Kar is een machtig wapen, als je hem goed kunt handelen. Het is wel de moeilijkste gun om hem echt meester te worden. Maar in mijn ogen is hij niet slecht. Kijk met een M1 is volgens velen makkelijker want als je mist kun je nog een paar keer meer schieten. Met Kar moet je raak schieten want je moet meteen reloaden. Met de M1 moet je headshot geven om 1 shot, 1kill te maken. Met een Kar kan dat overal op het lichaam bijna. Dus Kar is powerfull. Je moet gewoon de eerste keer raak schieten en daar ligt bij vele het probleem. Dus als je gewoon goed kan schieten is de Kar echt een uber wapen.
Ik weet niet waar je hem mist, maar in ranked moet die echt niet terug komen. Zou het allemaal veel te makkelijk maken. In player vind ik het ook niet nodig want, je moet zelf maar uitzoeken vanwaar je geraakt wordt. Dat het als optie in te stelllen is in player vind ik het ook wel o.k. maar dan moet iedereen in de room het wel willen.
Costum helaas dat zou ik niet weten. Maar in ranked gaat het bij mij de laatste tijd extreem goed!
gokje, hun website?
Laatst bewerkt: 12 jan 2007