Ben nu bij dat stuk waar je met behulp van een mortier die blokkade moet opblazen. Maar dat stuk voordat je die bunker ingaat is wel heftig moet ik zeggen.
Dat is inderdaad best een rottig stuk vind ikzelf. Je moet een heel stuk door de bossen (loopgraven) en vooral op veteran is dat erg lastig. En als je net op het laatste dood gaat kun je weer een aardig groot stuk opnieuw doen.
Ja en het probleem is dat ik ook nog al mijn rookgranaten op heb gemaakt van te voren. Die zouden op dat stuk best wel goed van pas komen. Ik werd namelijk afgeknald bij die mortier. Dus ik mag het nu weer helemaal opnieuw doen
Ik heb elke keer tijdens multiplayer dat mijn xbox vast loopt tijdens de eerste match. Als ik daarna weer opnieuw start en weer ga spelen loopt mijn xbox niet meer vast. Het is telkens alleen tijdens de eerste match... Heeft iemand hier een oplossing voor?
ja ik heb bij allemaal nog veteran gehaald en er staat toch echt: You will not survive. Nou, laat maar komen
dan ben je heeeeel goed, je komt zelden iemand van 30 tegen, het hoogste wat ik heb gezien is 34.. ik ben 22
op veteran heb ik daar het langst aan gezeten idd!! dat is egt zwaar moeilijk maar je moet eerst naar rechts achter de tank, dan de mannetjes links neer sgieten, dan na een tijdje naar links rennen, over de bunker springen, dan gooi je wat smoke naar links, ga je achter de steen liggen, gooi je wat granaatjes en smoke granaatjes naar dat huisje, en moet je geduld hebben... ik ben 2x gekillt terwijl ik al in het huisje was want ik wist niet waar de vijanden vandaan kwamen
zo heb weer eens multiplayer opgepakt vandaag, paar leuk ranked matches gespeeld. Eerst was echt kut haha maar ging op het einge al weer erg lekker. Op naar de 20.000 punten, voel weer een lichte verslaving aankomen
top 50 medic?? doe je goed ik ben top 250 denk ik... maar ik moet het als medic vooral van me kills hebben
Ik speel ook sinds een paar dagen deze game weer online. En man o man wat vet eigenlijk zeg! Ik speel alleen nooit ranked alleen playermatch.
ik hoor allemaal verhalen van mensen die SP op veteran uitspelen, en de achievement niet krijgen. Hoe kun je dit het beste voorkomen. helemaal opnieuw beginnen? al je saved games verwijderen? weet k veel. tips zijn welkom!
gewoon geen chapterselect gebruiken maar gewoon op volgorde uitspelen . En jij hijs te doen, heb hem 2 keer rond gespeeld op vet. erg gaaf!