1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dead Worm NL, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rikske

Rikske UnRegistered User

Leuk Bevonden:
    0

kan je er niet zoveel smijten als je wilt?
    Gewoon wachten dat ze opladen en dan meteen gooien?
    Ik dacht echt dat er veel meer waren dan 3 hoor?
    zal vanavond nog eens cheken

2. casy

casy Afwezig

Leuk Bevonden:
    0
    er een ff een vraagje is het niet laggie cod3 online , ik bedoel ik heb van die filmpjes gezien waar je gewoon op een stukje land loopt en dan paars wordt en mensen die in de luchtlopen ondersteboven en shit hoe zit dat?

3. The_Gamer

The_Gamer Metal Gear Solid Fan

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb nooit last van lag online. Er zijn wel online problemen, maar geen lag voor zover ik gemerkt heb.

Heb de game net uitgespeeld. Wat duurde die aftiteling verschrikkelijk lang zeg! Daar hadden ze ook wel een achievement voor mogen geven, de hele aftiteling uitzitten. M'n 360 gaf het in elk geval op, hij ging op een gegeven moment in stand-by.

4. Beawulf Agate

Beawulf Agate aka Mad Murdock

Leuk Bevonden:
    1
    :lol: geweldig... dat zou een mooie zijn,

Grizzled Wachtman
    Finished Credit Titles 5 G

5. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    gewoon goed opletten. Je bent als medic erg kwestbaar. Kwestie van oefenen en tactiek.

Heb nu iets van 1 kill 1 death, maar wat wil je als medic :) Weel iets van 650 peeps revived :)

6. Rikske

Rikske UnRegistered User

Leuk Bevonden:
    0

:thumbs: jij bent dan een goede Medic :cool:
    ik ga dit weekend nog wat oefenen, juist spijtig dat de game zo
    vaak crashed bij mij, heb zo al een paar archievements voor mijn neus
    zien voorbij lopen :x

7. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Of ik goed ben weet ik niet, maar vind medic rank gewoon koel, close combat lekker shotgun. En bij war en CTF heb je smoke goed om alles te coveren. En in HQ is het ook erg belangrijk, reviven om een radio the behouden. Speel eigenlijk alleen geen medic als de gametype battle is, en soms ook niet in team-battle.

Zit nu op me werk en denk nu aan de potjes van gisteren, gvd wat heb ik zin om vanavond weer loos te gaan :D. Happy medic-ing en fragging COD3 rules.

8. Rikske

Rikske UnRegistered User

Leuk Bevonden:
    0

ahhhh, ik speelde meestal medic in die game modes, zal nog eens proberen
    vanavond als het ding weer niet crashed, is zo irritant :mad:

en het rare is ik heb dagen dat hij 1x crashed op een paar uur en zoals gisteren is hij zeker 8 keer gecrashed pffff, toch een rare bug :D

9. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    maar medic in battle heeft toch niet zoveel zin ? :) je kan dan toch niemand reviven. En in Teambattle dan is iedereen zo versprijd als je pech hebt, dat je er nooit op tijd bent om iemand weer te reviven.

Ik doe alleen teambattle medic als we in die kerk spelen, veel klein ruimtes dus veel closecombat en dan kom je er wel met een shotgun :D

10. Rikske

Rikske UnRegistered User

Leuk Bevonden:
    0
    hehehehe, nee idd daar niet :9 , ik bedoelde team battle, maar zoals je al zei dan zitten ze tever uiteen.
    Vanavond eens testen, nog 15min en dan FREEEEEDOM \o/ naar huis dus

11. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    ja ik moet nog een uur :D dan mag ik pas :D vanvaond heel de avond CODDEN geen andere verplichtingen en vrouwtje is weg :)

12. PR Skywalker

PR Skywalker klaar voor 360

Leuk Bevonden:
    0
    haha zijn jullie niet blij met mij het valt mij namelijk op dat ik altijd medics neerschiet niks persoonlijks als je door pr skywalker neergemaaid wordt.

medic hunter.

13. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    heb je nog nooit gezien, maar mocht je bij me in het team zitten, ik rivive je niet _O_ :+

14. *360*

*360* Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg de game morgen binnen als het goed is.:) Hoe zit het nou met online? Zijn daar nog veel problemen mee? Verder heb ik echt zin om te spelen zeg!

15. The_Gamer

The_Gamer Metal Gear Solid Fan

Leuk Bevonden:
    4
    Er zijn wel wat problemen online, met name met joinen bij Ranked matches, maar het is zeker te doen vind ik. Het schijnt ook te helpen de NAT van je router open te zetten (ik kan dit zelf niet bevestigen want mijn NAT stond al open).

16. Xiqu0n

Xiqu0n Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat laatst zelfs in een ranked game met 20 man. Maar nu even iets anders. Waarom krijgt de review van cod3 een goed. 1 van die negatieve punten is wel erg raar: Omdat het weer ww2 is. Dat nadeel is wel erg gekleurd vind je niet ;)

17. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    leuk potje net 6-1 :mad: rest van me team quitte gewoon toen we aan het verliezen waren :mad: like wtf echt daar moeten ze iets aan doen grrrr.r.

18. mars15

mars15 Guest

Jammer dat er nog steeds online problemen zijn. Heb COD 3 gelukkig uitgespeeld, verhaal was echt tof en de actie ook

19. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    je hebt veteran nog niet :)

maar online gaat opzich wel oke, maar die quiters das gewoon zuigend

20. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Godsamme, heb net effe Call of Duty 3 online gespeeld bij een vriend en verdomme wat ik heb genoten van dat spel :p echt verschrikkelijk gaaf.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina