1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dead Worm NL, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, ben net thuis en heb mijn connectie even getest via Xbox 360.
    NAT staat op open. Dus dat is dan in orde he??

    Toch vreemd dat ik dan zo weinig games kan joinen hoor!
     
  2. noob

    noob Active Member

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja das wel raar dan dat je alsnog weinig games kan joinen :confused:.
     
  3. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had net in een level met een sniper als ik dan inzzom en wil schieten duurt het superlang voordat ik kan schieten als ik niet inzoom is dat niet zo?
    en batterij van me controller is net vol iemand weet wat dit is?
     
  4. hemp

    hemp The world is yours!

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Net ff online geprobeerd en ik kon gelijk joinen geen problemen niks, maar eerst ff de singleplayer verder spelen! Dit spel is echt uber vet!
     
  5. bubu

    bubu Guest

    JEZZUS,! ik snap egt geen ruk van dat nas gedoe :confused:?
    hoe werkt het ! ik wil online maatjes kunnen joine!
     
  6. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand?
     
  7. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    Raar, raar,
    Mijn NAT staat altijd op open. Bij geen enkele game last van connectie-problemen,
    En bij cod3 lukt het mij niet om games te vinden, en als ik dus uit het live-menu van cod3 wil (dus naar de sp) gaat ie automatisch weer een game zoeken (die ie dus niet vind) en om dus uit het live-gedeelte te gaan moet ik via het dasboard uit de game en cod3 opnieuw laden...??
    iemand hetzelfde??
     
  8. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep! Ik dacht dat het aan die NAT lag, maar die blijkt open te staan, dusja....

    Zoals ik al dacht ligt het vooral aan het spel en niet aan die NAT en andere toestanden!
     
  9. Jocheminho

    Jocheminho Jocheminho

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    ja heb ik ook last van en met joine ook terwijl nat gewoon op open staat.
    en het duurt idd erg lang voor dat er 8 spelers in ranked lobby komen, en als er 8 zijn, dan is er vaak zo'n idioot bij die niet op ready druk om te kunnen beginnen:mad:
     
  10. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.833
    Leuk Bevonden:
    9.209
    misschien last van je verbinding? Was het probleem alleen met de sniper of ook met andere wapens?
     
  11. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    was in single player aleen bij dat wapen
     
  12. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    NAT strict is foute boel. Kijk even hier.
     
  13. noob

    noob Active Member

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja heb het allang gevonden man ;) Maar toch bedankt :D
     
  14. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    We understand that some players have experienced difficulty joining Ranked Matches and Player Matches over Xbox Live - we are working as hard as we can to resolve these issues as quickly as possible. Please continue to post the symptoms of any problems encountered to help us resolve the situation. While we continue to investigate, there are a couple of steps that can be taken to improve the player's ability to join games.

    Ranked Match

    Due to the extremely high volume of players attempting to join Ranked Matches simultaneously upon initial release of the game, the Quick Match option may have difficulty matching players together. As a workaround, it is recommended that players join Ranked Matches through the "Custom Match" option. Custom Match searches may take anywhere from 30 seconds to 2 minutes to find adequate matches for your game. It is recommended that all players give the Ranked Match search a minimum of 30 seconds to complete - continually searching, cancelling, and searching again within a matter of a few seconds causes the overall environment of Ranked Matches over Xbox Live less stable.

    Player Match

    When a player chooses Player Match, the game returns a session list of the first 50 games that match the search query. Each of those games has a quality rating of 1 - 5 stars. Players should always join games with 4 or 5 stars to ensure that they have a good connection with the host. If the game is still not joinable with 4 or 5 stars, it means that another player in that game does not have the ability to connect directly to you. This situation is typically caused when one player has a strict NAT on their router or has a very poor internet connection quality. In order to improve these conditions, all players should follow the instructions posted below to open up their Xbox 360 connection to the internet.

    Modem & Router Configurations

    It is recommended that players make use of a direct internet connection from their Xbox 360 to their modem without the use of a router to ensure the most open networking environment. If a router must be used, please refer to Microsoft's list of approved routers and follow their instructions for enabling DMZ or port forwarding.

    Here is a list of useful links:

    Microsoft approved routers

    General Xbox Live networking set-up instructions

    Instructions on port forwarding and DMZ enabling:
    Port Forwarding

    Tommcann.net

    When you run your connectivity test on the Xbox 360, the end result that you want is that your “NAT” setting returns a value of “Open”.

    Please have patience as we continue to work through any and all problems that are encountered. We assure you that we want the best possible gaming experience for our users, and we are working our hardest to improve the situation.
     
  15. noob

    noob Active Member

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga nu ff online spelen nog meer mensen zin om mee te spelen add me maar: TimmyPwnz
     
  16. Dead Worm NL

    Dead Worm NL Casual Gamer

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem zonet op Veteraan uitgespeeld, Hier is mijn impressie op het eind :

    Een geweldig spel, Met epische levels, Veel geweldige gameplay.
    Vooral de laatste misie is echt episch en heeft een geweldig gevecht.
    Easy en Normal zijn veel te makkelijk, Wil je een uitdaging, Probeer dan Veteraan!
    In totaal heb ik 3 vastlopers door de hele single player gehad dus zo slecht vond ik het niet.
    De AI mag nog steeds wel een beetje iets slimmer, Met name die van je teamgenoten, Want tegen een muur oprennen en dan de muur 'in' blijven rennen helpt echt niet in een oorlog ;)
    De wapens hebben een geweldige boost in grafische kwaliteit gekregen vergeleken met Call of Duty 2.
    De geluidseffecten zijn een stuk realistischer geworden en de gevechten groter.


    Cijfer dat het spel van mij krijgt : 8.5!
    Zeker een Classic waardige game!
    In mijn ogen het beste spel deze generatie spellen!
     
  17. mars15

    mars15 Guest

    Ik ga even wat video reviews van Call of Duty 3 bekijken en nu dan echt bestellen bij play-asia, ben ook benieuwd hoelang het zal duren, en hopelijk komt die er door bij schiphol
     
  18. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Ik zal wel weer een open deur intrappen....maar Live kan ik niet mee, kan niemand joinen. Wel genoeg sessies voor handen, maar kan er niet bij. Is dat een bekend probleem met Cod III ?
     
  19. Dead Worm NL

    Dead Worm NL Casual Gamer

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb het ook, Ik zie overal servers maar als ik ze join staat er eerst joining en dan dat hij niet kan connecten, bij elke server tot nu toe.
    Maar het ging me vooral om single player , maar nu ik die uit heb zoek ik wel even uit wat het probleem is en als mijn NAT open staat.
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2006
  20. Hound_NL

    Hound_NL Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn de maps nog steeds zo klein?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina