1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 3 [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 7 feb 2007.

  1. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, is veel leuker en je doet er langer over dan :thumbs:
    En congratz voor de level ;)
     
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    COD3 op Veteran is veel leuker en uitdagender en je zult toch wel wat uurtjes langer mee bezig zijn dan op Easy (rushen, no deal toch?).

    Soms werd ik wel eens gek op COD3 maar het gaf me toch een goed gevoel als ik weer een level had uitgespeeld. Op sommige plekken kwam ik soms gewoon echt niet verder (na 100+ keer proberen wel :9). En bij veteran lijkt het net alsof jij gewoon met 10 rode rookgranaten op je lijf loopt want ze wisten je altijd wel te raken als jij in de bosjes/achter een boom (stam) lag of stond. :D
     
  3. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    ok dan zal ik eens flink doorbijten}:] nog maar 12 missies te gaan :+
     
  4. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik moet CoD2 nog maar eens op veteran proberen :)
     
  5. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Connectie problemen met live

    Vreemd probleem: kan sinds ik een "nieuwe" 360 heb ontvangen van MS niet meer online spelen met COD3. Alle instellingen zijn hetzelfde gebleven als voorheen, NAT staat open etc. etc. Andere games geven geen problemen.

    Zoeken naar online games gaat normaal, zowel ranked, quick als custom. Vervolgens komt het scherm "Searching", dan "Joining" (allemaal nog normaal) en dan komt voor een splitsecond het plaatje van de te spelen map. Dit beeld verdwijnt even snel als het kwam (niet normaal), vervolgens komt "Loading" en dan wordt ik teruggezet naar het "Start" scherm en moet ik weer kiezen voor single of multiplayer.

    Heb mijn profiel gewist en opnieuw gedownload, heb de update van COD3 gedelete en opnieuw gedownload maar niets helpt. Een andere DVD van COD3 geprobeerd, zelfde probleem. Support zegt dat het niet aan de 360 kan liggen maar heeft geen oplossing. Activision komt met een standaard reply en alle geboden oplossingen hebben geen effect.

    Suggesties zijn erg welkom. Heeft een van jullie dit wel eens bij de hand gehad?
     
  6. Remco

    Remco Guest

    Whoo, dat is best klote gast. Ik heb zelf ook van MS een nieuwe Xbox gehad, maar voor de rest geen problemen gehad met de connectie. Maar waarom heb je je pro gewist? zonde van je Gamerscore man! Ik hoop dat je t nog voor elkaar krijgt, succes ermee...
     
  7. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    die valor map pack wort die ook in ranked gespeeld?
     
  8. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, als je Valor hebt, krijg je zeker de helft van de keren een Valor Map in ranked.
     
  9. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    en is het de moiete waard want ik kan niet een echte goede overview vinden van de maps
     
  10. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Profiel heb ik weer gerecoverd dus ben niets kwijt. Volgens Activision zou het aan een corrupte gamertag kunnen liggen. Maar helaas, dat hielp dus niet. Vreemde blijft dat het alleen met COD3 optreedt, niet met COD2 of GRAW2 bijvoorbeeld. Ook met andere profielen werkt het niet.

    MS wist zeker dat het niet aan de 360 lag, maar ze hebben hem toch weer op laten halen. Ben hem dus weer even een tijdje kwijt.
     
  11. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem een uur terug gedownload en na 1 uur ranked war spele nog geen een nieuwe map gespeeld :mad:
    en als ik dood ben en respawn krijg je eerst zwart beeld en dan heb ik een wit lijntje aan de rand van boven iemand weet wat dit is?
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2007
  12. bombardier

    bombardier Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    vreemde zaken tijdens online gamen

    hoi,

    tijdens het spelen van cod3 online gebeuren er vreemde dingen:

    - neergeschoten worden terwijl je terugspringt achter b.v. een muurtje. De vijand is niet meer te zien.
    - als je de vijand tegenkomt wordt je neergeschoten terwijl zijn wapen een hele andere kant op wijst.
    - de vijand springt al schietend achter een muurtje te voorschijn waarbij het lijkt of hij mij veel eerder gezien heeft.

    heeft iemand hier ook last van?
     
  13. samuraYpizzacat

    samuraYpizzacat Active Member

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is het spel....daarom is het dus ook een krot spel!
     
  14. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag.Hoe weet je da je op veteran speel?Want ik heb veteran geselecteerd da ik weet en is best moeilijke somige stukken maar somige stukken zijn best easy eigenlijk.

    ander onderwerp:Ik ga die map pack ook eens uitproberen als ik xbox live heb.Heb de pack wel gratis.Want heb gold edition gekocht bij play asia.Da is wle fijn:)
     
    Laatst bewerkt: 30 apr 2007
  15. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    clear je cashe van je hdd of memory card

    maar mijn suggestie, blijf bellen, blijf eisen.

    maak ze gek
     
    Laatst bewerkt: 30 apr 2007
  16. Remco

    Remco Guest

    -Je hoofd zit in het midden van je lichaam, dus als jij terugspringt achter een muurtje, kan het zijn dat je tegenstander nog wel je arm of lijf of been ziet.
    -Boeiend waar zn gun naartoe wijst, gewoon knallen!
    -En ja, het kan zijn dat ie je al gezien had voordat ie achter het muurtje ging zitten en al 'Blitzkriegend' je neerschoot.
     
  17. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijg deze game morgen binnen! :D
     
  18. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    en als ik dood ben en respawn krijg je eerst zwart beeld en dan heb ik een wit lijntje aan de rand van boven iemand weet wat dit is?
     
  19. perfectbas

    perfectbas Active Member

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er een mogelijkheid om die filmpjes door te klikken, dit aangezien ik bij het begin van missie 9?? (2 poolse tank missie) zomaar tijdens het filmpje naar het dashboard wordt gekickt. Kom er dus niet voorbij...
    nog andere met dit probleem?
     
  20. Ajacied410

    Ajacied410 Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    He dit probleem heeft een vriend van mij ook gehad..was met een omgebouwde xbox..daar zat een firmware in waardoor de dvd drive langzamer ging lopen ofzo..die kon hij aan en uit zetten doormiddel van een orgineel spel..toen ie het op een lage snelheid had staan deed ie het niet..dan kreeg ie precies hetzelfde als jou..en toen ie hem op een orginele snelheid en met mijn orginele game deed..deed ie het wel gewoon normaal..dus ik denk dat het dan misschien iets te maken heeft met jou dvd drive..het is maar een sugestie..just trying to help!
     

Deel Deze Pagina