zonde man, had de game ook even 4 maand aan de kant gelegd, nu weer opgepakt en FAAACKK wat vet dat MP ehehehehe \o/\o/\o/\o/
Idd, uhh, dope toevoeging ook. De MP is echt goed hé maar het probleem is dat ik er problemen mee heb om mijn TS omhoog te krijgen. Ik eindig standaard hoog bovenaan en heb nu TS 1! Ik bedoel WTF, ik heb ongeveer1000 punten in ranked (speel meer player)..
Ik heb cod 3 sinds vandaag en ik vind hem veel toffer dan de cod 2 op de 360. Ik weet niet ik denk gewoon dat het sfeertje me meer aantrekt dan cod 2. Ik vond cod 2 ook nog wel tof en is die nog steeds maar cod 3 is gewoon leuker en toch ook weer mooier . Ben nu in een 3 kwartier 1 uur bij chapter 4 alweer
Ik vond COD 3 op veteran moeilijker dan COD2 op veteran. Maar soms kun je bij een erg lastig stuk er juist gemakkelijk doorheen komen en soms ook andersom. Dus dat ligt er maar net aan.
ow even wat vets, moet toch topic in leven houden . Gisteren me best multiple kill verbeterd van 6 naar 7 kills in 1 keer . En ja met een riflegranade op een vlag waar iedereen lag .
ziekelijk, mijne is 6 met artillery strike Maar Cod 2 op veteran is ook klote hoor, D-Day en hill 400 en The Silo.. pfff tering..
heb een vraagje hoe zet je online je headset aan ik hoor niks en kan ook niks zeggen (PM ME VOOR ANTWOORD)
tis redelijk pittig af en toe. Ik vond 1 stuk echt onwijs onwijs klote, als je die heuvel moet bestormen en dan naar die mortier moet lopen en dan die blokade weg maaien, zo frustrerend als je steeds een eind terug moet beginnen als je dood bent . Maargoed hijs is zeker te doen
ik heb de laatste tijd, als ik in een online match zit, dat mijn beeld ineens vastloopt. rechtsonder zie je het icoontje van CoD3 met die sterretjes eronder aan het laden. hele beeld is zwart, en kan nergens meer drukken behalve op select. heeft iemand anders dit ook wel eens en wat kun je dan het beste doen?
aan het begin van de match ? dat heb ik ookw el eens is heel normaal en dan moet je even rustig wachten want dan is de host nog niet klaar en jij al wel
neeh niet aan het begin, gewoon midden in de match. bijvoorbeeld als ik net met iemand anders in gevecht bent. krijg ik dat beeld wat ik al had verteld
ik vind online maar saai, singleplayer vind ik wel goed maar wel kort(op veteran) online heb ik maar weekje gepeeld en nu ligt dat spel maar onder stof.
dat noemen ze black screen gebeurt soms in cod3 als een host eruitgaat nix doen gewoon wachten en je komt er weer in