1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 3 [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 7 feb 2007.

  1. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    kay, als t goed is heb ik vanavond/morgen ook CoD3... m'n neefje is er klaar mee dus ik mag 'm lenen zo lang als ik wil :p
     
  2. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    als er iemand zin heeft om met de cod 3 clan van belgie te komen .stuur mij een pm
     
  3. Stridone

    Stridone Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em nu ook, en vind em erg vet. Alleen vind ik het erg jammer dat er geen sneeuwmaps zijn. Heb zojuist het mappack gekocht, even checken! :)
     
  4. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    mmm ben al de hele dag aan t bellen naar mijn neefje(nou ja hij is ook al 25 :p) maarre hij is volgens mij de hort op... dammit! Had wel zin om ff mega te knallen!
     
  5. Stridone

    Stridone Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje kut, heb nu het Valor Mappack gekocht, alleen wordt ie door bijna niemand gespeeld. Oh well, Eden Dam is ook wel vet
     
  6. Dioxic

    Dioxic Guest

    Speel nu al een tijdje ranked, best leuk opzich. Ik wil zeker nog voor de 40000 punten gaan maar dat zal nog heel lang duren.
     
  7. Aquilas

    Aquilas Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik twijfel of ik deze koop, ik kan hem krijgen voor 40 euro.. Heb me met CoDII ook erg vermaakt en heb op zich weer zin in een leuke WOII shooter.. Is deze het dan waard?
     
  8. Dioxic

    Dioxic Guest

    40 euro is te duur. Zoek wat dieper, ze geven hem al weg voor 30
     
  9. Aquilas

    Aquilas Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel wel als nieuw exemplaar, 40 euro, niet 2ehands.
     
  10. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    me 2, eerste spel dat ik zolang gaan spelen op de 360 denk ik. Heb nu pas 600pt ofzo 8) Maar haal ook nog maar 25pt per ronde gemiddeld.

    //edit maar nu eerst ff laatste level vd singeplayer uitspelen, op easy:+
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2007
  11. Stridone

    Stridone Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal het je dan maar makkelijk maken: is multiplayer het belangrijkste voor je, dan is het een must-buy. De singleplayer is "redelijk" (heb em zelf nog niet gespeeld btw, maar van wat ik gehoord heb), maar de multiplayer is geniaal! Zijn de meningen trouwens over verdeeld, velen vinden de singleplayer wél vet. Maar met z'n 24en knallen op een map als Eden Dam, briljant hoor. :thumbs:
     
  12. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    Tja ik moest zelf kiezen voor 2 of 3.. heb uiteindelijk voor 3 gekozen.. grafisch allemaal net iets mooier.. en de mp is beter.. (en ik heb er 30 voor betaald)

    Als je 2 al hebt dan zou ik 'm laten liggen.. want over die MP tov van deel 2 is ook niet iedereen t over eens dat ie beter is!
     
  13. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ik wel :D


    Net de sp uitgespeeld, wel veel te makkelijk op easy :9 (2x dood gegaan in het hele spel) maarja
     
  14. Stridone

    Stridone Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Kerel, CoD3 is een hele andere multiplayer-ervaring dan 2. Veel chaotischer, intenser, en groter. Ik heb geen enkel moment een CoD2 gevoel gehad bij de multiplayer, tis gewoon heel anders.:)
     
  15. n3z

    n3z Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    dit spel is zo vet online als je je erin verdiept. Alleen wat zijn die amerikanen irritant zeg. Beginnen telkens direct te schelden enzo.
     
  16. Dioxic

    Dioxic Guest

    Ik ben nu ook begonnen met online, vooral ranked. Ik weet nog niet of ik voor de 40000 punten ga, het is echt veel.
     
  17. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    lolz een ronde van 45 kills, 13 deaths :D rifle rulez @ dam map
     
  18. Stridone

    Stridone Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de M1 Garand trouwens wel veel beter dan de duitse rifle, beetje overpowered mischien?
     
  19. Dioxic

    Dioxic Guest

    Nee absoluut niet, sinds Medal of Honor is de M1 Garand altijd al zo geweest, met 2 geplaatst kogels kun je al iemand neerhalen. Ik vind het dan ook de fijnste wapen in Cod3, al sinds Allied Assault.

    Het verschil tussen de amerikaanse en dutise wapens is gewoon dat ze beiden een klein verschil hebben. Als rifleman kun je beter de M1 Garand nemen dan de kar98k (duitse rifle). En als heavu assault kun je beter de MP44 nemen want de BAR is 10 keer niks.

    De MG42 reload nog sneller dan de BAR ;p
     
  20. The_Gamer

    The_Gamer Metal Gear Solid Fan

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind de BAR toch echt tien keer beter dan de MP44.
     

Deel Deze Pagina