ik moet nog ongeveer 4000 punten voor Colonel maar je moet mn stats eens checken.. killls : deaths is ongeveer 3,3 kills op 1 death ik ben geen kampeerder...gewoon goeie aim*)
Bij Ranked Matches gaat het om punten en achievements behalen. Bij Player Matches valt er niets te halen en daarom zijn deze vaak gezelliger en Ranked Matches serieuzer. Als je niets om achievements geeft dan kun je beter gewoon Player Matches blijven spelen. Dit Player vs. Ranked geldt trouwens voor veel meer spellen.
ranked is serieuzer en in mijn ogen leuker, mensen lopen niet te "kloten" (teamkillen, niet serieus meespelen met gametype, enz) en eerlijk is eerlijk een stuk minder noobs. Echt dat schilt gigantisch. Tuurlijk zitten in ranked ook naabjes maar stuken minder. Het nivo in ranked is vaak net wat hoger dan player, tenminste dat is mijn ervaring. Player is in mijn ogen alleen beter als je met een paar maatjes wilt codden, in ranked kan je namelijk niet inviten ( logisch ook, pointboosting ). En ranked kan je ook nog eens achievements halen dus ook wel een uitdaging. Ow en net een vet potje ranked gedaan. 3 VS 7 en gewoon een WAR gewonnen, whahaha master .
Jammer dat je zo tegen Noobs aankijkt,ik walg van die gasten(no offense Rvdv) die bijdehand gaan doen omdat ze zoveel ervaring hebben in die ranked matches en een Noob gaan lopen uitschelden omdat het in hun ogen niet gaat zoals ze willen. Ik denk dat daardoor een hoop mensen afhaken en dat lijkt me zonde iedere speler moet de kans krijgen om een bepaald niveau te behalen,zit trouwens zelf nog maar op luitenant
Mja omdat het in Ranked serieuzer is vind ik het vaak minder leuk. Ben je niet goed genoeg wordt je uitgescholden, doe je het wel goed ook. Tenminste dat is mijn ervaring; er zit altijd wel iemand te schelden. Als ik gewoon lekker wil spelen ga ik Player Matches doen, wil ik meer uitdaging dan ga ik voor Ranked.
kan er niets aan doen, dat een noob een noob is er zijn nu eenmaal gevorderde en beginners. Ik maak ook niemand uit voor noob, ze ook niet dat het erg is een noob te zijn of what ever! Zeg alleen dat er meer zitten in player dan in ranked. Ik doe niet bij de hand deel alleen mijn ervaring en zeg absoluut niet dat ik, weet ik hoeveel ervaring heb. Weet niet welke post jij hebt gelezen?
idd RVDV, in ranked is het niveau een stuk hoger, en het is een stuk serieuzer ,wat het weer leuker maakt vind ik
Was ook geen persoonlijke aanval (no offense) had het over het algemeen en vooral Amerikanen hebben er een handje van om zich echt god te wanen als ze iemand ownen meestal die met zo,n kinder piepstemmetje. Maar in the real deal zal je ook de Noobs moeten helpen het vergroot nl je eigen overlevingskans en nee je hebt geen respawnknop.
ah oke kusje dan maar :b:, maar geef ranked een kans zou ik zeggen, het is echt wat leuker als je zelf wat meer moeite moet doen, en iedereen doet serieus
tuurlijk, is eigelijk wel essentieel in ranked, je moet echt samenwerken. Dus dan is het handig als je, je teammaten commando's en aanwijzingen kan geven. Staat je knop op je headset wel naar rechts? anders staat hij op mute voor jezelf, dan kan je andere wel horen maar hun jou niet horen praten!
die headset deed het eerst bij mij ook niet toen ik call of duty speelde (wat echt irritant is als mensen met je willen praten). Ik gebruikte dat ding even niet en toen ik gears of war kocht en die headset daarop probeerde, werkte die ook ineens bij cod. Best raar
ow ow ow net weer een gruwelijk vet potje we speelde war gametype, we waren terug gedrongen tot onze laatste vlag aan het begin van de wedstrijd. En uiteindelijk helemaal terug gedrukt naar hun laatste vlag toe (door keihard en slim te spelen ). die moesten we capturen anders haalden we het niet met punten, dus iedereen als een dolle erop duiken en doodgaan met bosjes. Maar uiteindelijk wel gecaptured. Denk dat dit mijn vetste potje ooit was iedereen in me team ging ervoor, gewoon te master, ook echt iedereen gillen aan het einde van blijdschap en de duitsers waren snel vertrokken Nogmaals te master deze game in MP
Heb ik ook gedaan hoor en vind capture the flag heel leuk en ook die verschillende disciplines van assault,medic enzo dus dat is het niet. Ik stelde alleen het gedrag van een bepaald type spelers aan de kaak zonder daarbij iederen over een kam te scheren overigens.
vooral in van die kleine levels, en dan nog met meer dan 20 spelers is het zó super vet. gewoon een hele chaos rond die vlaggen