1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 3 [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 7 feb 2007.

  1. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het laatst ook, ik kon niet neergeschoten worden, het is geen cheater, maar gewoon een bug in het spel. Volgens mij zijn er geeneens cheats voor Call of Duty 3.

    De host kan kiezen of punishen aan of uit staat.
     
  2. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    HAA ik heb hem net uitgespeeld op veteran \o/ damn wat voel je je goed als je dat eindelijk hebt gedaan...:eek:
     
  3. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd.Da begrijp is.Is ook nogal wat.Je zal wel gek geworden zijn als je weer eens dood geschoten werd.Ik heb de game pas en ben nog op normal bezig.Maar tot nu toe wel een goeie game(y).Nog eens keer xbox live aanschaffen en dan online gaan.
     
  4. Remco

    Remco Guest

    Gefeliciteerd, t voelt echt geweldig, had ik in een eerdere post ook al gezegd, maar t blijft super
     
  5. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    IDD, congratz Man :thumbs:
     
  6. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Niet? Oh.. dat heb ik 3/4 maanden lang gedaan :lol: Maar alles werkt nog. Je moet alleen zorgen dat als je hem anders neerzet, dattie dan niet aanstaat.

    Dat deed mn broer dus. Toen had ik een nieuwe PGR3 gekregen.

    Maar ontopic:

    Ik speel het niet zo vaak meer, maar als k bij een vriend ben dan speel ik het wel graag. Maar dan gewoon playermatch, waardoor ik altijd in de top 3 zit. Ja, I dont care 8)
     
  7. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou de achievement van use only bolt action rifle weapons during a mission.Ik heb dit gedaan tijdens de britse missie waar je 88 moet vernielen.Ik gebruikte de heletijd de lee enfield en granaten. Mogen granaten dus niet?Want in achievement staat dat melee niet meetelt dus ik dacht granaten mag je dan toch gewoon gebruiken.
     
  8. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    nee je mag geen granaten gebruiken

    ( had ik ook pas na 5x door ofzo :eek:)
     
  9. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan je cheaten op een console??? want op de pc dan verander je toch iets aan het spel? maar aangezien je het spel via een dvd speelt, kan je toch nix wijzigen en dus ook niet cheaten?
     
  10. Remco

    Remco Guest

    Ja t zijn niet echt cheaters, maar meer glitchers-->dus mensen die gebruik maken van de fouten in het spel;)
     
  11. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt.Had 1 granaat gebruikt:'-( Volgende keer dan maar geen granaten meer.
     
  12. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Even een vraagje. Is CoD3 makkelijker op veteran dan deel 2 of niet. Moelijker lijkt me niet(CoD2 is al moeilijk genoeg op veteran8) )
     
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Vond hem persoonlijk moeilijker. Althans ik vond het naar 6 levels geen klap meer aan op Veteraan en ben verder gegaan op Easy, rushen FTW :+
     
  14. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    veteraan is alleen voor de echte bikkels*)
     
  15. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Lol, nog moeilijker. Veteran in deel 2 is al vet moelijk. Het lukt me alleen als ik flink doorzet en alles 10x overnieuw wil doen. Opzich wel leuk want zo doe je er tenminste lang over. Alleen nu zit ik weer eens vast aan het begin van D-Day:p.
     
  16. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor je de berg opgaat beneden op het strand de sniper nemen.
    Dan eenmaal boven sluip je naar de rechterkant langs de draad of je kan eerst effe naar links gaan om de duitsers te killen die langs links komen.
    Dan helemaal naar rechts sluipen tegen de draad, als je daar bent dan zal je zien dat je al een paar man kan snippen in die grote kanonen
    aan de rechterkant. En van dit punt uit kan je er nog een paar op de map snippen.

    Probeer het zo al eens, zit je toch al iets verder
    Goodluck

    PS: En als je er niet uitkomt, veeeeel smoke gebruiken ...
     
  17. Remco

    Remco Guest

    Je vond t niet geen klap meer aan, je kon t gewoon niet:lol:
     
  18. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond CoD3 Veteran een stuk moeilijker dan deel 2. Beiden wel gehaald :p
     
  19. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Hey bedankt! Ik heb nu dat hele level gehaald. Ik heb er denk ik zo'n drie uur over gedaan:9 . Het leuke van veteran is dat het je echt een goed gevoel geeft als je eindelijk weer een stukje verder komt. Op easy en normal vlieg je er zo doorheen en is er geen reet aan. Maar veteran kan soms wel erg frustrerend zijn:+
     
  20. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    omg ben echt pisst of.Speel nu veteran level 2 en dan kom bij zo plaats met 3 mg 42s.Ik heb geen smoke ofzo.Ik schiet op zo vat en ren dan.Eerste keer konb ik bij boomstam liggen.daarna wou ik na een muurtje gaan maar werd weer doodgeschote.Weten jullie hoe ik verde rkan komen?Want wordt er gek van.Want ik had smoke nades op normal op veteran niet.Anders kon ik zo doorlopen.
     

Deel Deze Pagina