1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dead Worm NL, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    de patch, DIE OWNT@!!!~!! 10 a 20 sec en de lobbie is vol :D
     
  2. bubu

    bubu Guest

    is even kijken =)

    wel leuke map lijkt me, alleen ik hoop dat deze bonus maps meer worden gespeeld als de bonus maps bij cod 2! ik had die ook gekocht voor 800 points maar die werden nooit gespeeld =S echt sonde want daar zaten zeer leuke maps tussen. Hoop dus wel dat deze maps meer gespeeld gaan worden.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 dec 2006
  3. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    net 24 man in server :)

    12 vs 12 onwijs vet :)
     
  4. The_Gamer

    The_Gamer Metal Gear Solid Fan

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    4
    Inderdaad, en ook nog eens dat Custom Match werkt (ik wist niet eens dat dat er ook bij zat).

    Altijd War! Geen stomme Battle-matches meer! :thumbs:
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    De Bonusmap Champs wordt echt mooi! Dat filmpje was wel grappig gemaakt!
    Heb zin in de Bonusmaps! De patch werkt ook perfect! Vanmiddag even geinstalleerd en getest, de lobby was zo vol maar ik werd volgens mij gekickt, want ik pleurde eruit. Had ook 0 punten, en de rest 25. Dus ze zullen wel gedacht hebben; die noob gooien we eruit :+

    Maar ik heb ook nog geen één Ranked Match gespeeld (alleen maar Player Matches) daarom heb ik nog steeds een Ranking van 0! :)
     
  6. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    war ownt knetter hard :D
     
  7. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    Patch werkt ook voor mij, games vullen sneller en zit veel meer volk nu in ranked match :b:
    hoop enkel dat ze nog iets doen aan die vastlopers, gisteren toch weer een paar keer voorgehad :'-(
     
  8. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb gisteren ook online gespeeld. Ben tegen een aantal bugs aangelopen. Zo werd ik beschoten door een onzichtbare tank. Vervolgens werd ik neergeschoten terwijl ik in een tank zat. Ook zat ik op een of andere manier vastgeplakt aan een tank waarna mijn xbox crashte. Samengevat, weer een topavond :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2006
  9. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Heb het spel zojuist ontvangen. Eens kijken of het wat is :)
     
  10. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1

    War en Headquarters zijn mijn favo.. en inderdaad niet meer Battle, ik ben toch meer een teambased player en met die update kom ik nu niet meer in Battle terecht. Even kiezen wat je wilt en binnen een minuut is de kamer gevuld.. _O_
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Het is zéker wat! :cool:
     
  12. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Als dat zo is, dan moet ik hem van het weekend maar weer eens gaan spelen :cool:
     
  13. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is fantatisch, ik gooide de disc erin, update downloaden, gelijk even testen bij ranked match, en binnen no-time een game. Ik heb gisteravond de hele tijd ranked matches gespeeld. Geweldig! \o/
     
  14. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had zo net de hoogste score en ik zat in het winende team en ik kreeg de achievment niet :mad:

    Victory Medal
    Be the player with the highest score and on the winning team in a ranked match. (Multiplayer) 30GP
     
  15. vozz

    vozz Je kat is je hond

    Berichten:
    330
    Leuk Bevonden:
    0
    vreemd... ik kreeg m gewoon
     
  16. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    kreeg hem ook niet alleen bij HQ haalde ik hem
     
  17. koentje.k

    koentje.k Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn ik kan niet wachten om COD3 te spelen! Hij lijkt me een stuk toffer dan COD2 met bijna de zelfde besturing
     
  18. Choc

    Choc member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand me ff helpen?
    Probleem 1 = een op de tien keer dat ik een ranked match join
    val ik bij het joinen dwars door de grond, mischien komt het omdat ik in
    ederdam een muur in ging.
    Even over die glitch als je erin wilt: ga naar het huisje in ederdam aan de
    mhh.. zuid kant stap op het brommertje naast het huisje rijd in volle versnelling naar achter niks meer dan naar achteren rijden en als je dan schuin naast het muurtje staat met je brommertje stap je af en kom je erin.
    niet echt slim om te doen vind ik want ik heb nu opeens problemen met grond waar ik doorheenzak maar je kan het proberen.
    Probleem 2 : 10 x iemand healen in multiplayer rankt match dat had ik gedaan en ik heb die achievement niet.
    En probleem 3 en 4 de achievements met German Weapons Only en Close Quarter Combatant die unlocken zichzelf ook niet bij mij en ja ik heb ze in single player geprobeert te unlocken.
    Dankjullie als jullie antwoorden.
     
  19. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    glitches gebruiken zoals deze in ranked is echt lame, hopelijk bannen ze je van ranked.
     
  20. Rob schouten

    Rob schouten Kruisdoos360

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wordt er bij level: Feul plant (zoiets) ook een beetje moe van dat mensen alleen maar in de muren gaan zitten weet er zelf ook 3 maar gebruik het nooit.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina