ik spel ook weer vaak cod3 online, heb een week of 2 geleden een highscore van 89 gehaald met medic in rouen, kweet niet meer welk speltype. Ik hou echt van die shotgun en natuurlijk ook die m1garant (sorry als ik het fout schrijft). ps: mijn eerste post!!, als iemand me in zijn friendlist wilt toevoegen moet je maar even een friendrequest sturen!
Ik haalde die achievement bij de 2e missie. Ik speelde dat met easy en vond het best makkelijk te doen eigenlijk. Ik probeerde het eerst altijd bij de eerste, maar ik was vergete dat die training ook bij de eerste missie hoorde
Is dat die waarbij je achter die tank aan moet lopen? Daar heb ik hem dan ook gehaald, echt te makkelijk. Je laat je team gewoon alles doen
ohja kzie het al, sorry was een beetje laat gister @langeJan Ja dat is die missie, was best simpel gewoon een beetje slaan, granaatjes gooie en achter je mannetjes blijve
Heeft iemand trouwens al die achievement gehaald waarbij je alles moet uitspelen op veteraan?Ik was er vandaag aan begonnen en ik ben nu daar waar je bommen op die 88's moet plaatsen met die fransen. Damm dat is lastig.
Zo je wil niet weten hoe vaak ik dat stuk opnieuw had gedaan zo kreeg ik me purple heart achievement.
ja, veteran is echt irritant. Niet zozeer 'moeilijk'als tergend vervelend...100X opnieuw een level doen omdat er een vijand op een kut plek zit, of omdat een tank je altijd ziet, of dat je overspoeld wordt. was wel blij toen ik de achievement had..maar jongens nog aan toe...ik heb op t punt gestaan mn haren uit mn kop te trekken..of om iemand in zn gezicht te stompen
hahha idd.ben nu nog niet zo ver met veteran.(Bij die rot level waar de duitsers van alle kanten komen.In die frabriekshal met die britten) ls me xbox terug is verzamel ik alle moed en ga ik verder.Wil echt die achievement halen.
Haha same here Moet alleen nog: Major Receive 8000 total points in ranked matches. (Multiplayer) Colonel Receive 20000 total points in ranked matches. (Multiplayer) General Receive 40000 total points in ranked matches. (Multiplayer) Maar ik speel het nooit meer online dus dat gaat niet lukken
Op de helft Colonel Sir, yes sir! You received 20000 total points in ranked matches. (Multiplayer) 80GS