaalde hoeveelheid in een keer op de map neergooien. Hetzelfde met mijnen, kan je volgens mij ook maar 3. Als dat niet zo was, was alles een groot mijnveld}:]

16. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    moeilijk? je hoeft er maar 10 te reviven in een match :) mijn record is 41 in een match :) Gametype WAR even ter info :)

17. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Noh zonet een heerlijk potje gehad, 27 kills en 13x dood, beste van de match ^^ Voelt goed. Ook de 200 punten voorbij :cool:.

18. Rikske

Rikske UnRegistered User

Leuk Bevonden:
    0

ben je hier zeker van? er waren er veel meer dan 3 ?
    ik zal het nog is in het oog houden ;-)

19. Rikske

Rikske UnRegistered User

Leuk Bevonden:
    0
    mmm thx voor de tip zal eens op die mode proberen, maar meestal
    knallen ze mij af wanneer ik iemand aan het reviven ben 8)

20. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    3 per man.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina