woha, vanmiddag spel binnen.. ff zitten spelen.. ziet er netjes uit! wel weer ff wennen na bijna 2 maanden GoW!!
Ik ga waarschijnlijk live halen deze week, en ik ga deze game ook veel online spelen, want voorheen speelde ik altijd COD:UO op de pc erg veel online. Wel erg gaaf met die brommertjes met zijspan en met 24 man knallen!
Ik speel al een tijdje COD3 online, maar sinds afgelopen week kan ik bijna geen enkele server meer inkomen. Wie heeft dit ook of weet een oplossing. Het ligt niet aan mijn internetinstellingen. Andere games geen last van en alles staat open etc.
Router port 3074 UDP en TCP open zetten en 88 UDP open zetten. De 360 vereist dat bij sommige spellen die poorten open staan o.a. CoD3, wil je met bepaalde mensen connecten. Het ligt dus aan je internet instellingen
Ho niet zo snel, poorten openzetten? Kun je me een linkje geven met een korte handleiding. En een vraagje, als een ranked wedstrijd afgelopen is moet ik dan die 30 seconden wachten, krijg ik mijn punten als ik gewoon start en quit doe ?
Selecteer hier je router http://portforward.com/english/routers/port_forwarding/routerindex.htm en dan wordt je doorgelinkt naar een lijst met Hardware en Programma's, ga naar Xbox 360, en dan wijst het zich vanzelf uit.
Ik zit al vast bij het aanmaken van een statisch ip, ik laat het maar zo straks kan ik niet meer op live lol @JeePee Nu nog de General achievement ;p
statisch ip, als je router ip 192.168.1.1 is, gewoon 192.168.1.101 invullen, dat kan allemaal geen kwaad. Je kan het altijd aan en uit zetten bij de meeste routers, dus het proberen waard. Het is makkelijker dan het lijkt
Dat kan wel kwaad, je kan zo maar geen IP adres geven dit is afhankelijk van het subnet dat er bij zit. Maar dit is het COD forum, zo'n zaken best --> http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=87445
Hmm laatste tijd veel gozers die aan het glitchen zijn, vage shit allemaal. Begonnen een paar amerikanen te schreeuwen dat we niemand mochten killen.. Toen pakte axis onze vlag en wij die vd allies, en opeens bleef er maar dat bericht komen van "Flag stolen/droppen/captured etc etc" Die gasten kregen veel punten dik stom, maarja ik ging killen