1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 3 [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 7 feb 2007.

  1. Ajacied410

    Ajacied410 Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope..geen enkele mogelijkheid..heb ik al contact over gehad met activision..dit zit helaas niet in het spel.
    Had bij mij eerste xbox namelijk vastlopers de hele tijd..en dan moest ik elke keer weer opnieuw opstarten en dat klote filmpje bekijken |:-
    Gelukkig nu een andere xbox en een nieuwe dvd gehad van activision en nu nergens meer last van.
     
  2. perfectbas

    perfectbas Active Member

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    moet ik toch maar activision gaan bellen denk :confused:
     
  3. Ajacied410

    Ajacied410 Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Is je game nog binnen de 90 dagen na aankoop..zoja..en je hebt de bon nog..dan kan je hem laten wisselen bij activision (UK)..maar hou er rekening mee dat je je game wel ongeveer een maand kwijt bent..zolang heeft het bij mij ook geduurd destijds.
     
  4. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier een klein probleem, als ik met cod 3 op xboxlive ga wat normaal altijd gewoon werkt en waar ik gewoon lekker volle rooms vind op ranked matches is er vandaag iets vreemds aan de hand.

    als ik nu ranked doe vind ik na een half uur nog niemand en dan krijg ik ineens mijn eigen host en komt er af en toe eens een level 0 binnen die met 5min ook weer weg is. heeft iedereen dit, is er vandaag iets speciaals aan de hand of is xbox-live gewoon even down?

    Dit is ook het geval bij lost planet en volgens een ander op xboxlive waren er bij Gears of War ook problemen.
     
    Laatst bewerkt: 5 mei 2007
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Staan je NAT instellingen goed?
     
  6. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dit sinds vandaag ook gister steeds gewoon lkkr 24 man maar vandaag is het een drama en me nat staat op open
     
  7. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar daar ligt het niet aan, Normaal werkt het ook gewoon goed en nu ineens vind die 'bijna' niemand meer. ik vind af en toe nog wel genoeg personen maar niet zoals normaal. en meerdere mensen op xbox live hebben dit probleem, ook met andere games.
     
  8. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik heb het aleen bij cod 3 normaal heb ik het ook niet :confused:

    nu steeds maar 4 vs 4 of 4 vs 5 na 1 uur w8ten
     
  9. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks Ajacied, MS heeft mijn Xbox toch maar opgehaald en als het goed is komt-ie morgen weer retour. Kijken of COD3 het dan wel doet, ik hou jullie op de hoogte.
     
  10. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox vandaag weer teruggekregen van MS (erg snel deze 2e keer!) en geprobeerd COD3 online aan de praat te krijgen. Uiteindelijk na hulp van Activision is dit eindelijk gelukt \o/

    Probleem ontstond na een eerdere reparatie van de console. Hierna was het niet meer mogelijk om COD3 online te spelen. Support had hier geen oplossing voor terwijl het achteraf vrij simpel is. Probleem zat hem in de extra mappacks. Deze zijn gelinkt aan je console en aan je gamertag. De console was vervangen en de mappacks werden daardoor waarschijnlijk als illegaal bestempeld o.i.d. Online joinen was er daardoor niet meer bij.

    Dit probleem deed zich alleen bij COD3 voor, niet bij COD2 of andere spellen. Oplossing: alle gedownloade content deleten en opnieuw downloaden. Omdat je de software al eerder hebt gedownload en dus hebt betaald, hoef je hier normaal gesproken niet opnieuw voor te betalen. Anders even contact opnemen met Support voor een andere manier.

    En nu weer lekker knallen :)
     
  11. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik had dus een spacende xbox en cod. Ik ruilde de xbox om en nu heb ik een goeie maar mijn cod is wel stuk. Kan ik daar nog wat mee?
    de winkel wil hem niet ruilen.
     
  12. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Nope, helaas
     
  13. Ajacied410

    Ajacied410 Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0

    Als je binnen de 90 dagen bent en je hebt de aankoopbon nog, zou ik het proberen bij activision..deze zijn in vele gevallen niet super moeilijk hierin..en anders kost het je 15 euro ter vervanging..dat is goedkoper als opnieuw de game kopen
     
  14. Ajacied410

    Ajacied410 Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    No problem..ben blij dat het voor je is opgelost..en gelukkig heeft microsoft je ook goed geholpen..dit wil nog wel eens anders gebeuren LOL
     
  15. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Spelen nog veel mensen online COD3, of valt dit wel mee?
     
  16. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ja flink wat in ranked
     
  17. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    nee man cod2. Veel betr
     
  18. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    vindt jij ik van cod 1 en uo vet 2 ook en 3 ook
     
  19. vozz

    vozz Je kat is je hond

    Berichten:
    330
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kon vandaag (gisteren eigenlijk nu het 00.05 is) niet meer op live met COD 3, in ranked was het helemaal vreemd, want daar stond bij mn trueskill 0.
    dit alles na de update, meer mensen problemen?

    p.s.
    andere games zoals GOW geen probleem
     
  20. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan nog gene 5 minuten spelen op rankes of ik krijg al no longer game session ... 3 keer achter elkaar. Bij andere games geen probleem.
     

Deel Deze Pagina