1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dead Worm NL, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk je True Skill, maar ik weet het niet zeker.
     
  2. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    jep trueskill maar das echt bullshit!
     
  3. lal

    lal Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje ?

    hebben jullie wel een dat je in close combat achter een muurtje zit waar aan de andere kant van het muurtje ook een duister zit , als je dan één keer tevorschijn komt , en je gaat weer terug dat ze je dan door de muur doodschieten
     
  4. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    He gasten, hulp vereist!!!! Ik kom er echt niet langs. Snap er geen flikker van. Hoeveel mortieren moet je in hemelsnaam werpen? Ik vuur er zat af en (ik denk) die barikade is allang weg, maar ik kom dat gat niet uit. (waar je staat als op t moment dat je die mortieren afvuurt. Wat moet je in hemelsnaam nog meer doen (of moet je als je die barikade weg hebt geblazen een andere manier die "bunker" uit ofzo. Ik word stapel hiero!!! :mad:
     
  5. JeePee

    JeePee Guest

    Haha, daar zat ik ook lang vast. Je moet ook iedere keer overnieuw die hele berg clearen. Ze hadden daar wel ergens een checkpoint mogen tussen proppen. Ik weet trouwens niet hoe ik het toen deed. Ineens kreeg ik objective complete na zo'n 20 keer proberen :+
     
  6. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    blijven gooien die mortieren op die baricade en op de aankomende soldaten. Weet niet op wel nivo je speeld maar op veteran moet je wel de aankomende troepen een beetje mollesteren. Een enkeling die doorkomt is niet erg. Die schakelen je teamates wel uit. Blijven schieten met die mortierwerper op die baricade tot je melding krijg dat je verder moet. Als dat gebeurd dan moet je nog een paar loslopende duitsers omleggen en dan einde level! Succes want het is naar mijn idee het klotigste stukje van COD3 op veteran in ieder geval!
     
  7. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus gewoon mortieren blijven werpen tot je een ons weegt? Want wanneer je ongeveer bij mortier 20 zit zijn je vijanden ook al bij je om je omver te schieten. (wat ik steeds probeer op te lossen door die mortier ff los te laten en ff terug te schieten en vervolgens weer de mortierwerper te gebruiken)
     
  8. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij snap ik m al. Je gebruikt je rechter stick voor links en rechts te bewegen, en je linker stick om de hoogte te bepalen.

    Wel vaag, want op het moment dat je met schieten begint zegt de cpu dat je alleen je rechter stick moet gebruiken om te richten. Ik ga t s ff snel testen. (hopen dat ik van me agressie af kom.) :9
     
  9. lal

    lal Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    TIP

    Laag richten en recht met de loop van de mortar op de auto's richten
     
  10. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    daarom aanstormende troepen opblazen en inderdaad blijven schieten op die baricade tot gemeld wordt dat je verder moet. Weet niet hoevaak ik heb moeten schieten, maar het waren er een hoop :D. Tis pittig en zeker op veteran. Wel nivo speel je?
     
  11. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had deze achievment al 4x moeten krijgen maar ik krijg hem gewoon niet :mad:

    Victory Medal

    Be the player with the highest score and on the winning team in a ranked match. (Multiplayer)


    Hoe kan dat?
     
  12. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dank jullie allemaal voor de hulp. Het is me nu in 1x gelukt. Je moet idd wel met je linker stick de hoogte en diepte van je worp bepalen. 5 mortieren en ik had m. Ik speel niveau regular geloof ik (geen veteran iig) daarom schaam ik me dat ik dit moest vragen :eek: (ben ook een maand me 360 kwijt geweest voor reperatie, vandaar dat ik m nog niet heb uitgespeeld)
     
  13. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    ach als je maar lol hebt. gamen is voor de lol :D
     
  14. Xiqu0n

    Xiqu0n Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Over die mortieren : Had ik ook , bij mij lag nog ergens een auto of whatever , je moet echt alles goed clearen. Ik heb ook wel 200 dingen geschoten en die ventjes bleven spawne, ik dacht wat doe ik toch fout. Nu bleek nog 1 boomstam of zo een beetje op de weg te liggen.

    En Shiznit netjes man major. Ik ben nog altijd bezig met sniper te uppen, zit nu in de top 300. Hoop dat ik je nog wat vaker tegen kom , je weet altijd war he ;)
     
  15. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    jep altijd war :D game on!!!!
     
  16. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap er geen f*ck van !!

    Nog steeds als probeer te connecten bij een game blijft hij zeggen "cannot connect to all players" ?!!

    het is na de update gekomen dat ik niet meer kan connecten en nogmaals alle andere spellen doen het nog steeds goed ! en ik heb ook ranked geprobeerd maar daar komen geen mensen :mad:
     
  17. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092

    hoelang wacht je? kan even duren lukt het nog niet lees even de sites goed door, hier een goed topic op xbox.nl forum over port forwarding:

    http://forums.xbox.com/8050259/ShowPost.aspx

    succes!

    Net een vet potje war. We waren dik aan het verliezen. 36 tegen 0. Nog paar minuten op de clock en wat denk je. Hebben we alle vlagen op de laatste na. En 5 seconde voor het einde hebben we die ook nog _O_ _O_ _O_ _O_ te master, heerlijke teamplay. En hun vloeken \o/ \o/ machtig mooi!
     
  18. Xiqu0n

    Xiqu0n Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Whaha netjes, ik ga de laatste tijd ook wel weer een beetje redelijker. Alleen moeten ze toch iets maken dat de mensen met een iets hogere rank dat die ook niet bij die slechtste komen, want ik zit me soms bij figuren. Zitten we bijvoorbeeld in rue de resoir gaan ze met een antitank lopen :mad:
     
  19. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit heb ik ook altijd nadat de pacht uit is gekomen:mad: Bij 90% van alle games wordt ik uitgelogd (No available)!|:- Weet niet wat t is...
     
  20. Roywilliam

    Roywilliam Active Member

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    1
    @ Evert NL:

    Ik en een vriend van me hebben dat ook constant
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina